Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

natas_joy schreef:Wij gaan volgende maand de deur uit!
Afgelopen weekend een bankstel gekocht en week ervoor wasmachine, droger, stofzuiger en tv.
Dure business hoor

)
, en de gordijnen waren gratis XD Scheelt weer had ook amper tot geen geld voor mijn huis Nanno_123 schreef:aaaah ik word zo jaloers van jullie verhalen(behalve de lege bankrekeningen)
vriendinnetje van me ook een huisje gevonden.. POEHHH! hihi
Wat is jullie nou het meest tegen gevallen? waarvan je niet gedacht had dat het zo duur zou zijn?
dan kan ik daar misschien nog rekening mee gaan houden!
Heel dom, had verwacht dat dat een paar tientjes ging kosten (tweedehands), maar wil je een goede, sterke houten kast met veel ruimte, dan ben je al snel best veel geld kwijt. Ik heb voor mijzelf de max van €100,- per kast (grote kasten, voor bijvoorbeeld kleding), en dat is gelukkig wel te doen. Wasmachine was ik ook meer geld aan kwijt dan ik had gehoopt, maar dan heb ik ook een goedwerkende Miele gevonden die niet heel erg oud is.
Haha.
Alles wit! Inney schreef:Wat lijkt me dat heerlijk, die voorpret! En het sparen op de weg er naar toe!
Omdat bij mij alles snel snel snel moest dat helaas niet gehad.
Maar bij een volgende verhuizing ga ik er extra van genietenHaha.
Ik zoek nog naar leuke muurversiering dat je er weer af kunt halen zonder dat het echt sporen achter laat. Heb namelijk hoge kantoor muren dus nogal saaiAlles wit!
Ga ik eens naar kijken.

Daar kreeg ik van de woningbouw al een folder van om de waterstanden door te geven
. De 3 anderen in het onderste deel hebben zich voorgesteld en de boven buurman niet en maakt herrie en is een vreselijke irri buurman
. En verder hoor ik de trein niet meer (spoor zit dichtbij en een weg aan de andere kant) het huishouden valt ook vies tegen allles alleen doen
) maar het tegendeel! Hij zat buiten en wij waren buiten aan het klussen en hij hoorde zeggen dat wij geen decoupeerzaag hadden, dus hij gelijk over de schutting; ik heb wel 1, willen jullie die lenen? Hij heeft ook meegeholpen al in de tuin en met leidingen in de kruipruimte. Echt heel fijn! De buren weer naast hem zijn ook al zo fijn; echt elkaar helpen