Sgr1972 schreef:Tja.... ik blijf niet roepen dat ik me bewust ben van wat ik doe en weet wat de gevolgen zijn.
Alles is wel zo'n beetje uitgekauwd en na 12 pagina's bijna alleen maar negatiebve racties, op een enkele normale na, blijkt wel weer dat er niet normaal over te praten valt.
Er blijkt wel weer dat er over onderwerpen waar een taboe op rust gewoon ook hier niet over gesproken kan worden zonder dat je uitgescholden wordt. Negatief oke.... en het er niet mee eens zijn prima... maar me vegelijken met een prutsmuts gaat me te ver.
Mensen lezen wat ze willen lezen en degen die me via pb lastig valt heeft spontaan haar reactie verwijderd....
En wanneer iedereen de moeit neemt alles door te lezen ( zeggen ze) en dan nog roepen dat ik slachtoffer speel..... aandacht wil...naar een dokter moet.... die begrijpen het écht niet he,
Ik heb nog wel respect voor degenen die hetzelf is overkomen, ik weet hoe ze zich voelen, ik ben zelf ook gewoon belazerd, en nee.... niet dáárom stap ik hierin.....ik stap hier bewust in.
Ik weet waar ik aan begonnen ben, je mag m daarop veroordelen en het niet netjes vinden maar een normaal gesprek valt niet te voeren, op een enkeling na.
Heftig onderwerp.
Ik denk niet dat je het al te zeer op jezelf moet betrekken.
Je verteld ons een verhaal, jouw verhaal, wat eigenlijk een absurd verhaal is.
Het zou niet goed zijn wanneer men dit normaal zou vinden, want dat is het niet. Echt niet!
Je zegt dat je weet wat je doet en je bewust bent van de gevolgen, maar dat betwijfel ik.
Kijk eens naar jezelf in de spiegel.. Wie wil er nu bewust een ander pijn doen? Dat wil toch niemand?
Ik denk dat je dit topic niet had geopend als het je allemaal niks kon schelen....