Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:01

cjb schreef:
kiki1976 schreef:
Sorry ik zie geen enkele reden om hiervoor begrip te hebben. Van een getrouwde man blijf je af!

En als getrouwde man blijf je van andere vrouwen af

Ben ik met je eens, ook als getrouwde man doe je dat niet.

Kijk ik kan me best voorstellen dat iemand die in een relatie zit verliefd kan worden op iemand anders. Dat overkom je, maar het is maar net wat je ermee doet.

Ts ik kan het niet begrijpen waarom iemand die zelf al diverse keren bedrogen is door haar partner nu zelf eigenlijk nu precies hetzelfde doet. Het enigste verschil is het dat jij nu degene bent die met een bezet persoon rommelt.
Maar juist jij zou moeten weten om het is om bedondert te worden, dus waarom hieraan nu meewerken?

Nayomie

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:13

Ik had een mooie PB geschreven naar TS aangezien het topic op slot ging. Conclusie, het is niet alleen het genot, maar het is een hele affaire als ik dat goed gelezen heb. Moet zeggen dat ik dat misschien nog wel een tikkeltje erger vind.

Had nog wat tips gegeven maar ik vind het jammer dat TS niks lijkt aan te nemen, ondanks begrip van mijn kant. Ik zal even wat citeren.

Citaat:
Nu wil ik je advies geven. Ik las namelijk ook dat je een aantal keren al bedrogen bent (3x uit mijn hoofd), dat is heel rot. :(:) Zit er eventueel nog een wrok dat je jezelf geen gevoel wilt geven dat het weer fout gaat? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat je je fijn wilt voelen en als je dan wilt afkappen, je dat gevoel weer terug krijgt. Je wilt dat gevoel niet hebben dus je keurt het voor jezelf goed (wat eigenlijk niet goed is). Er is namelijk niets vervelender dan jezelf constant vragen stellen, blijft piekeren etc als dat ten koste gaat van je eigen gezondheid. Maar weet je schat, liefde kan zich in een klein hoekje verschuilen. Ik weet zeker, zodra je dit afkapt, je wel even een brok in de keel zit. Want wat moet je nu zonder die lieve meneer. Wat ik ook wel denk is dat het voor een 40 jarige moeilijker is (lijkt) om een leuke man tegen te komen. De meeste bloeien voort uit de leeftijd 20-30 omdat je dan het meest aantrekkelijk bent. Maar wat ik ook weet is dat je jezelf heel goed kunt prijzen, jij een heel fijn gevoel krijgt (nadat je je volgejankt hebt dat je hem mist want dat is nu eenmaal menselijk) dat je zonder geheimzinnigheid verder kan en een lieve man tegen het lijf loopt die het leven graag met jou wil delen, want die zijn er!
Kortom, kap het af, hoe moeilijk het is en ga met een frisse blik vooruit kijken want er ligt nog een toekomst voor je. Je wilt immers niet verzeild raken in zo'n gedoe die eigenlijk tussen de man en de vrouw ligt. :)

Ik ben nog steeds van mening dat afstand nemen niet zo makkelijk gaat van iemand die je al een langere tijd ziet en daar blij mee bent, maar je zult je ook moeten realiseren dat jij je vanaf moment één al in de nesten werkt. Hoe langer je dit blijft doen, des te groter de problemen worden. Want ondanks jouw (misschien wel onbedoelde) komst in het leven en onbewust ook bij die van de vrouw en kinderen, zul jij nog een hele rit voor de boeg hebben. Ik las in PB dat je een rotperiode achter de rug hebt. Dat gun je niemand, maar schets voor jezelf eens een beeld. Zou jij graag nog in problemen willen leven? Je weet niet waartoe die vrouw in staat is en misschien zelfs wel de kinderen (deze variëren immers ook van puber tot volwassene). Het enige wat ik nog kan zeggen is, hou afstand, er komt nog een leuke (vrije!) man op jouw pad, je moet het alleen de tijd gunnen.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:15

Sgr1972 schreef:
Euhm.... ik ga 1.5 jaar met hem.... voor mij heeft hij ook 3 jaar een relatie gehad, wat ie daarvoor allemaal heeft uitgespookt is niet van belang voor dit topic.....
Uiteraard zit hij ook "fout" hierin ..... maar goed ik ga daar in mee.

