Slina schreef:Voortaan gewoon 'rot op, ik mag je niet'
Inderdaad!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marit schreef:Het valt me wel echt op dat er een trend is in jongens-die-de-boodschap-niet-snappenZo sterk en onafhankelijk als ze altijd maar over willen komen zijn ze dus helemaal niet
Wees alsjeblieft heel duidelijk en concreet naar ze. Dat scheelt een hoop onduidelijkheid.
Ess_Ramona schreef:Sorry meiden, maar jullie hebben mij dag helemaal goed gemaakt vandaag!
Mijn date fail.... (Want jullie mogen ook mij lachen), uhm.... Bij de verkeerde deur aanbbellen... Stond bij de buurman.
Verder weet ik het zo niet eigenlijk..

Godzijdank kwam mijn date toen binnen en werd ik gered. Achteraf hoorde ik dat ze het wel konden waarderen dat ik er goed op reageerde toen, maar ik kon ze wel schieten toen
Ik zou ook wel door de grond kunnen zakken als mij dat zou overkomen. Marit schreef:Dat heeft de familie van mijn date ook een keer uitgehaald. Zijn broertje deed open.
Hij: "Wie ben jij?"
Ik: "Eh nou, Marit? Ik kom voor .."
Hij: "Die woont hier niet hoor"
Maar hij bleef staan voor de deur en ik wist echt zeker dat hij daar woonde want ik had het 10x gecontroleerd
Ik: "Oh jawel hoor, ik weet het zeker."
Hij: "Oh ja? nou kom dan maar binnen"
Dus ik loop naar binnen, zitten daar allemaal vrienden van hem.
Hij: "He jongens, ze komt voor ene ..."
Al die vrienden: "Nou die woont hier niet hoor, je bent verkeerd, HAHAHHAA"
En ik stond daar echt van please dieGodzijdank kwam mijn date toen binnen en werd ik gered. Achteraf hoorde ik dat ze het wel konden waarderen dat ik er goed op reageerde toen, maar ik kon ze wel schieten toen
Hij stond ook met zo'n hoofd voor de deur dat ik gewoon wist dat hij een grap met me uithaalde. berdien85 schreef:Paar jaar geleden via internet een date gehad. Date bij mij thuis gehad (hoe dom...?!).
Hij vond het reuzegezellig, ik niet.
Hij ging niet meer weg. Nu pastte ik op de hond van mijn ouders, dus ik gaf aan die te moeten uitlaten. (In de gedachte dat hij dan op kon hoepelen..) Hij wilde wel mee! De boodschap kwam dus niet helemaal aan![]()
Uiteindelijk aangegeven dat ik moe was en hoe wel goed vond.. En ook hier bleven de berichtjes nadien binnenstromenHeb ze uiteindelijk maar genegeerd.
dus hij kwam naar mij thuis. Het begon er al mee dat hij binnenkwam met de grootste variant van Toblerone die hij kon vinden, want hij had op mijn blog gelezen dat ik daar zo gek op was. Okee... ja, het was toentertijd een openbaar weblog (inmiddels niet meer), maar vond het toch een klein beetje creepy.
Een halve waterpijp verder en er kwam ineens geen stom woord meer uit. Ik was er toen al helemaal klaar mee maar op dat moment moest hij echt weg van mij. Ik probeerde het eerst subtiel maar deze jongen snapte subtiel totáál niet, dus toen heb ik gezegd dat ik moe was en naar bed wilde, en hij dus naar huis moest.
Nooit meer wat van gehoord.
schaamde me kapot, maar heb gewoon zijn naam genoemd. Die was gelukkig hetzelfde als een goede vriend van
). En vervolgens bleef hij me lastig vallen en stond vaker aan de deur als toen we nog verkering hadden
. Dat aan de deur staan betekende dus eigenlijk dat hij achterom naar binnen liep, goedendag zei tegen mijn ouders (wij woonden boven de zaak) en meteen doorliep naar boven naar mijn slaapkamer (waar ik dan meestal zat om te studeren).
in de kleerkast van mijn broertje ,toen ik hem onder hoorde en de trap op hoorde komen.
....te wachten en wachten onder het hanggedeelte van de kleerkast
en te luisteren of hij nog niet weg was (want ik hoorde hem een hele tijd mijn naam roepen en zoeken)...en natuurlijk dan niet uit de kast durven komen
. Totdat mijn broertje maar eens op zoek ging toen mijn ex gelukkig al weg was en me in zijn kleerkast vond
.
) erachter dat dit idd niet de bedoeling kon zijn en dat het afgelopen moest zijn.
.
Ayasha schreef:Mijn man vroeg me mee op date maar wij hadden al geschiedenis samen (niet als koppel, we kennen elkaar gewoon al van kindsaf maar waren elkaar uit het oog verloren) en ik kende zijn verleden een beetje dus eigenlijk was ik wantrouwig.Dat voelde die kennelijk aan en hij zei van "als je het zou zien zitten wil ik wel eens komen kijken als je rijdt." (hij heeft vroeger ook gereden en op hoger niveau dan ik.
) dat leek me wel oké.
![]()
Sammie, die altijd best lief is ging uitgerekend die dag besluiten eens te testen.Het ging dus van geen kánten! Bij het afzadelen besloot mijn linkerkant er mee op te houden (ik heb een lichte halfzijdige verlamming maar bij stress wordt die erger om één of andere reden) dus hij moest ook al ingrijpen bij het afzadelen want terwijl ik nog met het zadel stond te vechten besloot Sam dat ie zichzelf wel vast op stal zou zetten.
![]()
![]()
Manlief pakte dus vlot zijn teugel met de ene hand, pakte het zadel over met de andere, legde die op de baar die daarvoor bestemd was en zei toen heel droog "gaat dat altijd zo hectisch bij jou of is dat omdat ik hier ben?"
Ik was al rood maar ik -vanaf moment 1 tot over mijn oren verliefd wat ook het geklungel verklaart, had het nog nooit zo mee gemaakt.- denk denk dat ik toen nóg roder werd.
![]()
Vervolgens durfde ik de eerste 2 a 3 dates amper een woord uit te brengen ...![]()
En ja, gezien het inmiddels mijn man is, heeft ie het vol gehouden.
) danig gefaald.
Ik sprak alleen het hoognodige.
BarryPlopper schreef:bij mannen moet je inderdaad duidelijk wezen![]()
Ooit een vriendinnetje gehad waarvan ik niet wist dat ze mij wel heel leuk vond, ik vond haar wel leuk maar ik dacht "als vrienden kan ook wel als zei verder niks wil" toen waren we op een festival en zaten we een beetje te geinen en toen vroeg ze of ik haar vriendje wilde zijn, ik dacht serieus dat ze een grapje maakte dus gaf jawel als antwoord omdat ik dacht dat het een geintje was
Ayasha schreef:Mja als ik hier lees hoe er gesproken wordt over verlegen jongens die niet veel zeggen... Dan heb ik de eerste drie dates (hell, de eerste maanden samen.) danig gefaald.
Lief bedoeld hoor
Ayasha schreef:Mja als ik hier lees hoe er gesproken wordt over verlegen jongens die niet veel zeggen... Dan heb ik de eerste drie dates (hell, de eerste maanden samen.) danig gefaald.

