Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:20

Slina schreef:
Voortaan gewoon 'rot op, ik mag je niet' :')

Inderdaad!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:22

Mijn andere date had een verzamelhobby.. Ik kan niet meer bedenken wat het precies was.
Maar, het had iets met speelgoedwinkels te maken en wilde daar ook heen op de de 1e date.
Daarnaast moest ie nieuwe schoenen hebben.

U begrijpt, een tweede date is er nooit geweest.. :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:23

Marit schreef:
Het valt me wel echt op dat er een trend is in jongens-die-de-boodschap-niet-snappen :+ Zo sterk en onafhankelijk als ze altijd maar over willen komen zijn ze dus helemaal niet :')

Mannen doen niet aan hints he? :P Wees alsjeblieft heel duidelijk en concreet naar ze. Dat scheelt een hoop onduidelijkheid. ;)

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:24

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:34

Ess_Ramona schreef:
Sorry meiden, maar jullie hebben mij dag helemaal goed gemaakt vandaag!

Mijn date fail.... (Want jullie mogen ook mij lachen :') ), uhm.... Bij de verkeerde deur aanbbellen... Stond bij de buurman.
Verder weet ik het zo niet eigenlijk.. :+

Dat heeft de familie van mijn date ook een keer uitgehaald. Zijn broertje deed open.
Hij: "Wie ben jij?"
Ik: "Eh nou, Marit? Ik kom voor .."
Hij: "Die woont hier niet hoor"
Maar hij bleef staan voor de deur en ik wist echt zeker dat hij daar woonde want ik had het 10x gecontroleerd :')
Ik: "Oh jawel hoor, ik weet het zeker."
Hij: "Oh ja? nou kom dan maar binnen"
Dus ik loop naar binnen, zitten daar allemaal vrienden van hem.
Hij: "He jongens, ze komt voor ene ..."
Al die vrienden: "Nou die woont hier niet hoor, je bent verkeerd, HAHAHHAA"

En ik stond daar echt van please die :') Godzijdank kwam mijn date toen binnen en werd ik gered. Achteraf hoorde ik dat ze het wel konden waarderen dat ik er goed op reageerde toen, maar ik kon ze wel schieten toen _O-

Bagheera_206

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:37

Lekker is dat zeg... Wat een flauw broertje. :') Ik zou ook wel door de grond kunnen zakken als mij dat zou overkomen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:39

Marit schreef:
Dat heeft de familie van mijn date ook een keer uitgehaald. Zijn broertje deed open.
Hij: "Wie ben jij?"
Ik: "Eh nou, Marit? Ik kom voor .."
Hij: "Die woont hier niet hoor"
Maar hij bleef staan voor de deur en ik wist echt zeker dat hij daar woonde want ik had het 10x gecontroleerd :')
Ik: "Oh jawel hoor, ik weet het zeker."
Hij: "Oh ja? nou kom dan maar binnen"
Dus ik loop naar binnen, zitten daar allemaal vrienden van hem.
Hij: "He jongens, ze komt voor ene ..."
Al die vrienden: "Nou die woont hier niet hoor, je bent verkeerd, HAHAHHAA"

En ik stond daar echt van please die :') Godzijdank kwam mijn date toen binnen en werd ik gered. Achteraf hoorde ik dat ze het wel konden waarderen dat ik er goed op reageerde toen, maar ik kon ze wel schieten toen _O-

Ik ben zo'n type die altijd twijfelt of ik goed zit en op goede tijdstip dus ik had daar niet tegen gekund. :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:45

