Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:25

Ik dacht altijd dat ik een romantisch vriendje had, maar hij heeft me,nav dit topic, toch wel duidelijk gemaakt dat hij niet zon moeite gaat doen :( balen! :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:01

Ashleydk schreef:
Ik dacht altijd dat ik een romantisch vriendje had, maar hij heeft me,nav dit topic, toch wel duidelijk gemaakt dat hij niet zon moeite gaat doen :( balen! :')

Haha +1 :')
Mijne zei ook al dat ik zoiets als dit niet hoef te verwachten -O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:40

Wat geweldig dit haha, stiekem toch blij dat Ricardo niet zo is :') als ik iets frustrerend vind is het wel niet weten wat me te wachten staat :')

Jolien87 schreef:
Oh echt?! Ik dacht dat jullie na ons waren gaan samenwonen, wij wonen officieel samen sinds 1 maart. Dan gaat die titel dus naar jullie. Maare, dan wil ik wel de huwelijksaanzoek-titel. :') (Het lijkt wel kwartet hahaha)

Ik ga deze twokkerkwartet verliezen |(
1e twokkerbaby kan nog, al ben ik eigenlijk wel van plan nog wat jaartjes te wachten :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:45

Stomme vraag, maar wat is twokker? :o

Jolien87

Re: Mysterieuze post van een aanbidder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 19:23

Een tweaker/bokker. Naar aanleiding van de 1 aprilgrap van vorig jaar.

Onze twokkerbaby staat wel op de planning maar we wachten toch nog wel eventjs. O:)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 19:43

Oke ik verlies sowieso, maar ach ik heb het hart van een hele leuke tweaker gewonnen, neem ik ook genoegen mee :D

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:40

wat leuk dat er zoveel twokkersetjes zijn :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:26

he getverderriejesses, wat maakt die vriend van je het romantisch spannend! enerzijds wil je dat dit spel heeeeel lang duurt, zo liefdevol bedacht en uitgewerkt en anderzijds, schiet eens ooohooop :P

Ja ja..daar gaat idd iets heel speciaals uit komen..moet haast wel..hij zal zichzelf anders met een aanzoek nog meer overtreffen en dat is haast onmogelijk, hihi.

Meid, geniet lekker van dit alles, je boft maar :)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 13:17

Jolien87 schreef:
Hm, gedoe met huisgenootjes is nooit leuk. :n
Arjen heeft volgens mij nog geen haast, maar we hebben het er wel regelmatig over. We hebben het zelfs al regelmatig over kinderen krijgen. Maar eerst wil ik een vaste baan voor we echt serieuze plannen gaan maken. Alles op zijn tijd. :D

Leuk was het zeker niet. Maar achteraf hebben we het wel uitgesproken en begrepen we elkaar gelukkig. Het is met Sebas en mij ook allemaal heel snel gegaan en ze maakten zich gewoon zorgen. Zo goed kenden ze hem niet en voor ze het wisten was ik alleen nog maar in Zoetermeer te vinden. Ik zag dat alsof ze me niet steunden, want zo voelde het op dat moment. Nu allemaal gelukkig weer prima, zijn nog steeds vriendinnen :D

En babytjes! <3 Wat leuk! Daar hebben we het hier ook wel eens over, ik kan zo lekker wegdromen als ik schattige kindjes zie :o Maar voorlopig staat het zeker nog niet op de planning, zijn nog zoveel andere dingen die we graag doen :)

2404_54 schreef:
Zo snel gaat het hier niet meer lukken :=
Gelukkig heb ik ook een romantisch vriendje, dus ik ben benieuwd waar hij ooit mee komt.
Maar een cursusje kan nooit kwaad want dit is wel heel leuk bedacht!

Staat het bij jullie ook op de planning dan? :D Ik krijg nog pb van jou <<)

Ashleydk schreef:

&
Rietjee11 schreef:
Haha +1 :')
Mijne zei ook al dat ik zoiets als dit niet hoef te verwachten -O-

Ahhh :(:) Nou, ik wist dat mijn vriend romantisch was, maar dit had ik ook niet aan zien komen hoor :o

Colien schreef:
1e twokkerbaby kan nog, al ben ik eigenlijk wel van plan nog wat jaartjes te wachten :')

Go Colien! :D Wedstrijdje met Jolien _O- Weet Ricardo dat al? :=

Amy77 schreef:
he getverderriejesses, wat maakt die vriend van je het romantisch spannend! enerzijds wil je dat dit spel heeeeel lang duurt, zo liefdevol bedacht en uitgewerkt en anderzijds, schiet eens ooohooop :P

Ja ja..daar gaat idd iets heel speciaals uit komen..moet haast wel..hij zal zichzelf anders met een aanzoek nog meer overtreffen en dat is haast onmogelijk, hihi.

Meid, geniet lekker van dit alles, je boft maar :)

Je begrijpt me he-le-maal! Echt precies hoe ik erover denk!! Ik vind het echt super lief en romantisch dat hij dit zo helemaal heeft uitgedacht, tot in de kleinste details. Maar het is ook zo frustrerend om niet te weten waar je op wacht en hoe lang het nog duurt. Want ik kan me niet anders voorstellen dan dat het helemaal geweldig zal zijn <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 13:26

Haha een baywedstrijd! :')
Nou, ik ga het er niet om doen hoor, het komt vanzelf wel. :j Ik merk wel dat we het er steeds vaker over hebben, vaak zegt één van ons dan "Als wij kinderen hebben...". Maar we hebben -net als jij zegt paisano- nog veel teveel dingen die we met z'n tweetjes willen doen. Als het eenmaal zover is, dan willen we er ook voor de volle 100% achter staan en geen twijfelgeval krijgen.

