Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:29

bedankt, ik probeer me er niks van aan te trekken.

ben helaas al een paar doelen tegen gekomen waarvan ik twijfel of het ooit gaat lukken,
"een keer naar Frank en Freija" (oude verzorgpaarden) hmm.. de eigenaren negeren mij en mn familie (zijn achterburen) volkomen dus ik vraag mij af of we ooit nog contact hebben

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:32

Dat lijkt mij ook wel irritant dat ze er niet achter staan! Mijn vriendin zit er over te denken om
Het ook zelf te gaan doen. Jullie bedankt voor het meedenken, ik ga gewoon 60 doelen in 1001 dagen doen, een stuk minder. Maar weet geen andere doelen meer. Ik vind het eigenlijk wel prima zo.
Ik heb er ook een blog over gemaakt http://omdatikditleukvind.blogspot.nl/?m=1

Slagroomsoes

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:36

Ik heb het alleen nog maar aan een vriendin vertelt haha. Zij was zo enthousiast dat ze zelf ook meedoet. haha

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:38

Sommige doelen van mij zijn een beetje vreemd dus ik snap dat sommige denken dat ik gek ben. Zoals: "teken gezichten op de eieren inde koelkast"

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:42

Wat leuk zeg Karin!

Sannanasje: mijne leest waarschijnlijk ook niemand :P maar ik wilde er toch eentje aanmaken. Ik heb het idee dat het voor mij wel als een soort motivatie gaat helpen, om aan de doelen te blijven werken en het geeft na het behalen van een doel nog wat extra 'werk' achteraf, zodat je je nog net wat langer met dat (behaalde) doel bezighoudt.

Kaus: aaah Wreck this journal is geweldig :D

Leuke lijst zeg Rainbowdance (ik vind je avatar ook erg tof trouwens!)

Mizora: Ik hoop voor je dat het je lukt! Succes met je missie :P

Joey: idd, wat Selena zegt; bewijzen dat het je wél gaat lukken!

MuttleyMarty: oh wat een hilarisch doel _O-

Mijn vriend weet van mijn lijst :Y) hij heeft heel enthousiast random gehaalde doelen lopen aanklikken op de officiële website := dat account is dus complete chaos. Maar mijn echte lijst en het hele idee vindt ie leuk :j
Verder heb ik nog niet echt gelegenheden gehad om andere mensen erover te vertellen. Druk met vakanties op het moment, ben net in Frankrijk aangekomen :=
Ik heb één specifiek doel voor hier: een foto met een disneycharacter in Disneyland .... ik hoop echt dat dat gaat lukken O:)

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:53

Dit is zo'n geweldig initiatief! Ik ben begonnen met een wordbestandje om een lijst op te stellen. Ga straks eens rustig wat blogs van jullie en van de site bekijken om ideeën op te doen! :)

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:59

Veel plezier Jetske. Ik hoop dat het lukt maar denk het haast wel ;p

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:38

Hoe rekenen jullie trouwens uit op welke datum je over 1001 dagen zit?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:41

Isa schreef:
Hoe rekenen jullie trouwens uit op welke datum je over 1001 dagen zit?

Kan hier: www.dayzeroproject.nl

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:55

Dankjewel!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:00

Hier weet eigenlijk (nog) niemand dat ik dit doe. In de toekomst als ik aan de wat grotere doelen ga beginnen, vertel ik het ze vanzelf wel een keer. :)

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:02

Hahah dat denk ik ook cowgirl :j

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:05

Ik heb het alleen aan mijn bijrijdster verteld, en die vond het leuk alleen had ze geen idee hoe ze zelf 101 doelen moest bedenken.

Ik ga ook mijn vriend erover vertellen, maar die vindt alles leuk wat ik doe, dus dat zit wel goed ;)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:39

XjesLiess schreef:
bedankt, ik probeer me er niks van aan te trekken.

ben helaas al een paar doelen tegen gekomen waarvan ik twijfel of het ooit gaat lukken,
"een keer naar Frank en Freija" (oude verzorgpaarden) hmm.. de eigenaren negeren mij en mn familie (zijn achterburen) volkomen dus ik vraag mij af of we ooit nog contact hebben

Ach, het is geen wereldramp als het niet lukt toch? Jammer, maar het is een doel voor dit project en als het in 1001 dagen niet lukt, wie weet daarna een keer. 1001 dagen is heel lang, er kan genoeg veranderen.
Ik heb bijvoorbeeld als een van mijn doelen 'naar Auschwitz gaan'. Op dit moment wilt niemand met mij mee en ik ben nu nog te jong om alleen te gaan of met zo'n groep. Ook geld is nu een probleem maar wie weet over twee jaar...

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:48

Ze dachten dat het voor school was dus eigenlijk weten ze het nog steeds niet, ga het denk ik mijn moeder vertelen als ik een paar maanden veder ben, vriendinnen vinden het leuk :)

@hier boven :p ik hoop heel erg dat ik hun nog eens mag zien! Ben er met ruzie weg gegaan en had toch wel een goeie band met het paard en de hond, wie weet in de toekomst...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:54

Ik heb ook doelen die ik het eerste jaar sowieso nog niet kan behalen, maar het is bijna 3 (!) jaar hè.

De reden dat ik niemand er iets over heb verteld is omdat ik het toch voor mezelf doe, de doelen die ik heb gesteld zijn de dingen die ík graag wil, daar heb ik de mening van anderen niet voor nodig. Wel is het natuurlijk leuk als je gesteund wordt en er met vakanties e.d. misschien rekening gehouden kan worden met reizen.

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:23

Ik heb jullie er over verteld, en mijn beste vriendin. Ik ben van plan het daar ook bij te houden, idd omdat het míjn doelen zijn, en ik ze zélf moet halen :)

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:27

Ohja jullie weten het natuurlijk ook hahahha. Ik ga het denk ik wel aan mn moeder vertellen. Ze komt er anders toch wel achter kan daar haast niet omheen hihi.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:29

Jullie mogen het wat mij betreft weten, maar om mijn hele familie en vrienden/vriendinnen ervan op de hoogte te brengen vind ik niet nodig. Mijn beste vriend misschien over een tijdje, mijn ouders zullen er ongetwijfeld achter gaan komen. :)

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:23

Mijn ouders komen er waarschijnlijk niet achter :) Het kan wel zijn dat ze zoiets hebben van 'hè? Waarom doe jij nou vrijwillig de afwas?'
Maar er achter komen gebeurd denk ik niet :')

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:25

Ik wil naar sommige landen toe en daar zullen zijn sowieso niet heen willen, dus ze komen er vanzelf wel achter. :P

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:27

Haha, oké :P Ik heb er expres geen reis-doelen bij gedaan, omdat ik naar andere landen wil dan mijn ouders :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:30

Ik heb buiten Europa vliegen dus dat kan overal zijn. Maar ik wil naar landen waar mijn ouders ook heen willen dus dat zal geen probleem zijn :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:32

Ik wil naar landen waar zij niet heen willen. :P Zij willen naar Amerika, ik naar Rusland. Zo ver ligt het uit elkaar.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:32

Naar welke landen? :)