En iedereendie over respect valt.... wij hebben ook respect voor elkaar.... het is makkelijk kletsen vanaf een computer en als je er niet bij bent.
Het is moeilijk verwoorden wat je gevoelens zijn en het komt soms anders over op internet...

en mensen LEES nou eens;ik wil niet dat hij voor mij kiest !!!!!! ik wil niet dat hij van zijn vrouw afgaat voor mij.....
Ik wil best reageren maar wordt wel moe van iedereen die niet de moeite neemt om alle reacties te lezen, lees dan in elk geval AL MIJN reacties....en me wel afbrandt...

Ho ho, jij gaat niet anderhalf jaar met hem, hij gebruikt jou al anderhalf jaar, dat is wel even wat anders. En jij hebt géén respect voor zijn vrouw en kinderen, jíj bent namelijk mede de oorzaak als het helemaal stukloopt tussen hen, als zijn kinderen met psychische klachten achterblijven en zijn vrouw stukgaat van verdriet. Dat doe jij. Het is je niet overkomen, jij hebt deze keuze gemaakt. En jij bent er zelf ook ten volste verantwoordelijk voor! Wees je dat alsjeblieft bewust!
En hoe je ooit kan geloven dat hij wel eerlijk is tegen jou... Hij is niet eens eerlijk tegen zijn vrouw, een vrouw waar hij zelf mee getrouwd is, waar hij zelf kinderen mee heeft, waar hij bij blijft omdat hij waarschijnlijk gewoon heel veel van haar houdt. Toch kan hij niet eerlijk zijn tegen haar. En jij jezelf maar wijsmaken dat hij misschien wel eerlijk is tegen jou, hoe bijzonder denk je eigenlijk dat je bent voor hem? Denk je echt dat jij nu 'anders' bent? Want dan kan ik je wel even uit de droom helpen. Jij bent echt niet bijzonder voor hem, jij bent gewoon vervanging voor zijn vorige n*kertje. En dat heeft niks met respect voor jou te maken, puur met bevredigen van zijn behoefte. Tuurlijk zegt ie tegen jou dat het anders is, en jij gelooft het ook nog. Wat zal hij lachen zeg.
Je wil je toch niet zo laten gebruiken, wat een eigenwaarde.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:19

TS, heb je ooit met die man erover gesproken waarom hij bij zijn vrouw wil blijven? Mist hij enkel het seksuele en zit het daarnaast wel allemaal ok?

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:22

Wat ik me dan toch serieus afvraag is of zijn vrouw het daadwerkelijk niet weet, je gaat mij niet vertellen dat als er thuis geen intimiteit meer is dat zijn vrouw echt meent dat hij alleen nog maar "handwerk" doet.
Denk eerder dat ze net doet alsof ze het niet weet en niet wil weten.
Dat dat niet normaal is in een relatie lijkt me duidelijk en ik denk dat als er echt geen sex tussen hen is thuis dat ze heus wel weet dat als hij in de gelegenheid is het ergens anders zoekt.
Persoonlijk zou ik er ook niet vrolijk van worden als mijn kerel zoiets zou flikken maar zou mijn vent hier op aanspreken en niet de vrouw ( tenzij het een bekende was) hij is verantwoordelijk, ts niet.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:23

Patsab schreef:
Wat ik me dan toch serieus afvraag is of zijn vrouw het daadwerkelijk niet weet, je gaat mij niet vertellen dat als er thuis geen intimiteit meer is dat zijn vrouw echt meent dat hij alleen nog maar "handwerk" doet.
Dat dat niet normaal is in een relatie lijkt me duidelijk en ik denk dat als er echt geen sex tussen hen is thuis dat ze heus wel weet dat als hij in de gelegenheid is het ergens anders zoekt.
Persoonlijk zou ik er ook niet vrolijk van worden als mijn ketel zoiets zou flikken maar zou mijn vent hier op aanspreken en niet de vrouw ( tenzij het een bekende was) hij is verantwoordelijk, ts niet.

