Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
yentlnienke schreef:De kans is groter dat je morgen onder een auto komt, dan dat je omkomt vanwege een aanslag van de IS.. geloof me het is heel erg wat er gebeurt in de wereld. Maar geloof me ook als ik zeg dat er op het moment ergens anders op de wereld minstens net zo erge dingen gebeuren waar niemand over praat..
lotlot2 schreef:ooh zo, oke bedankt voor het verduidelijken!
Net ook een explosie geweest bij een Moskee?
Niniane schreef:De gewone moslim loopt allang ''gevaar.'' Islamofobie trekt hard op (Frankrijk heeft hier zeker weten een groot probleem mee) net zoals het antisemitisme weer oprukt. De Joden in Parijs maken zich al tijden op voor aanslagen. Het was voor hun geen vraag van of het zou komen, maar wanneer.
HorsesWoman schreef:Nou ik schijt hem wel honderd kleuren hoor.. Als in t nieuws al staat dat de vraag niet of is maar wanneer....
Ik ga igg niet meer via het station naar mijn werk..
NathalietjeB schreef:HorsesWoman schreef:Nou ik schijt hem wel honderd kleuren hoor.. Als in t nieuws al staat dat de vraag niet of is maar wanneer....
zo kun je alles wel blijven vermijden en voor wat? weet je dat de aanslagen in frankrijk net als 9/11 van binnen uit lijken te komen, en dat de dood van onschuldige mensen dus aan gedaan is door frankrijk zelf...
want het blijkt dat de aanslagen al bekend waren van te voren en dat er dode gingen vallen![]()
ze moeten tenslotte toch een reden hebben om frankrijk te kunnen sluiten voor alle asielzoekers, en om een oorlog te kunnen gaan beginnen...
hier staat het journaal al heel lang niet meer aan, en weet je dat geeft een hele hoop rust en minder zorgen
NathalietjeB schreef:HorsesWoman schreef:Nou ik schijt hem wel honderd kleuren hoor.. Als in t nieuws al staat dat de vraag niet of is maar wanneer....
zo kun je alles wel blijven vermijden en voor wat? weet je dat de aanslagen in frankrijk net als 9/11 van binnen uit lijken te komen, en dat de dood van onschuldige mensen dus aan gedaan is door frankrijk zelf...
want het blijkt dat de aanslagen al bekend waren van te voren en dat er dode gingen vallen![]()
ze moeten tenslotte toch een reden hebben om frankrijk te kunnen sluiten voor alle asielzoekers, en om een oorlog te kunnen gaan beginnen...
hier staat het journaal al heel lang niet meer aan, en weet je dat geeft een hele hoop rust en minder zorgen