ISIS, ik word gek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RedRoses

Re: ISIS, ik word gek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 21:34

Vooral wat ze erachteraan roepen, wij hebben deze daad voor Mohammed gedaan. Om uit te kotsen.

yentlnienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:42

De kans is groter dat je morgen onder een auto komt, dan dat je omkomt vanwege een aanslag van de IS.. geloof me het is heel erg wat er gebeurt in de wereld. Maar geloof me ook als ik zeg dat er op het moment ergens anders op de wereld minstens net zo erge dingen gebeuren waar niemand over praat..

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:18

yentlnienke schreef:
De kans is groter dat je morgen onder een auto komt, dan dat je omkomt vanwege een aanslag van de IS.. geloof me het is heel erg wat er gebeurt in de wereld. Maar geloof me ook als ik zeg dat er op het moment ergens anders op de wereld minstens net zo erge dingen gebeuren waar niemand over praat..

Zeker mee eens.
En ik las net dat de jongste verdacht is opgepakt en ze weten wie de andere daders zijn.
Dus ik ga er van uit dat die ook opgepakt worden.
Dat maakt het nog niet minder erg wat hier gebeurt is..

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:10

Lees net ook dat klasgenoten van de 18 jarige verdachten zeggen dat hij tijdens de aanslag gewoon op school was en dus onschuldig is?

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:27

lotlot2 schreef:
Lees net ook dat klasgenoten van de 18 jarige verdachten zeggen dat hij tijdens de aanslag gewoon op school was en dus onschuldig is?

Ja hij heeft de 'moord' ook niet gepleegd.
Maar ze verdenken hem van het leveren van spullen dacht ik.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:59

ooh zo, oke bedankt voor het verduidelijken!

Net ook een explosie geweest bij een Moskee?

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:07

lotlot2 schreef:
ooh zo, oke bedankt voor het verduidelijken!

Net ook een explosie geweest bij een Moskee?

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2353 ... kee__.html
Moet wel zeggen, het was vlakbij de moskee (waarschijnlijk niet perongeluk) in een restaurant.
Niet direct in een moskee.
Maar denk ook dat dat de bedoeling was als een soort van waarschuwing.

yentlnienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:23

hij heeft zich zelf toch gemeld, omdat hij ineens zijn naam overal voorbij zag komen? Dat was wat ik hoorde. En dat hij dus een Alibi had, met klasgenoten die dit ook bevestigde?

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 10:56

Lekker ingewikkeld allemaal. En nu hebben ze mensen gegijzeld... Volgens mij worden ze ook als helden beschouwt, vooral in de Aziatische landen? Klopt dat?

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:59

IS heeft ze inderdaad uitgeroepen tot "helden".

Gadverdamme kan er zo ontzettend misselijk om worden, achterlijke rampdebielen, ze denken volgens mij dat ze alles kunnen maken in de naam van de profeet/god whatever ?!

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 11:04

Ze denken dat ze hiermee naar de hemel gaan. Ik denk, dat de agent en alle andere die hij vermoord heeft naar de hemel gaat. Niet die mensen van de terreur.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:05

Ach... Die terroristen verdienen nog niet eens een plek in de hel, laat staan in de hemel!

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 08:14

Ik zal mijn mening over deze terroristen en over IS maar voor me houden maar die is niet best.
Waar ik bang voor ben is dat door idioten als dit de gewone moslim mensen gevaar gaan lopen.
Want mensen worden bang en geobsedeerd hiervan en daar kunnen alle moslims best nog wel eens last van krijgen, ik vind dit totaal onterecht ken moslims en kan iedereen verzekeren dat die het net zo erg vinden als wij.

Ook vind ik het niet kunnen dat in eerste instantie werd getoond dat de politie man die hulpeloos op de grond lag gewoon werd geëxecuteerd deze beelden maakten wel heel veel indruk.
Ik ben gewoon boos heel boos en eigenlijk nog steeds deze mensen die ik eigenlijk geen mensen wil noemen zijn het laagste van het laagste en zouden niet op deze wereld mogen rondlopen.

