Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb het al die jaren gedaan, dochterlief wordt 10 in mei, en zou niet anders willen. Natuurlijk 'mis' je wel dingen, maar ik zou tegen de muren opkruipen als ik thuis moest zitten.
) . En daarbij de kinderen hebben het prima naar hun zin bij de gastouder. 
_lautje_ schreef:Donderdag vertrekken we weer tot zondag. Ben dan tot zaterdag waarschijnlijk alleen met paard en kind. Verstand op nul en doen. Heb een vrachtwagen met living en kind dat echt niet beter weet dan dat als zij in kinderwagen zit en mama op het paard dat je dan even geduld moet hebben. Tuurlijk soms krijst ze. Dan hebben we gelukkig Nijntje tv op de iPad

Blijkbaar is jouw dochter beter 'getraind', maar je kunt toch niet verwachten dat ze zo braaf blijft tot ze een leeftijd heeft waarop het vertrouwd is om haar zonder toezicht los te laten lopen? Je zult vast wel weer een andere oplossing vinden als dat nodig is. Ik denk af en toe ook te weten hoe iets het beste werkt, maar een poosje later gaat het toch weer anders en dat is prima.

Maar ik rij niet meer dus dat scheelt. (Niet sinds de komst van het kind hoor, al jaren eerder gestopt) _lautje_ schreef:Ik weet uit ervaring dat je van te voren hele ideeen hebt over dingen als iPads, maar als kind er is dingen toch gebeuren

verootjoo schreef:Hier kind van bijna twee die wel eens tv kijkt. Zie het kwaad niet echt in van tv, en ook niet waarom het beter is om schermloos op te voeden.
Het is lekker ontspannend, en zeker als hij ziek is een ideaal tijdverdrijf. Wel met mate natuurlijk. Mijn kind zit niet de hele dag voor de tv.
Citaat:For children younger than 18 months, avoid use of screen media other than video-chatting.
Parents of children 18 to 24 months of age who want to introduce digital media should choose high-quality programming, and watch it with their children to help them understand what they're seeing.
For children ages 2 to 5 years, limit screen use to 1 hour per day of high-quality programs. Parents should co-view media with children to help them understand what they are seeing and apply it to the world around them.