Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:52

Als het voor jou niet goed voelt moet je het niet doen. Maar aan de andere kant kan iets waarvan je denkt dat het tegen valt ook heel leuk zijn. :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 14:55

Oh wat vervelend dit! Ik ga iig voor ik ga slapen vannacht mn keuze maken en hem evt op de hoogte stellen.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:06

Ja, dat niets laten horen vind ik zelf dus wel echt een ding, en ik ga dus niet! Klaar :)
Het is overigens een vrouw :Y) Dus ook die zijn wispelturig hoor :')

Maar als het voor jou niet goed voelt, zou ik het niet doen.. Steek de energie weer in iemand anders :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:13

Ja had het hier gisteren ook nog over met date... dat er oko genoeg vrouwen zijn die ineens niks meer laten horen. Dus ik grapte al dat ik dat ook maar eens zou doen dan :Y)

Naamloos.... ik had met deze date ook niet echt zin eigenlijk... wou liever niet afspreken maar vond het toch wel spannend!!! Uiteindelijk blijkt het echt super goed te klikken. Dus wat heb je te verliezen? Een uurtje van je tijd?? ;)

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:26

Blij te lezen dat er veel gelijkaardige situaties zoals de mijne zijn :D

Krijg van vrienden ook te horen dat ik er veel te veel over nadenk. Is ook zo, maar wat doe je er aan?
Hard to get spelen? Pfff ik kan het niet. Als ik iemand leuk vind, dan wil ik die echt de hele dag smsen. Helaas word ik dan ook steeds van de roze wolk geduwd. Auw!

Nu opnieuw. Leuke Jongen leren kennen, we gingen deze avond afspreken maar hij sprak er niet meer over. Dus maar gevraagd hoe het zat. Zegt hij me dat hij net ontslagen is en zijn kop niet staat naar afspreken. Zijn onstslag is waar maar hoe moet je hierop nu reageren? Langs ene kant wil ik hem tijd geven maar langs andere kant als hij me echt wil zien (zoals hij zei) dan had dit toch niet veel uit gemaakt? :/ ZUCHT

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:48

Naamloos ik ken het gevoel anderzijds heb ik ook wel eens achteraf gehad dat ik dacht: misschien viel het mee....daar kan je maar op 1 manier achter komen :+

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:17

Wat hebben jullie te verliezen dames? Twijfels heb je toch altijd wel een beetje voor een eerste date.. Soms word je positief verrast door een date waar je eigenlijk geen zin in had. Soms klopt je voorgevoel wel en valt het inderdaad tegen.. Maar hoe meer je date, hoe meer zelfvertrouwen je krijgt, dus is een date eigenlijk nooit verloren tijd. Je leert er alleen maar van! En in eerste instantie was hij leuk genoeg om je nummer te geven, dus heeft hij ook pluspunten. Misschien vanwege datevrees worden de minpunten ineens een groot ding?

En wat betreft hard to get spelen.... sorry hoor :') vind ik zo'n onzin. Als je lekker veel wil appen dan doe je dat toch? Wees gewoon jezelf. Als hij dat niet leuk vindt is het zijn verlies. ;)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:54

Ik heb me gisteren naast paiq ook ingeschreven bij Pepper. Nog geen betalend account, maar kan dus wel profielen bekijken en liken etc. Maar wat een verschil. Wat zitten daar super leuke mannen op :)) :))

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:26

Ik heb vanochtend mijn harrlt gelucht tov zijn hoge verwachtingen en t benauwende gevoel dat hij me gaf. Hij zei t wel te begrijpen maar t is al de hele dag stil nu.
Date gaat wel gewoon door maar ik hoop dat hij ook echt niet teveel verwachtingen heeft.
Misschien ben ik toch nog niet klaar om te daten :')
Ach, ik hoop dat t iig morgen gezellig is, zo niet ben ik snel naar huis.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:32

Het is altijd super spannend die eerste date.
Ik ging ook op van de zenuwen, wist niet wat ik moest verwachten.
En dan die stiltes... Die zijn er gelukkig niet geweest. Bij geen enkele date.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 19:33

Beter dat je het gezegd hebt! Ik ben nu een poging aan het doen om het gesprek lopende te krijgen..
Is ook hier al de hele dag redelijk stilletjes.. (Voornamelijk van mijn kant)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 20:16

Oke, dat gesprek ging niet helemaal zoals gehoopt.. Hij moest er spontaan vandoor dus ik sprak hem later vanavond nog wel.. En zn afsluitende zin was: Veel plezier straks, en niet naar andere mannen kijken he?!
Met een knipoogje erbij...

