Het is zo fijn om helemaal klaar te zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En dan ben ik klaar!!!!!!

. Ik moet nog 1 herkansing in januari, populatiegenetica, waar ik heeel erg tegenop kijk.
Elmira schreef:Ik wil me ook graag melden!
Ik zit in mijn 6e studiejaar van diermanagament. En mijn 7e studiejaar, 1 jaar nog een andere studie gedaan.
Nu druk bezig met mijn afstudeeronderzoek, echter werk ik wel zo'n 28-32 uur per week. Dus best lastig combineren allemaal. Ik wil dan ook wel echt dit (studie)jaar klaar zijn, zodat ik volop aan het werk kan. Ik doe een imago onderzoek onder veehouders, zit best veel tijd in om alle bedrijven te bezoeken. Maar wel een erg leuk onderzoek. Ik moet nog 1 herkansing in januari, populatiegenetica, waar ik heeel erg tegenop kijk.
miekel92 schreef:Ik kom me ook melden..
Ik zit in het vijfde studiejaar van diermanagement, en samen met een ander meisje van mijn studie ben ik bezig met een plan van aanpak voor afstuderen, dus hopelijk dit schooljaar nog klaar!
Daarnaast om privé redenen nog wat herkansingen om te halen, maar die komen verspreid door het jaar nog langs..
Ik moet zeggen dat er behoorlijk wat mensen van mijn jaar nog op school rondlopen, dus ik ben niet 'alleen'.
.

Nog even de laatste loodjes!