Haha nou ik had het echt 29348 keer gecheckt en helemaal op Google street view gekeken dus ik wist echt 100% zeker dat ik goed zat. Maar die vrienden binnen ook nog, ik dacht echt 'you have to be kidding me' haha. Maar me netjes voorgesteld en lief gelachen :+ Hij stond ook met zo'n hoofd voor de deur dat ik gewoon wist dat hij een grap met me uithaalde.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:58

berdien85 schreef:
Paar jaar geleden via internet een date gehad. Date bij mij thuis gehad (hoe dom...?!).
Hij vond het reuzegezellig, ik niet.
Hij ging niet meer weg. Nu pastte ik op de hond van mijn ouders, dus ik gaf aan die te moeten uitlaten. (In de gedachte dat hij dan op kon hoepelen..) Hij wilde wel mee! De boodschap kwam dus niet helemaal aan :')
Uiteindelijk aangegeven dat ik moe was en hoe wel goed vond.. En ook hier bleven de berichtjes nadien binnenstromen :+ Heb ze uiteindelijk maar genegeerd.

Oh gut, zo eentje heb ik er ook nog gehad. Leren kennen via een datingsite, was mijn tweede date ever, en ik had dat weekend het huis voor mij alleen. Hij wilde graag voor me koken, maar ik voelde er niet zoveel voor om een eind te rijden voor iemand die ik niet kende :+ dus hij kwam naar mij thuis. Het begon er al mee dat hij binnenkwam met de grootste variant van Toblerone die hij kon vinden, want hij had op mijn blog gelezen dat ik daar zo gek op was. Okee... ja, het was toentertijd een openbaar weblog (inmiddels niet meer), maar vond het toch een klein beetje creepy.

Goed, we zouden samen pizza maken, echt een leuk idee (vind ik nog steeds), ware het niet dat hij in een hoek in de keuken ging staan en tegen mij zei dat ik de pizza wel kon maken. Ik heb ooit, 10 jaar geleden, een minipizza gemaakt met het vak verzorging op de middelbare school, maar ik wist echt niet meer wat en hoe. Zeker in combinatie met de zenuwen. Vond het ook echt niet cool dat hij dat deed want we hadden afgesproken samen een pizza te maken.

Pizza hebben we op de bank opgegeten en hij deed dat echt op de meest walgelijke manier ever, hij zei ook doodleuk "ik ben niet zo goed in het eten van pizza". WTF vriend. En dan doe je dat op een eerste date. -O-

Daarna de waterpijp aangezet waar hij wel benodigdheden voor mee had genomen, nou ja, best. Maar terwijl we op een bankje in de tuin zaten begon hij te vertellen over hoe geweldig hij wel niet was, dat hij onwijs veel wietplanten thuis had maar "kom maar kijken hoor, je vindt ze niet" en dat hij het zo geweldig gemaakt had ondanks dat hij niet was gaan studeren. :') Een halve waterpijp verder en er kwam ineens geen stom woord meer uit. Ik was er toen al helemaal klaar mee maar op dat moment moest hij echt weg van mij. Ik probeerde het eerst subtiel maar deze jongen snapte subtiel totáál niet, dus toen heb ik gezegd dat ik moe was en naar bed wilde, en hij dus naar huis moest.

Diepe zucht toen hij eindelijk weg was. Kreeg ik de rest van die week elke dag een berichtje van hem dat hij het zo leuk met me had gehad en dat hij me zo leuk vond en wanneer we weer zouden afspreken. Heb hem gezegd dat een keer afspreken best was, maar dat hij dat niet als date moest zien want ik vond hem niet zo leuk als hij mij. :wave: Nooit meer wat van gehoord.

Edit: bedenk me net ook nog dat ik halverwege de avond werd gebeld door mijn moeder. Ze vroeg wie er bij me was :') schaamde me kapot, maar heb gewoon zijn naam genoemd. Die was gelukkig hetzelfde als een goede vriend van _O-
Laatst bijgewerkt door Suikerspinda op 15-10-14 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:00

Pfff wat een mafkees.. Vooral van dat koken.. Tjonge.. :+

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:45

Ik heb ook wel eens een fail gehad met een ex-vriendje van me...fail van zijn kant om te beginnen en t eindigde met een fail van mijn kant.