IngridM schreef:Ayasha schreef:Mja als ik hier lees hoe er gesproken wordt over verlegen jongens die niet veel zeggen... Dan heb ik de eerste drie dates (hell, de eerste maanden samen.) danig gefaald.
volgens mij ben je hier op Bokt niet bepaald op je mondje gevallen![]()
![]()
Lief bedoeld hoor
IRL ben ik dus ook zo'n flapuit. Zo kende hij mij dus ook van vroeger.... En toen was ik ineens maandenlang mijn tong kwijt leek het wel..

Niet per se een blunder van mij, dus excuses als het niet in het topic past

Ayasha schreef:IngridM schreef:
volgens mij ben je hier op Bokt niet bepaald op je mondje gevallen![]()
![]()
Lief bedoeld hoor
Ja maar dat was het onnozele.IRL ben ik dus ook zo'n flapuit. Zo kende hij mij dus ook van vroeger.... En toen was ik ineens maandenlang mijn tong kwijt leek het wel..
![]()
Inmiddels verzucht ie wel eens "waar is de tijd dat je nog stil was."
hoewel ie me nog steeds verlegen kan maken.
Seltje schreef:zooo dan, die had bij mij een halfjaar lang met blauwe ballen gelopen.Het was sinds een week gedaan met mijn eerste vriendje, ik was er nog compleet kapot van. Zijn beste vriend belde, met de vraag om wat te kletsen op café.
Dus ik had zo het gevoel: ok, eindelijk iemand om mij te troosten, dus ik naar dat café. Begint hij inderdaad over mijn ex te babbelen, dat het spijtig was dat het gedaan was, en dat wij eigenlijk zo'n mooi koppel waren. Daarna kwam de zin (staat in mijn geheugen gegrift):
"Maar S, nu dat je single bent, kun je mij best wel pijpen"
Ik heb mijn glas over hem heengegooid en ben wenend buiten gelopen.
)
heb zo eens eentje op de parking van de supermarkt gehad. Die kwam me om een vuurtje vragen, nu rook ik niet en heb ik ook nooit gerookt dus ik zei dat ik geen vuur had voor 'm. Ik opende mijn auto want ik wilde weg (had gewinkeld) waarop ie dus "in" mijn deuropening kwam staan.
Vanalles vragen.. Hoe oud ik was enz. hij stelde zich voor, ik knikte alleen (want ik wilde weg.
) maar zei m'n naam niet waarop ie vroeg of ik wel eens uit ging en zo ja waar. Zei heel kort dat ik niet uit ging en toen vroeg ie waar ik me dan mee bezig hielt. Was al verloofd dus ik zeg heel duidelijk "met het plannen van mijn huwelijk" "oh dus je hebt een vriend?" *nee, ik ga met mezelf trouwen...
* dus ik zeg van ja en toen zei ie "nou ja, jullie zijn nog niet getrouwd toch? Als je me je nummer geeft dan kunnen we wel eens uit gaan en misschien overtuig ik je wel.."