Kans is groot dat ie thuis gewoon weer met haar flink het bed induikt hoor, en dat ie gewoon wat bij elkaar liegt over 'geen seks meer hebben', om TS nog wat meer over te halen. Komt wel vaker voor bij vreemdgangers ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:24

Er is meer dan alleen het plezier dat TS én de man dus wat betreft de man zijn pleziertjes alleen geloof ik niet zo in.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:26

Zijn vorige, Gruis?
Denk jij dan dat ts zijn enige is??

Een man met zo'n moraal en een dergelijk hoog libido dat hij het geluk van zijn vrouw en kinderen op het spel zet, zal ook
geen genoegen nemen met een keertje in de week of twee weken, dus dat overige genot haalt hij wel elders, vrees ik ...

Jadybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:27

Wat ik zo zonde vind dat je je door deze "relatie" laat beperken om andere toffe contacten op te doen waarmee je wel een hoop leuke dingen kan doen.
Misschien ben je zo iemand al tegen gekomen maar niet goed opgelet omdat je met een roze bril door het leven gaat en ben je zo de man van je leven misgelopen.
Relaties kan je beschouwen als een plant. Zet hem in de garage en geen water geven , gaat vanzelf dood.

Hoppa in de garage die kerel , geen aandacht meer geven geen telefoontjes meer aannemen, gaat vanzelf over. Paar weken luddeveddu, gaat ook weer over, sta open voor leuke mensen waar je wel een normale relatie kan opbouwen.

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:28

Gruis schreef:
Patsab schreef:
Persoonlijk zou ik er ook niet vrolijk van worden als mijn ketel zoiets zou flikken maar zou mijn vent hier op aanspreken en niet de vrouw ( tenzij het een bekende was) hij is verantwoordelijk, ts niet.

Kans is groot dat ie thuis gewoon weer met haar flink het bed induikt hoor, en dat ie gewoon wat bij elkaar liegt over 'geen seks meer hebben', om TS nog wat meer over te halen. Komt wel vaker voor bij vreemdgangers ;)

Zou me ook niet verbazen als het een " in elk stadje een ander schatje" kerel is maar goed dat is alleen giswerk, we weten niet wat hij allemaal wel of niet uitspookt thuis en onderweg.....

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:29

Jeetje, wat een veroordelingen :o
Ben ik dan een van de weinigen die het 'begrijpt'?
TS is niet degene die enige verantwoording hoeft af te leggen, dat is hij....ten opzichte van zichzelf, ten op zichte van zijn familie.
In mijn ogen is TS niet de vrouw die eventueel een huwelijk stuk maakt, dat is het echtpaar uiteindelijk in mijn ogen zelf.
Het klinkt voornamelijk als: wel de lusten, niet de lasten. Lekker wel eigenlijk :o

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:30

Ik pb je vanavond!

Maar goed soms overkomen je eenmaal dingen. Ik geloof dat het iedereen kan overkomen afhankelijk van de situatie. Maar het is lekker makkelijk van anderen om te schoppen. Helaas loopt het leven niet altijd zoals het hoort.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 13-01-15 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:31

van alle mannen in de wereld kies je er een uit die een relatie heeft. Een man is het naar mijn zin niet gezien hij niet z'n ballen kan laten indalen en tegen z'n vrouw zeggen dat hij geen voldoening haalt uit hun relatie.

Kriel: Als je niet weet van de relatie, ben je nergens schuldig aan. TS weet van het gezin van de kerel en is dus net zo fout

Als je niet trouw kan zijn, neem dan geen relatie.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:31

Blijkbaar weet je het voor jezelf goed te praten TS. Het enige wat er voor mij duidelijk door wordt is dat er niet een bord voor je kop zit, maar een hele dikke muur. Hoe durf je de vrouw van die man in een leugen te laten leven en hun kinderen? Zij hebben àlle recht om te weten wat voor ploert die vent is en hem het huis uit te trappen of tot een oplossing te komen als zij dat zèlf willen. Maar jij...jij houdt een leugen in stand. En je liegt jezelf ook nog eens voor. Denk je nou serieus dat hij echt wat voelt? Zeer waarschijnlijk doet hij het alleen maar voor de sex. Ik ga compleet mee met het commentaar dat je niet met hem "gaat" maar dat je gebruikt word. Wake up. Echt..wake up.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:34

Kriel schreef:
In mijn ogen is TS niet de vrouw die eventueel een huwelijk stuk maakt, dat is het echtpaar uiteindelijk in mijn ogen zelf.

