Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:18

Als je al weet sat t uitmaken er aan zit te komen snap ik niet dat mensen er tegen aan gaan zitten hikken... hoe hard dat ook klinkt.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:59

Mee eens, die van mij gaf net voor de vakantie aan twijfels te hebben. Aan de ene kant poedersuiker, maar het gaf me wel de tijd om eraan te wennen en de klap kwam een stuk minder hard aan.

Toch samen op vakantie geweest en het was nog gezellig ook.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:06

Ik kan het niet opbrengen nu verhaal te doen misschien later..

Hij appt me net. Ik durfde niet te kijken hij wil zijn schoenen op komen halen. Ik vroeg of hij wilde praten maar hij heeft niks te zeggen en schuift alle schuld op mij..

Nu heb ik gezegd dat hij de schoenen niet eerder krijgt dan dat we gepraat hebben. Niet omdat we perse weer samen moeten komen maar omdat ik ook dingen kwijt wil en vragen beantwoord wil hebben. Of dit slim is weet ik niet maar ik kan niet geloven dat gevoelens ineens over zijn :(

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:33

Tsja het is lastig om iemand te dwingen om te praten, mannen gaan er vaak anders mee om dan vrouwen. ik zou de schoenen gewoon geven en voor jezelf alles opschrijven en desnoods maar op papier geven. Hij zit duidelijk nog in de boze emotie dus nu kan alles verkeerd vallen, ik zou hem iig de kans geven even 'af te koelen' zodat hij weer voor rede vatbaar is en dan pas het gesprek aangaan..... Heel veel sterkte want jeetje het is niet niks.... :(:)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:18

Had net gesprek bij het ggz waar ik onder behandeling zit. Mijn psycholoog zei ook al dat ik de schoenen beter gewoon kon geven.
Ik app te hem net dat hij ze vanavond kon ophalen. Ze liggen op stal in de zadelkamer en alleen ik heb een sleutel.

Hij appt terug dat hij ze al gehaald heeft. Nu richting stal ben benieuwd wat ik aan ga treffen.

En nu hij zijn schoenen heeft zet hij me aan de kant ik weet het zeker. Heb zijn nummer in ieder geval verwijderd dus ik kan hem niks meer sturen en niet steeds kijken..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:30

Tsja misschien is het maar beter zo, het is niet voor niets uit. Wat het niet makkelijker maakt, maar je kan nu beter aan jezelf werken en deze situatie accepteren, jezelf de tijd geven om verdrietig te zijn en het te verwerken, dan je storten op een misschien wel onmogelijke missie om je ex terug te winnen met daarbij de grote kans dat je hem hiermee alleen maar wegjaagt. En je mag hier echt verdrietig om zijn, je mag hierom huilen en het is gewoon echt een kl*te situatie, maar het enige wat je kan doen is het gewoon ondergaan en lekker hier je gal spuwen en eraan werken.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:45

Ja ik heb mijn paarden en steun aan een hele lieve bokker en vriendin die me afleiden. Het is heel vaag nu zegt hij dat hij van me houd maar het allemaal even teveel is nu. Ik krijg ook geen hoogte.

Ik heb in ieder geval zijn nummer verwijderd zodat ik hem niet kan appen ofzo.

Morgen 2 veulens ophalen die we samen uitgekozen hadden en alles om de paarden doet me zo aan hem herinneren. Zoveel spulletjes die ik van hem had gekregen en samen hebben gekocht :'( :'(

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:24

Guess, dat is helemaal niet gek, het zou juist gek zijn als je niet verdrietig was en niet de hele tijd aan hem dacht. Geef hem de tijd, misschien heeft hij een zenuwinzinking en kan hij even niets handelen. Heeeele dikke knuffel, als jullie echt bij elkaar horen komt het wel goed, zo niet, gewoon voorlopig even keihard janken en afleiding zoeken. Hoe moeilijk ook... het slijt... we've been there and done that (too many times).....

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 00:10

Ik heb besloten maar gewoon af te spreken, ex wilt me toch niet meer dat is duidelijk dus waarom ook niet?

En Guess, wij gaan gewoon binnenkort gezellig een bosritje doen!

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 01:21

Balou als ik op vrouwen zou vallen wist ik het wel, wat ben jij een ontzettend leuke griet!

Ja we gaan samen heeeeeel veel leuke dingen doen, ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen <3 *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 01:47

Balou_k schreef:
Ik heb besloten maar gewoon af te spreken, ex wilt me toch niet meer dat is duidelijk dus waarom ook niet?