Arjen is geen ultieme romanticus, maar hij doet wel een hoop lieve dingen. Als hij 's ochtends naar zijn werk gaat komt hij altijd nog even bij me. Als ik dan niet wakker word dan hangt er standaard een lief briefje op de koelkast. Daarnaast doet hij bijna alles voor me, soms moet ik hem nog weleens zeggen dat ik echt de koningin niet ben waarop ik dan steevast op een verontwaardigde toon krijg te horen "Maar ik mag toch wel lief voor je zijn?!" Echte verrassingen hoef ik dus niet te verwachten, maar je hoort me verder niet klagen. :) Hoewel hij inmiddels wel weet dat ik geen huis- tuin- en keuken-huwelijksaanzoek hoef van hem. Dus hij heeft in ieder geval iets om over na te denken. O:)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 13:35

wauw, net even het hele topic doorgelezen.
was mijn vriend maar zo haha.
onwijs veel succes en ik ga snel de sissi film kijken want shame on me.. ik kan hem me niet meer herrineren.

ik zal tussendoor wel blijven meedenken voor je.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 14:29

@ Jolien: Ik snap helemaal wat je bedoeld, geen haast, alles op z'n tijd :) En Arjen klinkt hartstikke lief, fijn dat het zo goed gaat met jullie! :D Jouw topic zie ik dus nog wel verschijnen in de toekomst ;)

@ ladyflame: Zeker kijken, alle 3 de delen, hartstikke leuk :D Die jurken ook <3

2404_54

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:32

Paisano schreef:
2404_54 schreef:
Zo snel gaat het hier niet meer lukken :=
Gelukkig heb ik ook een romantisch vriendje, dus ik ben benieuwd waar hij ooit mee komt.
Maar een cursusje kan nooit kwaad want dit is wel heel leuk bedacht!

Staat het bij jullie ook op de planning dan? :D Ik krijg nog pb van jou <<)

We hebben het er soms wel over, maar ik heb niet het idee dat hij er snel mee gaat komen.
Maar dat maakt ook verder niet uit. Ik ben heel blij met hem en kan best nog even wachten.
Al ben ik wel erg nieuwsgierig waar hij mee aan gaat komen O:) .
o die pb komt nog, sorry! :o

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 11:29

Verder puzzelen! :wow:

Dezelfde link geeft ineens weer 18 nieuwe plaatjes!

Afbeelding

Heb ze inmiddels ook al allemaal gevonden! :D Ze lijken aan te sluiten op de vorige serie plaatjes (zie pagina 11 van dit topic). Dus maar weer printen en kijken of ik er wat van kan maken! :D Voor de puzzelaars onder ons, dit zijn de plaatjes:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Maar goed, ze kunnen even goed anders gesorteerd worden natuurlijk :) Hij maakt het me wel moeilijk |o

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:33

is dat gele niet een trein? Misschien gaan jullie wel met de trein naar wenen

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:35

Hij maakt er wel werk van zeg! :')

Als ik vanavond terug ben van het werk, zal ik even meepuzzelen :D

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:38

Aaah ik wil ook zo'n vriend :D

Nu hebben de afbeeldingen "31" bovenin staan, eerder was dat "30", zou dat wat betekenen? :o

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:40

__Maartje schreef:

Nu hebben de afbeeldingen "31" bovenin staan, eerder was dat "30", zou dat wat betekenen? :o

Het zou het weekend van 30+31 augustus kunnen zijn :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:44

Dat gele lijkt wel een duitse brievenbus.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 11:53

bliver schreef:
is dat gele niet een trein? Misschien gaan jullie wel met de trein naar wenen

Maar alleen de NS heeft gele treinen toch?

zonnebloem18 schreef:
Dat gele lijkt wel een duitse brievenbus.

He, ja! Ook met die "flapjes" aan de zijkant als op een van de gele foto's van de vorige keer:
Afbeelding -> brievenbus
Afbeelding -> de hint van vorige keer

__Maartje schreef:

Wil je de mijne hebben, ik word helemaal gek van dat wachten 8)7 Krijg je de verrassing er met alle liefde bij :D

En denk idd wat dat betekent, maar geen idee wat. Hij heeft gezegd dat het over de plaatjes zelf ging (en dus niet over een datum, als ik het goed begreep).

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:54

wanneer ben je jarig?

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 11:55

11 augustus, over 2 weken dus :)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:57

Tjoh, wat zijn jullie handig!
Heb je ze al geprint?

(ziet allemaal bokkers voor zichm die vanavond zitten te printen en puzzelen :P )

2404_54

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:00

Afbeelding
Dit lijken wel urnen. Dus het zou iets met een kerk of crypte te maken kunnen hebben!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:07

Ben even verder gaan zoeken en als je brievenbus Oostenrijk intypt krijg je net zo'n plaatje waar die uitsnede van de hint vandaan komt.