Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:31

Tja balen.. 't Is niet anders.. Ik ga er van uit dat het een mooie herinnering gaat worden en dat ik tot ik naar NL terug ga een fijne tijd met hem kan hebben :) Daarna.. Kijken we wel, ga d'r nu vanuit dat we dan uit elkaar gaan iig.

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:39

Vriend zit nog steeds in Rome tot vrijdagavond, zaterdag zie ik hem weer! Het missen maakt me redelijk verdrietig ben het zo niet gewend zonder hem...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:44

Heb een heel groot deel van het topic gelezen, en ik post graag mee!

In oktober heb ik mijn ex verteld dat ik niet met hem verder wilde. In de weken daarna (twijfelen, tijd voor mezelf, uitzoeken of ik het zeker wist) kwam ik M. tegen. Hij luisterde, leefde mee, vertelde me dat ik zelf een keuze zou maken en heeft heel lang volgehouden dat er niets tussen ons was. Ik voelde kriebels, maar wilde daar m'n keuze niet op baseren. Toen we samen een dag zijn gaan helpen bij een concours bij ons op de manege, wilde ik alleen maar blijven en niet meer naar huis. Hij overhandigde me toen een gedicht, waarin eigenlijk niet veel meer stond dan 'ik ben er voor je, maar meer dan de goede vragen stellen, kan ik niet'. Hij vertelde toen ook dat hij niet meer objectief kon zijn en daarom even geen contact wilde tot ik een knoop doorgehakt had over m'n toenmalige relatie (even voor de duidelijkheid: er zijn dus geen gevoelens uitgesproken, er is niets gebeurd, ik heb écht over mijn toenmalige relatie nagedacht, maar die was eigenlijk al lang stuk).

De volgende ochtend hebben mijn ex en ik de knoop doorgehakt. Dat was heel heftig, maar het overheersende gevoel bij ons allebei was opluchting dat we het lef hadden om toe te geven dat dit niet was wat we willen met onze levens. We zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan en dat is prima.

Sindsdien zit ik op een roze wolk. M. en ik zijn sinds eind november bij elkaar en hij is fantastisch. Ik heb hem in het begin een kaartje gegeven waarop ik gezet had dat m'n leven op z'n kop stond, dat dat deels door hem kwam en dat ik hem daar dankbaar voor was. Dat vondtie ontzettend lief.

In de tussentijd hebben we samen heerlijke gesprekken over later, over waar we van dromen en over waar we mee zitten. Elke minuut dat hij er niet is, wilde ik dat hij er was. Als hij er is, wil ik zo dicht mogelijk bij hem zijn en samen delen we zo ontzettend veel in zo'n ontzettend korte tijd... Ik geloof dat ik de ware gevonden heb :D

M. is heel lang alleen geweest en droomde nooit over 'later'. Afgelopen weekend kreeg ik een kaartje met daarop 'jij laat mij dromen'. Ik was natuurlijk in tranen. Het is zo'n lieverd! Ik heb me echt nog nooit zo gevoeld als nu... ook niet in de zesjarige relatie met mijn ex. Daar hadden we het ook wel over later, maar op een heel ander niveau. Meer als logische volgende stap dan als 'dit is wat ik wil met m'n leven' zegmaar.

[/lap tekst]

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:21

Wauw wat fijn voor jullie Tink89!! :)
Super leuk om te lezen!

Ik heb ook een leuke andere jongen ontmoet een tijdje geleden, niet zoveel aandacht aan gegeven maar nu andere hottie niet meer appt toch maar eens met hottie 2 gaan appen.. Blijkt ie toch net zo leuk te zijn als m'n vriendinnen zeggen *\o/*

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:34

annibel schreef:
Wauw wat fijn voor jullie Tink89!! :)
Super leuk om te lezen!

Ik heb ook een leuke andere jongen ontmoet een tijdje geleden, niet zoveel aandacht aan gegeven maar nu andere hottie niet meer appt toch maar eens met hottie 2 gaan appen.. Blijkt ie toch net zo leuk te zijn als m'n vriendinnen zeggen *\o/*

Gebruik jij echt het woord hottie ja? Supergrappig!

En vriendlief belde daarstraks...hebben gewoon 1,5 uur aan de telefoon gehangen terwijl we dus echt een kwartiertje rijden bij elkaar vandaan wonen. Echt stom eigenlijk :P

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:08

Leuk joh tink!

Ik ben ook nog steeds in de zevende hemel met mijn lief.
Gaat nog steeds super en het is elke keer meer dan alleen verliefd zijn.

Inmiddels ook een foto van ons beiden rijker.
Eerste foto van ons samen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:09

inowa schreef:
Leuk joh tink!

Ik ben ook nog steeds in de zevende hemel met mijn lief.
Gaat nog steeds super en het is elke keer meer dan alleen verliefd zijn.

Inmiddels ook een foto van ons beiden rijker.
Eerste foto van ons samen.