Dat de man sowieso fout zit is zeker. Maar TS heeft meerdere malen de kans gehad om hiermee te stoppen. Je bent toch onderdeel hiervan. Zij kiest er, zo lijkt het, ook voor om het goed te vinden dat hij zijn vrouw belazerd. Dan kan hij het zoals hij zegt wel zo slecht hebben bij zijn vrouw maar ik zou persoonlijk dan niet willen meehelpen aan het bevestigen van dit ontvluchtende gedrag. Laat hem het eerst maar eens uitzoeken samen met zijn vrouw, de situatie voorleggen. Misschien staat zijn vrouw wel open voor een relatie 'erbij'. Je weet het niet. Alles lijkt me beter dan dit geheimzinnige, zeker op de lange termijn.

Dat je in een relatie zit en verliefd word kan gebeuren en overkomt je, maar wat je er vervolgens mee doet zijn keuzes. Dit zijn de verkeerde, ook vanuit TS haar kant. (imo)
Laatst bijgewerkt door Sicayes op 13-01-15 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:35

Zonnetje81 schreef:
Ik pb je vanavond!

Maar goed soms overkomen je eenmaal dingen. Ik geloof dat het iedereen kan overkomen afhankelijk van de situatie. Maar het is lekker makkelijk van anderen om te schoppen. Helaas loopt het leven niet altijd zoals het hoort.

Wat een onzin. Dit is haar helemaal niet overkomen! Dit is een bewuste keuze! Ze wist zelfs al van te voren dat hij getrouwd was. Dus hoe dan, overkomen? Overkomen is als je er geen invloed op hebt, ze had vanaf het begin de keuze al om eruit te stappen. En nu nog steeds. Nee, dit kan niet iedereen overkomen, ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik het in eerste instantie al nooit zo ver had laten komen als ik wist dat hij getrouwd was. Zelfrespect, normen en waarden heet dat ook wel :) .

Kriel: Waarom dan niet met een vrijgezelle vent? Heb je ook wel de lusten, niet de lasten, ook hartstikke makkelijk, alleen maak je dan niet doelbewust een onschuldige vrouw en (nog veel belangrijker) kinderen mee kapot.

Patsab; Het enige wat we wel weten is dat hij zelfs niet eerlijk is tegen de vrouw waar hij het meest van houdt en waar hij het liefste bij wil blijven. Dus de kans dat hij niet eerlijk is tegen TS is... Aanzienlijk.

Poeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:35

Jadybabe schreef:
Wat ik zo zonde vind dat je je door deze "relatie" laat beperken om andere toffe contacten op te doen waarmee je wel een hoop leuke dingen kan doen.
Misschien ben je zo iemand al tegen gekomen maar niet goed opgelet omdat je met een roze bril door het leven gaat en ben je zo de man van je leven misgelopen.

die dingen die je nu wel eens opbreken zo als lekker een weekend samen doorbrengen etc. die dingen ontzeg je jezelf als je hiermee door blijft gaan. Ik snap dat het voor nu heel leuk is maar deze relatie heeft niets duurzaams. Over 10 jaar gaat hij op kraamvisitie bij zijn kinderen om het nieuwe klienkind te verwelkomen, en jij zit thuis op de bank op hem te wachten..........
In het voor jou slechtste geval trekt deze affaire hem door de sleur van zijn huwelijk en zet hij jou na een tijdje weer aan de kant en gaat hij na een verzoening vrolijk door met zijn echtgenote. En daar is niets wat jij hiet tegen kunt doen. Het wordt tijd dat je zelf de regie over je eigen leven in de hand neemt en volwassen gaat worden.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:36

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:37

Inderdaad...