God.. Hij ziet de bui echt totaal niet aankomen ben ik bang :')

En ik ben nu toch eigenlijk wel 90% ervan overtuigd dat ik hem vanavond nog ga afzeggen..

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:18

Neee je mag niet afzeggen want dan durf ik niet meer :')
God ik moet 't mn ouders ook nog vertellen _O-

Heb trouwens net voor de gein even op farmdate gekeken maar vind het best een wazige site :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 20:19

SuperAssie schreef:
Neee je mag niet afzeggen want dan durf ik niet meer :')

:') :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:22

Kom op nou, we doen t samen :+
Ik had sws al geen zin meer maar ik ga toch maar want misschien valt het in het echt wel allemaal mee, maar heb net voor mezelf besloten dat als ik geen WAUW idee heb ik meteen afkap en het daten voorlopig laat zitten :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 20:24

Ik ga mijn dilemma zo nog even bespreken met een vriendin.. Maar ik denk toch echt dat ik er al uit ben haha. Hij doet me té té close al.. En ben ik al lichtelijk op afgeknapt haha.

Ik laat het weten!!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:29

Bedenk wel dat mensen in het echt of via telefoon heel anders over kunnen komen.
Heb ook wel eens met iemand gekletst dat ik dacht oooh dit is helemaal mijn type, en toen in het echt dacht ik, wát heb je met die jongen gedaan? :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:31

Ja daarom wil ik hem toch wel een kans geven, mja ik heb ook hetzelfde probleem dat ie me iets té close is al.. ziet ons geloof ik al oud en grijs ergens achter een stel geraniums zitten..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:32

Kerels hebben volgens mij daar een handje van.....een jongen die nu schrijft: Truste schat... of zeggen die kus wil ik wel hebben. Uhhh dat weeeeet je nog niet. Mijn haren gaan er van overeind maar eigenlijk moet je het met een zak zout nemen.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:42

Oohh verschrikkelijk is dat! Tegen meteen claimerig kan ik zo ontzettend slecht. Ik date wat via tinder, alles wat daar meteen over onderwerpen begint die niet besproken hoeven te worden brand ik af en verwijder ik daarna. Vooral dickpics zijn echt verschrikkelijk, en als je dan vraagt waarom antwoorden ze dat ze het spannend wouden maken. Je kop compenseert niet voor de lengte van je *** is dan het antwoord.. wat denken ze wel niet?!
Heerlijk frustraties eruit knallen tegen vervelende op seks beluste mannen.

Ooit ook op Paiq gezeten en daar wel een heel leuke gast een jaar lang gedate, maar ik merk dat ik er nu niet zo'n zin meer in heb, en Tinder leuker vind voor de afleiding. Helaas verveelt dat ook wel na een paar maand. Ik denk dat ik gewoon voor een poosje rust ga. :P

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:49

Oh dat claimerige, echt! Daar ben ik ook allergisch voor. Ik werd na 2 dagen chatten al topper genoemd...daar knap ik wel op af, maar idd, je moet mensen een kans geven. Hij woont 2 uur reizen en ik vind dat veel voor een eerste date...

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:01

Bij mij was het na 2 dagen al schatje en lieverd.. Ehm hallo?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:15

Zie je bijna alle kerels zijn zo....

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:17

Bij mij is het ook af en toe andersom... Heb je een superleuke date gehad hoor je vervolgens niks meer terwijl alles wees op een tweede date.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:20

Oh ja dus eerst is het allemaal slijmen, heb je date, zeggen ze uit zichzelf we spreken zeker nog een x af, appen dat ze nog neit klaar met je zijn.....en dan.....hoor je nooit meer iets. :+