En dat duurt een eeuwigheid
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Simbaa schreef:_xrose schreef:Hebben degene die hem binnen hebben allemaal die 64GB versie? Bij Hi hebben ze überhaupt de 16GB nog niet binnen
Ik heb inderdaad de 64 gb versie en ik weet dat Siloh die ook heeft. (Al binnen trouwens?)
Hoe weet je dat Hi de 16gb nog niet heeft?
Hoop dat ze hem snel hebben.
zo jaloers, hahahahhaa, maar die had al gespaard en haar opa vond dat ze hem ook moest hebben, dus die is er 1 gaan bestellen in de stad. Zonder abo, want die heeft ze nog, maar die mogen nog niet verkocht worden voor volgende week maandag, alleen bij amac wel, dus daar is ze hem gaan bestellen, ze hoopt hem eind van de week binnen te hebben, zolang kan ik haar lekker pesten
daarom nu voor de 64 gegaan.
Heb hem toen vrijdag gelijk besteld in duitsland toen hij daar uitkwam en nu was hij gisteren op het duitse adres en is donderdag of vrijdag bij mij maar dan had ik hem net zo goed bij apple store kunnen kopen denk ik hahah.. maikeltje schreef:Ik heb mijn 6 + nu sinds vrijdag en echt geen seconde spijt van. Ik vind het een hele mooie maat en wat wen je snel aan dat grotere scherm! Mijn dochter heeft mijn 5 gekregen en die vind ik nu dus echt veel te klein

Jeeetje.