Ik had het uitgemaakt omdat ik t allang niet meer zag zitten en (tja zo kan dat gaan) verliefd was geworden op een vriend van hem (nog altijd mijn lief <3 ). En vervolgens bleef hij me lastig vallen en stond vaker aan de deur als toen we nog verkering hadden 8)7 . Dat aan de deur staan betekende dus eigenlijk dat hij achterom naar binnen liep, goedendag zei tegen mijn ouders (wij woonden boven de zaak) en meteen doorliep naar boven naar mijn slaapkamer (waar ik dan meestal zat om te studeren).
Omdat hij me elke keer aan het uithoren was, en me voor vanalles en nogwat uitmaakte had ik me op 1 keer maar verstopt :o :+ :D in de kleerkast van mijn broertje ,toen ik hem onder hoorde en de trap op hoorde komen.
Maar ja.....daar zit je dan :+ ....te wachten en wachten onder het hanggedeelte van de kleerkast :D en te luisteren of hij nog niet weg was (want ik hoorde hem een hele tijd mijn naam roepen en zoeken)...en natuurlijk dan niet uit de kast durven komen :D :D . Totdat mijn broertje maar eens op zoek ging toen mijn ex gelukkig al weg was en me in zijn kleerkast vond :D .

Was wel meteen de laatste keer dat mijn ouders hem naar boven hebben laten doorlopen. Ze vonden het niet leuk hoe onze relatie aan een einde was gekomen en hadden medelijden met hem, maar toen ze hoorden wat hij allemaal tegen me gezegd had en dat mijn broertje me in zijn kledingkast gevonden had, toen kwamen ze (na nog wat hulp van mijn broerskant <3 ) erachter dat dit idd niet de bedoeling kon zijn en dat het afgelopen moest zijn.

Ik heb nog steeds contact met die ex, want we verkeren in dezelfde vriendenkring. Maar een andere fail van die ex, is dat hij nu ca. 20 jaar later, nadat zijn huwelijk op de klippen was gelopen, opeens op een avond toen manlief al in bed lag via Skype over ons sexleven begon en wat hij daar zo fijn aan had gevonden %) :r :n
Nou IK vond er dus niets aan!! Gesprek maar vlug afgebroken en tegen manlief de dag erna verteld. We hebben het maar aan zijn verdriet van zijn scheiding geweten. Maar leuk is anders. Vooral als je dan normaal moet blijven doen alsof er niets gezegd/gebeurd is :r .

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:51

bij mannen moet je inderdaad duidelijk wezen :=

Ooit een vriendinnetje gehad waarvan ik niet wist dat ze mij wel heel leuk vond, ik vond haar wel leuk maar ik dacht "als vrienden kan ook wel als zei verder niks wil" toen waren we op een festival en zaten we een beetje te geinen en toen vroeg ze of ik haar vriendje wilde zijn, ik dacht serieus dat ze een grapje maakte dus gaf jawel als antwoord omdat ik dacht dat het een geintje was :')

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:08

Ayasha schreef:
Mijn man vroeg me mee op date maar wij hadden al geschiedenis samen (niet als koppel, we kennen elkaar gewoon al van kindsaf maar waren elkaar uit het oog verloren) en ik kende zijn verleden een beetje dus eigenlijk was ik wantrouwig. :o Dat voelde die kennelijk aan en hij zei van "als je het zou zien zitten wil ik wel eens komen kijken als je rijdt." (hij heeft vroeger ook gereden en op hoger niveau dan ik. :') ) dat leek me wel oké. :j
Sammie, die altijd best lief is ging uitgerekend die dag besluiten eens te testen. :x Het ging dus van geen kánten! Bij het afzadelen besloot mijn linkerkant er mee op te houden (ik heb een lichte halfzijdige verlamming maar bij stress wordt die erger om één of andere reden) dus hij moest ook al ingrijpen bij het afzadelen want terwijl ik nog met het zadel stond te vechten besloot Sam dat ie zichzelf wel vast op stal zou zetten. :j 8)7 |o Manlief pakte dus vlot zijn teugel met de ene hand, pakte het zadel over met de andere, legde die op de baar die daarvoor bestemd was en zei toen heel droog "gaat dat altijd zo hectisch bij jou of is dat omdat ik hier ben?"
Ik was al rood maar ik -vanaf moment 1 tot over mijn oren verliefd wat ook het geklungel verklaart, had het nog nooit zo mee gemaakt. _O- - denk denk dat ik toen nóg roder werd. :')
Vervolgens durfde ik de eerste 2 a 3 dates amper een woord uit te brengen ... :')

