Attentie langstudeerders! Wie oh wie is er lotgenoot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Re: Attentie langstudeerders! Wie oh wie is er lotgenoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:50

Heel veel succes. Gaat vast goed komen.
Het is zo fijn om helemaal klaar te zijn. *\o/*

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:38

Ja dat geloof ik! Nog heel even wachten en dan hoop ik dat gevoel ook te hebben. Ik zit nu met 39 graden koorts en nies alleen maar. Wordt een spannende presentatie denk ik :D

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:42

Succes en beterschap! Het lukt je vast.

Er is zo'n last van mij afgevallen dat ik nu ook ziek in bed lig. Bijkomen van alle stress.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 18:52

Gelukt! Een 8.5! Nu nog wachten op de datum van mijn eindgesprek en dan zit het er op!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 19:19

Gefeliciteerd wat fijn!

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:39

Super LizMD! Gefeliciteerd.

Ik heb volgende week dinsdag mijn SUM-advies gesprek met mijn SLB. En nu ga ik mailen wanneer ik dan mijn CE3 kan gaan doen :). En dan ben ik klaar!!!!!!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:36

En vandaag ook mn eindgesprek gehaald, dus ik heb mn diploma binnen!

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 16:15

Supe Liz! Gefeliciteerd!

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:44

gefeliciteerd!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:11

Dankjulliewel!

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:11

Is iedereen zo hard aan de studie dat niemand meer tijd heeft om te reageren? Dat is natuurlijk super goed! Betekend dat iedereen flink gemotiveerd is. Ik heb woensdag mijn SUM gesprek. Eens even zien of mijn mentor mij een positief advies geeft voor mijn assessment.

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:54

Hard aan de slag! Ik moet mijn scriptie inleveren op 2 februari! Eindelijk een datum waar ik naar toe kan werken :)

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 22:13

Ik heb weer een stapje terug moeten doen helaas, een vol programma was nu toch even teveel van het goede. Dat is wel een beetje teleurstellend maar wie weet wat het nieuwe jaar weer gaat brengen, misschien dat ik toch voor februari weer een extra vakje op kan pakken.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:13

Mag ik mij hier ook melden? :D

Ik zit momenteel in mijn 7de studiejaar.
Eerste jaar journalistiek gestudeerd aan het Windesheim in Zwolle, propedeuse gehaald.
Tweede jaar geschiedenis gestudeerd aan de universiteit in Groningen, maar door een langdurige ziekte moeten stoppen.
Momenteel zit ik in mijn vijfde studiejaar van de lerarenopleiding geschiedenis aan de NHL in Leeuwarden.
Ik hoop dit jaar af te studeren, maar het gaat heel traag.
Weinig sociale contacten op school, weinig contact uren, weinig verantwoording. Erg lastig om dan aan de bak te gaan.
Daarnaast een druk sociaal leven en ik werk 20+ uur in een supermarkt als leidinggevende. Best lastig allemaal te combineren.
Maaaaar ik heb zowaar al wat studiepunten binnen geharkt dit jaar.
Ik ben momenteel bezig met mijn minor vakverdieping en ben al startbekwaam. Alleen nog EC halen. :D

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:34

Ik wil me ook graag melden!

Ik zit in mijn 6e studiejaar van diermanagament. En mijn 7e studiejaar, 1 jaar nog een andere studie gedaan.
Nu druk bezig met mijn afstudeeronderzoek, echter werk ik wel zo'n 28-32 uur per week. Dus best lastig combineren allemaal. Ik wil dan ook wel echt dit (studie)jaar klaar zijn, zodat ik volop aan het werk kan. Ik doe een imago onderzoek onder veehouders, zit best veel tijd in om alle bedrijven te bezoeken. Maar wel een erg leuk onderzoek :) . Ik moet nog 1 herkansing in januari, populatiegenetica, waar ik heeel erg tegenop kijk.

@ SdaphneS
Dat herken ik ook wel, iedereen van mijn jaar is al klaar. Ik vind het helemaal niet meer leuk om naar school te gaan ook. Ken vrijwel niemand :=

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:19

Ik kom me ook melden..

Ik zit in het vijfde studiejaar van diermanagement, en samen met een ander meisje van mijn studie ben ik bezig met een plan van aanpak voor afstuderen, dus hopelijk dit schooljaar nog klaar!
Daarnaast om privé redenen nog wat herkansingen om te halen, maar die komen verspreid door het jaar nog langs..
Ik moet zeggen dat er behoorlijk wat mensen van mijn jaar nog op school rondlopen, dus ik ben niet 'alleen'.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 16:19

Elmira schreef:
Ik wil me ook graag melden!

