Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Er zijn een paar dingen die ik al heel lang kwijt wil. Dingen die ik niet meer heb durven aankaarten omdat ik het niet meer wilde oprakelen, bang dat ik het alleen maar ongemakkelijker voor ons zou maken. Na al die maanden zit het nog in mijn hoofd, zit jij nog steeds in mijn hoofd, en wil ik het toch nog even kwijt..
Soms zou ik willen dat ik het anders had aangepakt. Ik heb dingen gedaan en gezegd, waarvan ik achteraf spijt heb. Ik heb me op sommige momenten anders opgesteld naar jou toe, omdat ik bang was dat ik het anders zou verpesten. Het spijt mij echt als ik voor ongemakkelijke momenten heb gezorgd en ik ben je echt dankbaar dat je altijd eerlijk tegen mij bent geweest.
Ik ga je missen en eerlijk gezegd deed ik dat al. Ik heb zo vaak op het punt gestaan je een berichtje te sturen om af te spreken, maar ik wist dat dat niet was wat jij wilde. Ik heb er zoveel aan gedaan om je uit mijn hoofd te krijgen, maar op een of andere manier leek dat tot nu toe onmogelijk.
Ik wens je echt het allerbeste en hoop dat je het goed naar je zin gaat krijgen op je nieuwe plek. Dat verdien je.
Take care & wie weet tot ooit..