Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Davinia_ schreef:Gisteren was ik samen met mijn man bij de Ikea, ook een zware beproeving. Alles was zo leuk en ik word daar altijd helemaal hebberig! Gelukkig niks gekocht. En vandaag gingen we een wandeling maken in het bos en hadden we bolletjes mee. Maar waar we de auto moesten parkeren stond ook een lunchroom en er kwamen zulke lekkere geuren uitGelukkig kon mijn man me tegen houden
Dus ben stiekem wel weer trots dat ik niks gekocht heb wat overbodig was.
Misschien een idee om te vertellen van je challenge? Want ze zijn een beetje de kat op het spek aan het binden nu he.
Heb echt alles behalve vaste inkomsten haha
( ik had echt een tassen tic)
en dat ik er al bijna van baal dat ik donderdag geld uit moet geven aan een retourtje Nijmegen naar mn beste vriendinnetje (heerenveen nijmegen is niet gratis
, gelukkig heb ik nog een kortingskaart
) maar ik weet ook dat ik komende weken wat extra werk heb, dus dat maakt ook al weer een hoop goed haha
45 euro en die was naar 3 weken al kapot 
en dan kom je je droom tas tegen op het moment dat je er geen geld voor hebt 

. De laatste tijd heb ik iets teveel mooie 'kansen' gezien op Marktplaats om jurken aan te schaffen bijvoorbeeld. Nog maar 50 euro ipv 240, maar toch... je moet het niet te vaak doen
http://www.rtl.nl/shopaholics/#!/324683/
Had een grote nodig vanwege mijn laptop en al die oliebol die ik meesleep naar de universiteit.
Alleen voor de dagen dat het regent en/of ik mijn recht boeken allemaal mee moet nemen, is een rugzak wel handig. Heb nog een vrij nieuwe eastpak, maar die is knalroze. Daar ga ik echt niet meer mee lopen..
Maar dit is ook zoiets waar ik al een jaar naar zoek ofzo. Dat soort dingen koop ik niet impulsief