Ik vind rebounders eigenlijk best nice. Ik raad het aan :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 01:49

lieveli schreef:
Balou_k schreef:

Ik vind rebounders eigenlijk best nice. Ik raad het aan :')

Haha! Ik ben niet zo into de rebounders, maar eens moet een eerste keer zijn misschien?
Nee zonder gekheid, dit weekend hebben we afgesproken en ik zie wel hoe het verloopt!
Na 6 weken vind ik het wel zo netjes een keertje ja te zeggen ook!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 08:38

wie weet komt ze wel heel leuk om de hoek :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 08:57

Rebounders zijn vet handig! :') Ik heb er ook een paar achter de hand _O-

Guess, wat een ass zeg! Zo zonder echt uitleg :n

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 09:14

Poging 2, wifi viel uit op het moment dat ik het bericht wilde versturen :')

Een rebound kan leuk zijn :P
Totdat je zelf een keer een rebound schijnt te zijn :')

@Balou
Als ze het al zes weken probeerd vind ze je tenminste wel echt leuk.
Misschien is ze wel een hele leuke meid :)

Ik heb gisteren iemand in het echt gezien van paiq.
Dit is ook de eerste die ik via paiq spreek waarmee het ook echt lijkt te klikken.
Ik was toevallig in zijn woon (en werk)plaats en hij was in de buurt.
Heb hem niet lang gezien, denk tien minuutjes ongeveer maar hij kwam leuk over.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 11:06

Rebounders zou ik zlef nooit doen, ik vind het oneerlijk tegenover de andere persoon. Ik zou er zelf erg gekwetst door zijn. Tenzij je het allebei weet misschien. Maar dan nog.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 11:28

Mannen hebben echt wel door als ze als rebound gebruikt worden :') En diegene die ik ken vinden dat echt niet erg _O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 11:29

Echt niet iedereen. Maar als de jouwe het weten - prima :)
Maar ik val ook op gevoelige mannen :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 11:30

Haha, ik ook wel, maar als rebounder hoeft het niet perse je type man te zijn :') Als ze maar goed zijn in wat ze doen O:) _O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 11:35

_O-

Nou ja, ik zie het allemaal wel weer... Ik probeer mij er nu gewoon maar even naast de feiten neer te leggen zodat ik het een plekje kan geven en het hoofdstuk af kan sluiten. -O-

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:50

Richard laten we elkaars rebound worden :+

Ik heb afgesproken voor dit weekend, is voor mezelf ook een stap zodat ik mij meer los maak. En dan zie ik wel waar het schip strand, ik heb eerlijk aangegeven dat ik eigenlijk niet toe ben aan een nieuwe relatie, heel dramatisch gezegd dat ik daar misschien nooit aan toe zal zijn.. Maar iets gezellig doen kan altijd en zo leer je nog eens mensen kennen.

Dus ik ga lekker uit eten dit weekend!

Plannen jullie ook alles helemaal vol? Ik heb altijd wel wat te doen alleen deze week drie dagen vrij van school zo ook vandaag dus deze middag lekker naar stal en vanavond heb ik nog geen idee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:51

Sheran schreef:
Rebounders zou ik zlef nooit doen, ik vind het oneerlijk tegenover de andere persoon. Ik zou er zelf erg gekwetst door zijn. Tenzij je het allebei weet misschien. Maar dan nog.

Niks oneerlijks aan hoor, als je het gewoon leuk hebt met elkaar is dat toch prima? Niet teveel gewicht aan hangen en het gewoon makkelijk houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:52

Ah leuk balou_k!! Veel plezier en geniet er van!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:56

veel plezier balou_k!!

ik heb morgen ook en date :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 14:00

Balou_k schreef:
Richard laten we elkaars rebound worden :+

Ik heb afgesproken voor dit weekend, is voor mezelf ook een stap zodat ik mij meer los maak. En dan zie ik wel waar het schip strand, ik heb eerlijk aangegeven dat ik eigenlijk niet toe ben aan een nieuwe relatie, heel dramatisch gezegd dat ik daar misschien nooit aan toe zal zijn.. Maar iets gezellig doen kan altijd en zo leer je nog eens mensen kennen.

Dus ik ga lekker uit eten dit weekend!

Plannen jullie ook alles helemaal vol? Ik heb altijd wel wat te doen alleen deze week drie dagen vrij van school zo ook vandaag dus deze middag lekker naar stal en vanavond heb ik nog geen idee.

<<)

Ik plan ook alles helemaal bomvol zodat ik afleiding heb en mij niet hoef te vervelen... Morgen wel een rustige dag, omdat afgelopen week al mijn avonden iets te vol waren. := Zondag weer een fotomeetinkje. Met IJslanders. <3