Echt, de TS is een "volwassen" vrouw. Dit heeft echt niks te maken met welke vorm van pedofilie dan ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echt, de TS is een "volwassen" vrouw. Dit heeft echt niks te maken met welke vorm van pedofilie dan ook
hengstveulen schreef:En waarom moet ten alle tijden het kind op nummer 1 staan? Kinderen moeten volwassen worden en hun eigen leven gaan leiden en daar is de fout van de vader ingeslopen, die ik ook wel begrijp want het komt op mij over dat de dames alleen komen als pa maar met geld schuift

Echt, wauw.
Slina schreef:smurffie schreef:Ja wisten jullie dat dit heel vaak voor komtzijn genoeg onderzoeken naar gedaan namelijk. Het vallen op veel jongeren vrouwen is veelal niet gezond en zorgt voor veel rare dingen. Ik geloof dat 80% van de pedofielen met kinderen niet van zijn kinderen af kon blijven.
Dus mijn uitspraak is misschien groot, maar onderzoeken zorgen ervoor dat die vragen gesteld moeten worden.
Echt, ga je mond spoelen.
Man van TS beschuldigen dat hij niet gezond in zijn hoofd is en suggereren dat hij aan zijn kinderen heeft gezeten.
Dan kom jij er letterlijk niet tussen en laat je pa met zijn dochters in een open gesprek. Hij zou degene moeten zijn die van zijn dochters respect kan vragen.
wiebke schreef:Ik denk dat er inderdaad veel ingezouten meningen zijn gegeven, en dat mag ook.
Nogmaals praten met mijn man lijkt me inderdaad een goed idee, ik zal blijven stimuleren dat vader meer met zijn dochters gaat doen en de communicatie tussen vader en dochters goed te houden (ookal ligt dit dus bij vader)
mezelf er vooral buiten houden had ik me al voorgenomen
simodi schreef:Ik denk dat TS zich beter gewoon van die dochters kan distantiëren. Ze komen toch bijna nooit? Nou zo laten dan!
En laat je man het zelf uitzoeken met ze.
Het is zijn geld en zijn relatie met hen.
Probeer het los te laten. Doe normaal maar neutraal. Dit kun je toch niet oplossen, zeker niet na wat er allemaal tussen jou en de dochters is voorgevallen.
smurffie schreef:Je kunt je werkelijk waar niet voorstellen dat die meiden misselijk worden bij het idee dat hun vaders vrouw hun leeftijd is? Sorry maar ik krijg altijd vraagtekens bij dat soort relaties, kon hij vroeger wel van zijn dochters afblijven schiet mij altijd onbewust door mijn hoofd. Of omgevormd naar die meiden: zou hij ook wel eens gedachte over mij gehad hebben?
smurffie schreef:Ja wisten jullie dat dit heel vaak voor komtzijn genoeg onderzoeken naar gedaan namelijk. Het vallen op veel jongeren vrouwen is veelal niet gezond en zorgt voor veel rare dingen. Ik geloof dat 80% van de pedofielen met kinderen niet van zijn kinderen af kon blijven.
Dus mijn uitspraak is misschien groot, maar onderzoeken zorgen ervoor dat die vragen gesteld moeten worden.
Lastige situatie hoor! Ik hoop dat jullie een manier vinden om het voor iedereen wat ' makkelijker' te maken! Citaat:Zo vinden ze mijn kinderwens namelijk onacceptabel, ik smeer hun vader een kind aan en snuffelen ze door mijn spullen op zoek naar zwangerschapstesten. Ook een leuke is: ' Oh ja? en hoe ga je voor dat jong betalen dan? Je onderhoudt je eigen kinderen niet eens!'
smurffie schreef:Ja wisten jullie dat dit heel vaak voor komtzijn genoeg onderzoeken naar gedaan namelijk. Het vallen op veel jongeren vrouwen is veelal niet gezond en zorgt voor veel rare dingen. Ik geloof dat 80% van de pedofielen met kinderen niet van zijn kinderen af kon blijven.
Amandavd schreef:lieveli schreef:Als ik 1 van die dochters was had ik je toch zo'n ongelooflijke roei terugverkocht. Je gebruikt geweld, je zit tussen hen en de vader in op financieel gebied en je snapt niet dat ze niet normaal tegen je doen?
Een echte vent zet zijn dochters op 1, heel jammer dat het zo'n slappe zak is. Jullie passen blijkbaar goed bij elkaar.
Als ik jouw was zou ik nog eens het verhaal lezen voor je zo'n stevige post uitdeelt.