En ja, gezien het inmiddels mijn man is, heeft ie het vol gehouden. _O-

Dat is geen fail maar gewoon een mooi verhaal!

_/-\o_

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:10

Mja als ik hier lees hoe er gesproken wordt over verlegen jongens die niet veel zeggen... Dan heb ik de eerste drie dates (hell, de eerste maanden samen. _O- ) danig gefaald. :') Ik sprak alleen het hoognodige. :o

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:13

BarryPlopper schreef:
bij mannen moet je inderdaad duidelijk wezen :=

Ooit een vriendinnetje gehad waarvan ik niet wist dat ze mij wel heel leuk vond, ik vond haar wel leuk maar ik dacht "als vrienden kan ook wel als zei verder niks wil" toen waren we op een festival en zaten we een beetje te geinen en toen vroeg ze of ik haar vriendje wilde zijn, ik dacht serieus dat ze een grapje maakte dus gaf jawel als antwoord omdat ik dacht dat het een geintje was :')

Auuuww pijnlijk :oo

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:44

Ayasha schreef:
Mja als ik hier lees hoe er gesproken wordt over verlegen jongens die niet veel zeggen... Dan heb ik de eerste drie dates (hell, de eerste maanden samen. _O- ) danig gefaald. :') Ik sprak alleen het hoognodige. :o

volgens mij ben je hier op Bokt niet bepaald op je mondje gevallen :D :D :D Lief bedoeld hoor :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:14

Ayasha schreef:

Ik banketstaaf op de eerste date die arme jongen de oren van z'n kop van de zenuwen :')
Gelukkig vond die 't wel schattig en houd hij het nog steeds met me uit :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:16

IngridM schreef:
Ayasha schreef:

volgens mij ben je hier op Bokt niet bepaald op je mondje gevallen :D :D :D Lief bedoeld hoor :)

Ja maar dat was het onnozele. :') IRL ben ik dus ook zo'n flapuit. Zo kende hij mij dus ook van vroeger.... En toen was ik ineens maandenlang mijn tong kwijt leek het wel.. :o
Inmiddels verzucht ie wel eens "waar is de tijd dat je nog stil was." _O-
hoewel ie me nog steeds verlegen kan maken. :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:16

Een eerste date waarbij de jongen in kwestie aan het eind van de date zei dat hij vlak voor onze afspraak flink had zitten blowen en daarom nu knetterstoned was. :+ Niet per se een blunder van mij, dus excuses als het niet in het topic past :')
Laatst bijgewerkt door Peperkroket op 15-10-14 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:17

Peperkroket schreef:
Een eerste date waarbij de jongen in kwestie aan het eind van de date zei dat hij vlak voor onze afspraak flink had zitten blowen en daarom nu knetterstoned was. :+

:oo dat zou voor mij dus over en uit zijn.. :o

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:18

Er is ook geen tweede date gekomen, maar volgens mij was het wederzijds want ik heb ook niks meer van hem gehoord volgens mij. Weet het niet precies meer, best lang geleden.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:22

Ik heb nog wel een fail. Niet echt een date overigens :')

Was een jaar geleden, zat op de bus te wachten en plots kwam er een kerel (een jaar of 7 ouder, dus een man) naast me zitten. Of ik die bus ook moest nemen en waar ik heen ging en waar ik vandaan kwam. Ik vond het nogal vreemd maar was wel beleefd genoeg om terug te praten. Eenmaal op de bus ging hij op de bank naast me zitten en bleef praten, ook dingen ertussen van 'wat ben je een leuk meisje' en 'wauw, als je dat studeert ben je ook nog eens intelligent' etc etc. Net toen ik het creepy begon te vinden omdat hij duidelijk wat van me wilde (nee, hij was ab-so-luut niet knap), kreeg ik een telefoontje van vriendlief. Oef!

