Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:08

Oh neuh bij mij had ze ook absoluut geen koffie gekregen maar ik zou haar wel eeuwig dankbaar zijn dat ze het me was komen vertellen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:11

Roosch schreef:
Oh neuh bij mij had ze ook absoluut geen koffie gekregen maar ik zou haar wel eeuwig dankbaar zijn dat ze het me was komen vertellen.

Dat bedoel ik, en wellicht, als ik bedaard was, achteraf een excuusje maken.. Maar op het moment zelf vrees ik er voor. :D Ik ben uiteindelijk ook maar een mens voor wie sommige dingen gewoon te veel zijn. Zo ook de vriendin van deze flierefluiter.
Dus aan een scheldpartij mag ze zich waarchijnlijk wel verwachten als ze geen open relatie hebben en vriendin het niet weet of het wel weet maar het ontkent.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:20

Ze zeggen niet voor niets wel eens don't shoot the messenger.
Met andere woorden: mensen die enkel en alleen de boodschap overbrengen worden vaak ook als boosdoener aangewezen. Vooral wanneer zij er in zekere zin toch iets mee te maken hebben gehad. De kans is dus sterk aanwezig dat vriendinlief, TS erop afrekent omdat zij de mededeling doet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:22

Nou ik ben toch liever een beetje boos op the messenger dan dat ik de messenge nooit ontvang.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:25

Oh, absoluut. Ik pleit er ook nog steeds voor dat TS het aan de vriendin vertelt, dat staat een paar berichtjes terug ook nog eens uitgelegd. Maar ik bedoel meer: ik zou het niet zo gek vinden als de vriendin het TS aanrekent, al zou dat absoluut niet terecht zijn. Uit haar berichten maak ik namelijk op dat TS nooit FWB had willen wezen met die knul als ze had geweten dat hij een vriendin had gehad. Maarja, zie dat die vriendin maar eens wijs te maken. Vreemdgaan blijft nu eenmaal een gevoelig onderwerp.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:29

Als vriendin het ontkent of niet weet, zal TS hoe dan ook ontvangende partij zijn van haar woede. :) Wat ze ook zegt en hoe oprecht ze dat ook doet... Dat is iets waar ze rekening mee zal moeten houden vrees ik.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:33

Ik denk inderdaad dat TS er niet vanuit moet gaan dat ze met open armen wordt ontvangen. :(:)

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:38

Wachten op je 100 euro en als je die gekregen hebt er nog eens 50 bovenop vragen want-anders-weet-ik-wel-iets-van-jou-waarvan-jij-niet-weet-dat-ik-het-weet-en-wat-iemand-anders-misschien-beter-helemaal-niet-hoeft-te-weten.

Ik zou zwijggeld vragen, al ik het maar om hem er een klein pietje van te doen krijgen :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:42

Wat een gore klootzak. Inderdaad wachten op je geld en daarna zijn vriendin inlichten. Die verdient het net als TS niet om bedrogen te worden.

Melody2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 18:26

Hallo allen, even geen tijd gehad om te reageren. Ben inderdaad alleen mobiel bereikbaar. Wel geprobeerd zoveel mogelijk te lezen. Helaas is het onmogelijk voor mij om overal een reactis op te geven.

Voor de duidelijkheid: ik heb nooit vlinders in mijn buik gehad voor deze jongen en ook nooit meer van hem verwacht. Ook geen verantwoording het enige wat wij hebben afgesproken is ten alle tijden eerlijk tegen elkaar zouden zijn. En DAT is nou precies wat hij niet heeft gedaan. DAT maakt mij boos en vooral teleurgesteld. Ik heb ook nog ergens gelezen dat ik hier niet aan moest beginnen wetende dat ik overspannen thuis kwam te zitten. Ik leerde deze jongen al maanden geleden kennen. Voordat ik overspannen thuis kwam.. ( voor de duidelijkheid ik ben inmiddels al weer een poosje volledig aan het werk, maar nog niet weer de oude).

Tot op het heden weet hij nog steeds niet dat ik op de hoogte ben van zijn relatie en hebben we elkaar ook nog niet weer gezien. Wel gesproken maar ik heb me in kunnen houden en nog niets verteld.

Toen ik de OP schreef heb ik dit vooral met emoties gedaan. Misschien is de titel wat ongepast nu we twee dagen verder zijn. Laten we het er op houden dat ik een echt wel wat hersens in mijn hoofd heb zitten en dat ik hier zelf echt niet 'beter' uit hoef te komen. Wel ben ik nog steeds van mening dat dit echt NIET door de beugel kan. En ik hier wat mee ga doen.

Maandag eerst op vakantie en dan kan ik rustig nadenken over wat ik hiermee ga doen.

En ik beloof jullie dat ik jullie zal laten weten hoe het afloopt ;)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:32

Ik snap oprecht niet dat je na moet denken over wat je ermee gaat doen :?. Confronteer hem ermee. Zo moeilijk is dat toch niet? Ga je je vakantie mogelijk verpesten door te bedenken wat je met deze info moet? Zonde.

Melody2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 18:37

Hem confronteren gaat Zowiezo gebeuren! Echter zie ik hem niet meer voor mijn vakantie en ga ik dat absoluut niet over de app of de telefoon doen.
Gewoon face to face!

Melody2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 18:39

Ohja nog iets...

Vooraf weten dat je het met een man doet die bezet is, is een keuze maken dat je jezelf in zo'n situatie zet.

