Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NewGirl_BQ schreef:Ik zit trouwens een beetje in dezelfde situatie TS
Alleen heb ik er zelf nog maar weinig zin in aangezien het zo 'lang' duurt eer ik weet waar ik sta met hem
Typisch dat ik altijd op zo'n onbereikbare mannen val![]()
Hoop dat het voor jou goed aflooptBenieuwd naar zondag!
_Linn_ schreef:Ik had vannacht gedroomd dat het niet door ging zondag en dat ik daarachter kwam doordat hij het tegen een ander meisje zei waaraan die gezellig aan een tafeltje zat en ik zat met mijn rug naar hem toe het tafeltje ernaast. En toen noemde ik hem een verschrikkelijke l*l haha.
Was een rare droom

) _Linn_ schreef:Nou ik ben net weer thuis. Zit nu ff te wachten tot me oven is voorverwarmd dus kan jullie even updaten.
Het was heel gezellig. Veel gepraat, met name natuurlijk over paarden
Verder niet echt wat gebeurd ofzo. Ik weet zo niet hoe hij hierin staat...Dat is zo lastig. Ziet hij dit enkel als vriendschappelijk....of niet....Ik heb zo geen idee.
Hij zei, toen we beide wat bij onze auto's stonden bij het afscheid, van dan zie ik je op school wel weer.
Hij appte net wel dat die net wilde sturen of ik veilig thuis was gekomen maar ik was hem net voor met appen haha. En hij zei dat die het een hele gezellige dag vond.
Maar doordat ik zo niet weet wat zijn gevoel is ben ik ook wat meer afwachtend en terug met mijn gevoel zegmaar. Lastig lastig lastig dit.....
Of hij dan initiatief gaat nemen, of hij nog iets wil afspreken in de vakantie, etc. Doubtless schreef:Nou eens kijken wat hij dan doetOf hij dan initiatief gaat nemen, of hij nog iets wil afspreken in de vakantie, etc.