Ik dus lekker lang gebeld met vriendlief, en wij zijn altijd erg klef aan de telefoon. Gingen de volgende dag samen naar de zoo dus daar wat voor afgesproken. Toen ik de telefoon weer oplegde ('hou ook van jou, schatje!') vroeg hij of dat mijn vriend was en naar welke zoo we zouden gaan enzovoort. Zo'n 5min later was ik bijna bij m'n afstaphalte. Toen ik opstond om naar de deur te lopen vroeg hij nog 'mag ik je telefoonnummer?', maar hij was echt overtuigd dat ik die zou geven. Ehm, nee :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:24

Ayasha schreef:
IngridM schreef:

Ja maar dat was het onnozele. :') IRL ben ik dus ook zo'n flapuit. Zo kende hij mij dus ook van vroeger.... En toen was ik ineens maandenlang mijn tong kwijt leek het wel.. :o
Inmiddels verzucht ie wel eens "waar is de tijd dat je nog stil was." _O-
hoewel ie me nog steeds verlegen kan maken. :')

Blijkbaar was je echt onder de indruk van hem :D

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:27

Seltje schreef:
Het was sinds een week gedaan met mijn eerste vriendje, ik was er nog compleet kapot van. Zijn beste vriend belde, met de vraag om wat te kletsen op café.

Dus ik had zo het gevoel: ok, eindelijk iemand om mij te troosten, dus ik naar dat café. Begint hij inderdaad over mijn ex te babbelen, dat het spijtig was dat het gedaan was, en dat wij eigenlijk zo'n mooi koppel waren. Daarna kwam de zin (staat in mijn geheugen gegrift):
"Maar S, nu dat je single bent, kun je mij best wel pijpen"

Ik heb mijn glas over hem heengegooid en ben wenend buiten gelopen.
zooo dan, die had bij mij een halfjaar lang met blauwe ballen gelopen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:34

haha hij heeft me er danig mee gepest (en nu soms nog. :') )

iek billionache... :x heb zo eens eentje op de parking van de supermarkt gehad. Die kwam me om een vuurtje vragen, nu rook ik niet en heb ik ook nooit gerookt dus ik zei dat ik geen vuur had voor 'm. Ik opende mijn auto want ik wilde weg (had gewinkeld) waarop ie dus "in" mijn deuropening kwam staan. :? Vanalles vragen.. Hoe oud ik was enz. hij stelde zich voor, ik knikte alleen (want ik wilde weg. _O-) maar zei m'n naam niet waarop ie vroeg of ik wel eens uit ging en zo ja waar. Zei heel kort dat ik niet uit ging en toen vroeg ie waar ik me dan mee bezig hielt. Was al verloofd dus ik zeg heel duidelijk "met het plannen van mijn huwelijk" "oh dus je hebt een vriend?" *nee, ik ga met mezelf trouwen... :?* dus ik zeg van ja en toen zei ie "nou ja, jullie zijn nog niet getrouwd toch? Als je me je nummer geeft dan kunnen we wel eens uit gaan en misschien overtuig ik je wel.."
Toen heb ik hem iets minder vriendelijk verzocht om aan de kant te gaan. (lees: ik heb mijn auto gestart en gezegd "ik zou willen dat je uit mijn deuropening gaat en anders rijd ik gewoon achteruit.") en heb ik me weggemaakt. :x