Echter heeft hij mij die keuze niet gelaten, en ben ik er onbewust in terecht gekomen.
Uit principe blijf ik van bezette mannen af...!!!! Dus.........

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:51

Ik zou het ook willen weten. Ooit heb ik eens aan die zijde van het verhaal gestaan. Achteraf vond ik het heel vervelend dat meerdere mensen het wisten behalve ik. Dat vond ik nóg vervelender dan het feit dat het gebeurd was... het feit dat hij denkt dat je achterlijk bent en er niet achter zult komen.

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 19:46

Ik zou het ook willen weten. Als je beloofd eerlijk te zijn, moet je eerlijk zijn.
Wraak vind ik dan weer te veel van het goede. je hebt uiteindelijk alleen jezelf met die boze gevoelens.
Als ik jou was had ik hem ermee geconfronteerd en hem een kans geven om het zelf tegen zijn vriendin te zeggen. En daarbij zeggen dat als hij het niet zou doen, ik het haar zou vertellen.
Ik ben echt heel erg tegen vreemdgaan en zou het ook fijn vinden als ik zo snel mogelijk wist dat mijn vriend vreemd gaat. Of ik het nou van hem of een ander moet horen, maakt dan niet meer uit.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:33

Maar ts is toch zelf ook niet eerlijk. Ze hadden afgesproken van facebook enzo af te blijven?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:38

heb je het al gezegd ts?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:41

TS is momenteel op vakantie volgens haar bericht dus ik denk zomaar van niet.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:45

Dinopino schreef:
Maar ts is toch zelf ook niet eerlijk. Ze hadden afgesproken van facebook enzo af te blijven?

ja en nee, hoe had ze er anders achter moeten komen? doordat ze waarschijnlijk nattigheid voelde is ze op onderzoek gegaan, had ik zelf ook gedaan. een eerlijk antwoord had ze denk ik niet gekregen van hem aangezien hij het al die tijd voor elkaar heeft gekregen om te liegen en met de situatie door te gaan zonder schuldgevoelens!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:56

Ik zie geen reden voor TS om eerlijk te zijn in dit geval.
Je krijgt wat je weg geeft hoor

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:33

Tsja... dubbel gevoel maar ik zou er toch voor kiezen het haar te vertellen. Als ze een open relatie hebben hoor je dat vanzelf en lijkt mij weinig verloren aangezien TS de beste man toch al niet meer hoeft te zien.
Je niet bemoeien in andermans relatie had hij zich misschien maar moeten bedenken voor hij zich op tinder zette. Dat is voor iedereen te bekijken? (Ken t verder niet).

maaaar allereerst geld terug :D

Melody2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 22:34

Goed, afgelopen zondag avond heb ik hem gezien.

Ik heb een prachtige vakantie in Turkije gehad... Hij vroeg wat ik daar allemaal had uitgespookt, waarop ik antwoordde met ' uhhhhh... Niks'. Daarop vroeg hij:"moet je mij iets vertellen?". Ik:" moet jij me niet al tien maanden wat vertellen?".

Toen viel het kwartje... Ik heb hem geconfronteerd met wat ik weet. In eerste instantie probeerde hij het te ontkennen, maar na een aantal minuten gaf hij het toe... Hij heeft inderdaad al twee jaar een vriendin.

Hij is op Tinder gegaan 'voor de gein'. Volgens hem is het allemaal wat uit de hand gelopen en had hij gehoopt op een date wat uit was gelopen in een paar keer sex..
De klik was er gewoon en hij had de ballen niet om het te vertellen
Hij geeft toe dat er van alles niet spoort aan zijn relatie. Maar goed dat is niet mijn zaak.

Na vier uren te hebben gepraat, hebben ik besloten om elkaar hem eerst met rust te laten.. Ik hoop dat we in de toekomst 'gewoon' vrienden kunnen zijn. Zonder de 'benefits'.
Echter wil hij hier gewoon mee doorgaan...
Laat duidelijk zijn dat ik de openingspost heb geschreven toen mijn lichaam vol emoties zaten.

Het enige wat ik heb gedaan is hem dus confronteren en afscheid nemen van onze 'scharrelerij'. Wat hij er mee doet... Is zijn pakkie aan....

Allemaal bedankt voor de reacties en het mee denken!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:36

Wat een wending! Van wraakactie tot helemaal niks doen...
Arme vriendin, 99 kans dat ze in een leugen blijft leven, bleh hopelijk maak ik dit nooit mee :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:48

Nou ja 'wending' 'wending'. :D Ts was kwaad en woedend. Logisch.. Begrijpelijk :) Ik ben iig blij dat het 'zo' is gegaan :) Je hebt gezegd wat je wilde zeggen en eigenlijk verschrikkelijk dat ie nu dus al twee jaar een vriendin heeft en dan voor de gein ff op Tinder gaan. Overigens dom dat hij hiermee door wil gaan. Goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden en hebt bedankt.

Lekker op zoek naar een leuke gozer :j

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:02

Ik zeg een dikke vette wraakactie!! Voel je je echt wel beter door.

Ik heb niet alles gelezen maar zou eerst netjes op je geld wachten en daarna kan je of een heel ingewikkeld of heel moeilijk plan bedenken....

Gewoon een foto van jullie samen op elk raam van hun huis naar binnen gericht als je weet waar die woont zal wel genoeg zijn dat die op zijn bek gaat....