Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boheme schreef:Geen behang meteen een muurtje metselen, hoor je hem minder en de bobbel valt niet. Ook laat het minder stank door. Geloof me heb ervaring met 1puber ,1 volwassen man die in zijn kinderjaren is blijven hangen , 3 katten ,2 honden en mijn moeder.

Joaltijd schreef:Boheme schreef:Geen behang meteen een muurtje metselen, hoor je hem minder en de bobbel valt niet. Ook laat het minder stank door. Geloof me heb ervaring met 1puber ,1 volwassen man die in zijn kinderjaren is blijven hangen , 3 katten ,2 honden en mijn moeder.
*proest*
Kun je mij leren hoe je zo'n muurtje kunt metselen? Mijn broer en ik hebben allebei sinds vandaag vakantie..
2 weken lang
Izmir_Condor schreef:Nouhouuuuu....
Niet echt iets concreets..
Maar vriendlief wilde vanmiddag dus voor kerstcadeaus voor me shoppen ("Nee schat, hoeft niet, ik wil niet. Ik hoef echt geen cadeautjes'' "Jawel je hebt geen keus!") maar hij kon niet slagen.
En toeeeeeen..
Zei hij dat het sowieso heel moeilijk wordt om de verrassing te overtreffen. Waaruit ik dus concludeer dat:
1. Hij er echt niets mee te maken heeft, en 2: IK NOG STEEDS GEEN IDEE HEB.
Logboek verrassing: Dag 3 's avonds, triest achter mijn laptopje.
Kan alleen maar aan puppies, kittens en bruiloften denken. Laatste sprankje hoop op meer informatie is vanmiddag ergens vervlogen. Zucht.. Nog maar 1 week en 5 dagen. Maximaal...
jessdaniels schreef:branka16 schreef:Ooooh ze gaan een arm zwart mager kindje adopteren en die moet jij gaan opvoeden!
Die komen per Airmail toch? Dus duurt misschien wel 2 weken!!
(Nee ik ben niet racistisch het is gewoon een GRAPJE!!)
Dit is wat ik zo graag zou willen...
Maar mijn vriend wil geen kindje adopteren!
branka16 schreef:jessdaniels schreef:
Dit is wat ik zo graag zou willen...
Maar mijn vriend wil geen kindje adopteren!
Wellicht kun je er gewoon 1 "vinden" op straat![]()
Die kun je toch niet zomaar aan zijn of haar lot overlaten?
Izmir_Condor schreef:Ik heb 't al eens gezegd maar ik dacht dat ik een grote fantasie had. Wat hier allemaal voorbij komt.. Hilarisch haha!
Een kindje adopteren zou wel leuk zijn, maar ik betwijfel of m'n ouders daar achter zouden staan. Gezien de verrassing hoofdzakelijk vanuit hun kant komt, acht ik de kans op een lief, klein, kansarm zwart kindje vrij klein.