Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit is een puzzel uit 1999 die ik zelf ooit heb gemaakt voor iemand anders. Zij kon dit zelf niet maar wilde hem wel graag gemaakt hebben, en zo geschiede
Ik vond het na het puzzelen best jammer om de puzzel weer af te geven want ik vond m erg mooi dus ik was ongelooflijk verbaasd maar erg blij toen ik hem in dat winkeltje ontdekte 

Dus, een hele rits kleintjes:

). Hier eentje van Schmidt, een "Impossibles":

).
Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Vooral die die aan beide kanten bedrukt zijn vind ik tof! Verkopen ze dat nog tegenwoordig? Anders wil ik er ook wel eens zo eentje proberen 
Kom ik aan met m'n 500 stukjes 
Prachtige foto! Daarom ging hij mee
Ik ga er zo even aan beginnen.
Die van Schmidt zijn geloof ik ook alleen nog tweedehands te krijgen.
Er is wel veel meer keus in de puzzels met een kleiner aantal stukjes, vind dat wel eens jammer, het aanbod is een stuk beperkter boven de 3000
. Dan kom je al snel in de kunstpuzzels enzo, en daar vind ik persoonlijk niet zoveel aan 
Want puzzels van 3000 stukjes zijn ook groter dus dan heb je een prachtig grote lichtgevende puzzel
Zelf zou ik graag eens overgaan op 1500 en 2000 maar ik heb eenvoudigweg geen plek om ze te leggen 
Nerwen schreef:Afbeelding ]
Ravensburger, 5000 stukjes. Deze was erg leuk om te maken! Van Colin Thompson komt ergens in het najaar nog één van 18.000 stukjes, een boekenkast geloof ik.
En dan nog wat zogenaamd onmogelijke puzzels (volgens de doos![]()
). Hier eentje van Schmidt, een "Impossibles":
[ Afbeelding ]
750 + 5 stukjes, geen rand, en je hebt niks (of weinig) aan het voorbeeld op de doos. Was niet moeilijk, avondje werk.
En nog twee hele oudjes van MB. Volgens de doos "'s werelds moeilijkste puzzel", maar da's niet zo hoor. Ze zijn beide zo te doen, ondanks dat aan beide kanten dezelfde afbeelding staat en je aan het stansen niet kunt zien hoe de stukjes om horen (zijn aan beide kanten gestansd, vandaar). 529 stukjes.
[ Afbeelding ]
Hondjes.
http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... g~original
Met achterzijde ^^.
[ Afbeelding ]
Strand (stomme plaat, maar whatever).
http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... g~original
Met achterzijde ^^.
. Nog steeds niet af....
. 
.
Te groot voor aan de muur en ach, zo kan ik 'm nog een keer maken over een aantal jaar.
Heb vaak getwijfeld of ik die van 13200 aan zal schaffen of niet, maar hij's toch wel erg mooi.... Misschien voor in het najaar.