Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Oh echt?! Ik dacht dat jullie na ons waren gaan samenwonen, wij wonen officieel samen sinds 1 maart. Dan gaat die titel dus naar jullie. Maare, dan wil ik wel de huwelijksaanzoek-titel.(Het lijkt wel kwartet hahaha)
Jolien87 schreef:Hm, gedoe met huisgenootjes is nooit leuk.
Arjen heeft volgens mij nog geen haast, maar we hebben het er wel regelmatig over. We hebben het zelfs al regelmatig over kinderen krijgen. Maar eerst wil ik een vaste baan voor we echt serieuze plannen gaan maken. Alles op zijn tijd.
2404_54 schreef:Zo snel gaat het hier niet meer lukken
Gelukkig heb ik ook een romantisch vriendje, dus ik ben benieuwd waar hij ooit mee komt.
Maar een cursusje kan nooit kwaad want dit is wel heel leuk bedacht!
Ashleydk schreef:Ik dacht altijd dat ik een romantisch vriendje had, maar hij heeft me,nav dit topic, toch wel duidelijk gemaakt dat hij niet zon moeite gaat doenbalen!
Rietjee11 schreef:Haha +1
Mijne zei ook al dat ik zoiets als dit niet hoef te verwachten
Colien schreef:1e twokkerbaby kan nog, al ben ik eigenlijk wel van plan nog wat jaartjes te wachten
Amy77 schreef:he getverderriejesses, wat maakt die vriend van je het romantisch spannend! enerzijds wil je dat dit spel heeeeel lang duurt, zo liefdevol bedacht en uitgewerkt en anderzijds, schiet eens ooohooop
Ja ja..daar gaat idd iets heel speciaals uit komen..moet haast wel..hij zal zichzelf anders met een aanzoek nog meer overtreffen en dat is haast onmogelijk, hihi.
Meid, geniet lekker van dit alles, je boft maar
Paisano schreef:2404_54 schreef:Zo snel gaat het hier niet meer lukken
Gelukkig heb ik ook een romantisch vriendje, dus ik ben benieuwd waar hij ooit mee komt.
Maar een cursusje kan nooit kwaad want dit is wel heel leuk bedacht!
Staat het bij jullie ook op de planning dan?Ik krijg nog pb van jou
bliver schreef:is dat gele niet een trein? Misschien gaan jullie wel met de trein naar wenen
zonnebloem18 schreef:Dat gele lijkt wel een duitse brievenbus.
__Maartje schreef:Aaah ik wil ook zo'n vriend![]()
Nu hebben de afbeeldingen "31" bovenin staan, eerder was dat "30", zou dat wat betekenen?