Ik zit in mijn 6e studiejaar van diermanagament. En mijn 7e studiejaar, 1 jaar nog een andere studie gedaan.
Nu druk bezig met mijn afstudeeronderzoek, echter werk ik wel zo'n 28-32 uur per week. Dus best lastig combineren allemaal. Ik wil dan ook wel echt dit (studie)jaar klaar zijn, zodat ik volop aan het werk kan. Ik doe een imago onderzoek onder veehouders, zit best veel tijd in om alle bedrijven te bezoeken. Maar wel een erg leuk onderzoek :) . Ik moet nog 1 herkansing in januari, populatiegenetica, waar ik heeel erg tegenop kijk.

Sterkte! Ik herken het...ik werkte 40 uur met redelijk veel overleggen, cursussen en netwerkbijeenkomsten buiten werktijd, had twee paarden bij huis staan en het afstuderen schoot er gewoon bij in...Als 10e-jaars en een halve scriptie verder ben ik toch maar gestopt. :=

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 11:39

miekel92 schreef:
Ik kom me ook melden..

Ik zit in het vijfde studiejaar van diermanagement, en samen met een ander meisje van mijn studie ben ik bezig met een plan van aanpak voor afstuderen, dus hopelijk dit schooljaar nog klaar!
Daarnaast om privé redenen nog wat herkansingen om te halen, maar die komen verspreid door het jaar nog langs..
Ik moet zeggen dat er behoorlijk wat mensen van mijn jaar nog op school rondlopen, dus ik ben niet 'alleen'.

Ah nog een diermanager. Waar gaat je onderzoek over? En heb je een beetje fijne begeleiders?

Ik ben inmiddels druk bezig met het verwerken van mijn data. Ik doe kwalitatief onderzoek, en ik heb nu 11 diepte-interviews afgenomen. Ik moet nu kunnen onderbouwen waarom 11 genoeg is, het is zo lastig := .

@westernfreak dankje! Ik heb vandaag vrij gekregen van m'n manager. Ze zijn nu de eerste die me afbellen als het rustig is oid. Toch wel fijn zo'n dagje even goed kunnen doorwerken. Vind minder uren alleen maar even fijn nu!

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:13

We zijn bezig met een plan van aanpak voor het opzetten van een adviesbureau over paardenwelzijn. Maar we moeten nu eerst verantwoorden hoe we met 2 man voldoende uren kunnen krijgen met dit afstudeerproject..
Wat voor onderzoek doe jij?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:38

Ik blijf toch nog even haken hier. Ondertussen ruim een maand verder en mis nog steeds 1 cijfer (niet ingevoerd). Blijft leuk dit!

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 14:42

YES! Kerstvakantie!

En nu snel weer verder met mijn project dat 15 januari ingeleverd moet worden. -O-

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:59

Mag ik me ook melden?

Ik zit nu in mijn vijfde studiejaar.. :Y)

Eerst anderhalf jaar bio-informatica gestudeerd, maar dat was toch niet echt mijn ding. Na anderhalf jaar heb ik de moed dan ook maar opgegeven en ben ik de PABO gaan doen.
Na een jaar kwam ik erachter dat het onderwijs ook niet bij mij paste en ben ik een half jaar gaan werken.

Inmiddels ben ik alweer (bijna) anderhalf jaar SPH aan het studeren en dat bevalt goed!

Het aansluiten bij mijn klasgenootjes gaat vrij moeizaam, al ben ik niet de oudste in de klas. Wel merk ik dat ik veel serieuzer aan het studeren ben dan het merendeel van de klas.

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:54

Jaaaa eindelijk klaar met schrijven van mijn scriptie. Nu nog de laatste check door begeleider, spelfouten en printen maar. Zó blij dat er eindelijk een einde aan komt! *\o/*

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:02

Welkom Carolien!

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 16:16

zo, ik ga de draad weer oppakken na mijn gebruikelijke winterdip :D

Ik ben van de week naar de studieadviseur geweest om te plannen en te kijken wat het handigste was om te doen en ik weet nu weer een beetje welke kant ik op ga. Dat is altijd fijn.

Fijn Jeska! :D Nog even de laatste loodjes! :D