Er is een groot verschil tussen onder een auto komen of er bewust voor springen!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:45

Sunrise_ schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=e-_9G827_jw
Ik moet altijd aan deze scene denken. Die pijn gaat gewoon door merg en been (en ja ik weet dat het fictief is).

{:)-:(

Kriel schreef:

Toch sneu dat de vrouw die van niets weet de schuld in de schoenen krijgt omdat haar man en ts en hun eigen plezier denken.

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:46

Sunrise_ schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=e-_9G827_jw
Ik moet altijd aan deze scene denken. Die pijn gaat gewoon door merg en been (en ja ik weet dat het fictief is).

Fictief of niet.. Zet wel precies de pijn neer zoals het voelt.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:49

Als ik de posts van de TS goed begrijp dan heeft de man voor haar een andere relatie gehad van 3 jaar.

Het lijkt dus bijna dat ze een notoire vreemdganger aan de haak heeft geslagen. Ik kan me dan bijna niet voorstellen dat zijn vrouw van niets weet/niets vermoed.

Als zijn vrouw dus ergens wel op de hoogte is dan heb je dus waarschijnlijk een soort status quo te pakken waar alle drie volwassenen mee kunnen leven.

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:50

Sgr1972 schreef:
Tja.... ik blijf niet roepen dat ik me bewust ben van wat ik doe en weet wat de gevolgen zijn.

Alles is wel zo'n beetje uitgekauwd en na 12 pagina's bijna alleen maar negatiebve racties, op een enkele normale na, blijkt wel weer dat er niet normaal over te praten valt.

Er blijkt wel weer dat er over onderwerpen waar een taboe op rust gewoon ook hier niet over gesproken kan worden zonder dat je uitgescholden wordt. Negatief oke.... en het er niet mee eens zijn prima... maar me vegelijken met een prutsmuts gaat me te ver.

Mensen lezen wat ze willen lezen en degen die me via pb lastig valt heeft spontaan haar reactie verwijderd....

En wanneer iedereen de moeit neemt alles door te lezen ( zeggen ze) en dan nog roepen dat ik slachtoffer speel..... aandacht wil...naar een dokter moet.... die begrijpen het écht niet he,

Ik heb nog wel respect voor degenen die hetzelf is overkomen, ik weet hoe ze zich voelen, ik ben zelf ook gewoon belazerd, en nee.... niet dáárom stap ik hierin.....ik stap hier bewust in.

Ik weet waar ik aan begonnen ben, je mag m daarop veroordelen en het niet netjes vinden maar een normaal gesprek valt niet te voeren, op een enkeling na.

Heftig onderwerp.
Ik denk niet dat je het al te zeer op jezelf moet betrekken.
Je verteld ons een verhaal, jouw verhaal, wat eigenlijk een absurd verhaal is.
Het zou niet goed zijn wanneer men dit normaal zou vinden, want dat is het niet. Echt niet!

Je zegt dat je weet wat je doet en je bewust bent van de gevolgen, maar dat betwijfel ik.
Kijk eens naar jezelf in de spiegel.. Wie wil er nu bewust een ander pijn doen? Dat wil toch niemand?
Ik denk dat je dit topic niet had geopend als het je allemaal niks kon schelen....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:50

Voor een vrachtwagenchauffeur lijkt het mij echt niet moeilijk om vreemd te gaan, die zijn toch veel weg en hebben onregelmatige diensten.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:51

Apple schreef:
Als ik de posts van de TS goed begrijp dan heeft de man voor haar een andere relatie gehad van 3 jaar.

Het lijkt dus bijna dat ze een notoire vreemdganger aan de haak heeft geslagen. Ik kan me dan bijna niet voorstellen dat zijn vrouw van niets weet/niets vermoed.

Als zijn vrouw dus ergens wel op de hoogte is dan heb je dus waarschijnlijk een soort status quo te pakken waar alle drie volwassenen mee kunnen leven.

Ik ken vreemdgaanders die jaren vreemd zijn geweest, en daar wist die persoon ook niks van.