Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lifeofmarit schreef:Zag dat er al een tijdje niet is gereageerd maar toch meld ik mij!
Sinds ik steeds vaker reis lijkt het mij geweldig om meerdere talen te spreken.
Momenteel beheers is Nederlands, Fries (versch. dialecten), Engels, Duits en een paar woorden frans/pools/zuid-afrikaans/chinees.
Graag zou ik de laatste 4 willen uitbereiden tot ik die ook vloeiend spreek. Daarnaast staan Spaans en Grieks ook erg hoog op mijn lijstje
Finliox schreef:lifeofmarit schreef:Zag dat er al een tijdje niet is gereageerd maar toch meld ik mij!
Sinds ik steeds vaker reis lijkt het mij geweldig om meerdere talen te spreken.
Momenteel beheers is Nederlands, Fries (versch. dialecten), Engels, Duits en een paar woorden frans/pools/zuid-afrikaans/chinees.
Graag zou ik de laatste 4 willen uitbereiden tot ik die ook vloeiend spreek. Daarnaast staan Spaans en Grieks ook erg hoog op mijn lijstje
Grieks staat hier ook op het lijstje. Leer nu wel oud-grieks, maar zou daarna graag modern grieks willen leren.

Of nouja, deels
Naast Duits, Engels en Nederlands natuurlijk.
Spaans wil ik nog graag uitbreiden!
ook op luchtballon evenementen wel handig, Engels geen probleem. Spruitjee schreef:Wat leuk!! Wat studeer je en wat ga je dan doen in Noorwegen? Gaaf hoor!Ik heb nu groen licht voor mijn afstuderen in Noorwegen! 3 tot 4 maanden zal ik er zitten. Even kijken of het dan ook leuk is om wat Noors te leren of dat niet zoveel uktmaakt voor die korte tijd
Veel plezier alvast!
. Zoveel zin in, ik ben echt enorm benieuwd of we dat een beetje kunnen, een compleet nieuwe taal leren
, maar daar blijft het dan ook wel bij... 
), zeer vloeiend Engels, redelijk vloeiend Frans en Duits, redelijk Latijn, een beetje Indonesisch en Italiaans en ik ben nu Spaans aan het leren. Ik sta zelf voor de klas in de avonden (volwassenenonderwijs) dus ik heb niet veel tijd om er ook nog een cursus bij te volgen en daarom ben ik zelf aan de slag gegaan met een boek dat werd aangeraden door mijn Spaanse collega. Nou nog iemand vinden om het spreken mee te oefenen!
Quanneh schreef:Hoihoi,
Hoe gaat het met iedereen z'n talen?
Ik had een vraagje: weet iemand waar je makkelijk (spreektaal) Arabisch kan leren? Liefst gratis op internet