Die hebben wij ook pas gemaakt ja, onze eerste foto samen. Heerlijk!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:18

Hier was het in overall in de melkstal maar vind de foto zo ontzettend leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:20

Bij ons in bed, met slaperige gelukkige koppies. En nu ben ik een gelukkig mens, want hij kookt vanavond :D Hij kan machtig koken, heerlijk.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:37

Hier was het M. met een hoofd vol eczeem en ik voelde me belabberd. We moesten voor een familielid een foto maken en we wilden eerst een andere eerste foto. Het werd dus een suffe selfie, maar damn wat zien we er gelukkig uit :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:43

esmee1008 schreef:
Het missen maakt me redelijk verdrietig ben het zo niet gewend zonder hem...

Herkenbaar.
Eerste paar dagen ging het wel prima, maar nu er 6 dagen voorbij zijn ben ik het kitsbeu en is het gewoon tijd dat 'ie weer thuis komt :+

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:19

Doubtless schreef:
esmee1008 schreef:
Het missen maakt me redelijk verdrietig ben het zo niet gewend zonder hem...

Herkenbaar.
Eerste paar dagen ging het wel prima, maar nu er 6 dagen voorbij zijn ben ik het kitsbeu en is het gewoon tijd dat 'ie weer thuis komt :+

Hoe lang moeten jullie nog wachten?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:23

Esmee zo te lezen tot zaterdag & ik tot zaterdag- of zondagavond..

Dan is 'ie een weekje thuis & dan zie ik 'm 5 maanden niet :+

Misschien moet ik een boek gaan schrijven in die periode. Of een script. Wordt gegarandeerd een tranentrekker _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:54

Wat een leuke, verliefde verhalen komen er langs! En minder leuke over elkaar -zeer- lang niet kunnen zien, bah!
Ik las iets over samen wonen, gefeliciteerd! ! Ik ben jaloers, vriendlief en ik willen dat ook zo graag. Maar het wil maar niet lukken...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:05

Hier ook niet hoor. Ik woon nog minimaal tot december in mijn dure huurhuis en vriendlief heeft te weinig geld om samen te gaan wonen. Hij wil niet uit mijn zak leven en ik zie dat ook niet zo zitten. Nu maar hopen dat we veel klanten trekken met het nieuwe onderdeel van het bedrijf of dat hij er een baan naast vindt. Hoe dan ook zit samenwonen er voorlopig niet in.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:10

Ik zie mijn vriend de 28ste maart pas weer....

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:42

Ik moet wachten tot zaterdag morgen, schrok me net rot, ze staken morgen van 10 tot 18 in Italie op de vliegvelden. Laat mijn vriend nou net vanuit Italie vliegen. Veel vluchten al geannuleerd.. die van hem staat nog open en nog niet geannuleerd, maar toch beetje bang!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:20

Mijn vriend heeft de hints gemist (wauw, wie had dat gedacht, een man die hints mist _O- ) en de sleutel direct gevonden, haha. Hij vond het wel heel leuk! :D

Ik ben blij <3

Esmee, hoe is het afgelopen?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 09:21

Mijn lief lag vannacht heerlijk naast me :)

Nu ligtie nog in bed, ik moest opstaan om iets te eten en m'n medicijnen in te nemen. Kruip er misschien zo nog even naast.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 10:00

Lekker hoor,ik moet nog een week wachten.

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:21

Tink89 schreef:
Gebruik jij echt het woord hottie ja? Supergrappig!

Haha jaaa zeg tegen alles en iedereen hottie :o

Leuk nieuws hebben jullie allemaal! :)
Ik heb echt een leuke avond gehad gister, eerst wezen stappen met een vriendin en daarna even afterparty bij hottie 2.. Oeps dat klinkt wel een beeetje fout, maar gewoon wat gedronken bij een vriend van hem met die vriendin van mij en zijn zusje was ook mee.
Echt een leuke jongen maar ik vraag me echt af of het wel serieus kan worden want onze levens zijn zó verschillend.. Eerst maar even lol maken vind het toch wel fijn om vrijgezel te zijn haha :D

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:06

Vriend gelukkig gewoon gevlogen en zaterdag weer genoten van een dagje samen en zie hem morgen weer! Ik ben weer t gelukkigste meisje op aarde :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:11

Aaaah lekker esmee :D mijn vriendje was zaterdag ook weer thuis, zou m t liefst de hele week opsluiten in m'n huis :+:

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:23

Ja he :o gelukkig doe ik ook nog wel eens iets anders...

Morgen is het weer maandag! En voortaan komt ie terug op zondagen! *\o/*
Ook al is het niet vanwege mij, ik ben er wel echt heel vrolijk om :o

Hebben jullie een bijnaam/koosnaam voor je vriend? Ik weet eentje die zo geweldig is maar het bekt niet zo lekker eigenlijk :') Zijn naam is ook maar één lettergreep, dus afkorten gaat niet haha.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:02

Mijn lief noem ik altijd 'lief'. Ik ben 'zijn moppie'. Heb zelfs een mok gekregen met daarop mijn favoriete Disney-figuur en de tekst 'mijn moppie'. Lief en Mop dus. En ik kort z'n naam af, gebruik alleen het laatste deel dan.