Dat er gisteren ingegrepen is vind ik het beste dat je kunt doen want praten met die lui is zinloos en moet zeggen dat die Fransen het heel goed hebben aangepakt.
Je moet er niet aan denken dat deze gasten ontkomen en het nog veel meer mensen levens gaat kosten.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:08

De gewone moslim loopt allang ''gevaar.'' Islamofobie trekt hard op (Frankrijk heeft hier zeker weten een groot probleem mee) net zoals het antisemitisme weer oprukt. De Joden in Parijs maken zich al tijden op voor aanslagen. Het was voor hun geen vraag van of het zou komen, maar wanneer.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 16:07

Niniane schreef:
De gewone moslim loopt allang ''gevaar.'' Islamofobie trekt hard op (Frankrijk heeft hier zeker weten een groot probleem mee) net zoals het antisemitisme weer oprukt. De Joden in Parijs maken zich al tijden op voor aanslagen. Het was voor hun geen vraag van of het zou komen, maar wanneer.

Nederland is qua Islamofobie echt een behoorlijk stuk erger hoor. Dingen als 'Achterlijk geloof' ed hoef je in Frankrijk niet te roepen als je geen problemen met justitie wil, en een slechte reputatie.
Verder worden er in heel Frankrijk manifestaties georganiseerd waar iedereen (alle geloven, huidskleuren en afkomsten) bij elkaar protesteren tegen het terrorisme, en dan weet iedereen dat het niet de moslims zijn die dit hebben gedaan, maar zieke mensen. Dit heeft niks te maken met het geloof.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 00:14

Hoe denken jullie er nu over? De aanslagen nemen wel toe, en ik begin me nu ook zorgen te maken. Kan het zo uit de hand lopen dat moslim -extremisten echt hun zin krijgen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 00:59

Ik woon momenteel in 1 van de bekendste wereldsteden, de terreurdreiging hier is momenteel zo ontzettend hoog. Ik probeer er niet te veel bij na te denken, want behalve bang zijn is er vrij weinig wat je kan doen.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:54

Ik vind het vooral zorgelijk dat ISIS gewoon steeds groter word..dat de wereld eigelijk toekijkt hoe ze van binnenuit alles kunnen pakken en angst kunnen zaaien. (en wie is er niet bang voor de gruweldaden van ISIS. ik begin mijn hoop op onze bescherming een beetje te verliezen. er niet overnadenken is misschien wel wat je het beste kan doen... maar toch..

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 16:41

Sorry dat ik nooit meer reageer. Ik zet mezelf er wel steeds toe, maar steeds heb ik het gewoon te druk.

Ik ben eigenlijk niet eens zo bang meer. Ik weet wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maar ik heb mezelf zover gekregen dat ik vandaag moet leven en niet over 20 jaar. :D

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:22

Nou ik schijt hem wel honderd kleuren hoor.. Als in t nieuws al staat dat de vraag niet of is maar wanneer....

Ik ga igg niet meer via het station naar mijn werk..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:31

HorsesWoman schreef:
Nou ik schijt hem wel honderd kleuren hoor.. Als in t nieuws al staat dat de vraag niet of is maar wanneer....

zo kun je alles wel blijven vermijden en voor wat? weet je dat de aanslagen in frankrijk net als 9/11 van binnen uit lijken te komen, en dat de dood van onschuldige mensen dus aan gedaan is door frankrijk zelf...
want het blijkt dat de aanslagen al bekend waren van te voren en dat er dode gingen vallen :=

ze moeten tenslotte toch een reden hebben om frankrijk te kunnen sluiten voor alle asielzoekers, en om een oorlog te kunnen gaan beginnen...

hier staat het journaal al heel lang niet meer aan, en weet je dat geeft een hele hoop rust en minder zorgen

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:38

NathalietjeB schreef:
HorsesWoman schreef:

zo kun je alles wel blijven vermijden en voor wat? weet je dat de aanslagen in frankrijk net als 9/11 van binnen uit lijken te komen, en dat de dood van onschuldige mensen dus aan gedaan is door frankrijk zelf...
want het blijkt dat de aanslagen al bekend waren van te voren en dat er dode gingen vallen :=

ze moeten tenslotte toch een reden hebben om frankrijk te kunnen sluiten voor alle asielzoekers, en om een oorlog te kunnen gaan beginnen...

hier staat het journaal al heel lang niet meer aan, en weet je dat geeft een hele hoop rust en minder zorgen

Is dit sarcastisch?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:41

haha bijna wel ... helaas is t wel waar dat de aanslag al van te voren bekend was :=

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:42

NathalietjeB schreef:
HorsesWoman schreef:

je hoeft frankrijk niet te sluiten voor asielzoekers...die willen hier namelijk helemaal niet blijven.Want in Frankrijk krijg je niets.Nederland of duitsland heeft de voorkeur,drie x raden waarom.

blackflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:52

Voor de zorg en de uitkeringen.