Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:49

Aaaah da's zo klote! Moet hij voor lang weg? Is er een specifieke reden waarom ze hem oproepen?

Soms gebeurt het dat iemand ziek valt en ja, dan kan je er niet veel aan doen. Maar soms is het ook gewoon omdat het hen zo uitkomt en ze sch*t hebben dat jullie plannen als koppel in elkaar vallen.

Youknowme

Re: Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 17:54

Hij weet helemaal niks.. vanmiddag werd ie gebeld dat het deze week niks werd of ie dat erg vond, waarop hij antwoordde van niet want we hebben de tegels voor de tuin binnen dus kan ie aan de gang " dat komt goed uit" zeiden ze nog. Nog geen uur later word ie gebeld dat ze em wel nodig hebben, bestaande klus zit al 3 man maar ze wilden een 4de man. Het enige wat ie weet is dat ie morgen ochtend word gehaald..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 17:55

Pffft balen zeg. Met wat geluk is het iets klein en is hij met een paar dagen weer terug.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 18:42

Dat zou het enige voordeel zijn haha. Ennn we hebben afgesproken dat elke keer als hij terug is we 1 dag iets samen gaan doen dus dat zijn leuke vooruitzichten

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:30

aah oliebol dat is echt balen
hopelijk is hij snel weer terug maar een reden waarom
ze hem ineens oproepen lijkt me wel op zijn plek ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:57

Doen ze niet altijd tinkertje, helaas al vaak genoeg meegemaakt. Of dan zeggen ze "ja we hebben gewoon een extra man nodig" en als je partner daar dan aankomt blijkt dat het is omdat een ander plots op vakantie wil die niet voorzien was ofzo. Mijn vriend heeft ook zo'n collega. Hij wil wel steeds zijn vakantie en weigert haast elke keer om die af te zeggen zodat vriend of collega 3 mogen opdraven. Maar andersom? Ho maar. Dan is het altijd wel een excuus waarom hij niet vroeger terug kan komen of eens weekje (of 2) langer kan blijven. Gelukkig weten de bazen dat ook en zijn ze van plan om daar in de toekomst tegen op te treden.

Morgenavond is mijn vriend thuis *\o/* Hij zit in Cuxhaben in Duitsland en het bedrijf stuurt een taxi helemaal die kant op om hem en een collega "even op te pikken" :') Komt blijkbaar goedkoper uit dan eender ander transportmiddel. Hij had zijn chef laten weten dat hij pas maandag op kantoor zou zijn. Ging die even polsen of dat niet gelijk donderdag kon, dan kon hij eventueel zaterdagochtend al naar Singapore vliegen? Heeft mijn vriend gelijk afgeketst met de melding dat ze onze hele vakantie al om zeep geholpen hadden, dus die paar dagen extra moesten ze maar geduld hebben.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:51

gelukkig is dat bij ed zijn werk beter geregeld
hij heeft ook een hoge functie dus hij weigerd ook wel eens zeker als het om een niet gegronde reden is
anders blijven ze aan de gang zeker in het begin hebben ze uitgeprobeerd hoever ze konden gaan

lekker varekaj dat hij morgen thuis is effe samen genieten

hier een leuk dingetje we hebben van het weekend een jacuzzi gekocht die word morgen geleverd yeahhhh dat word genieten
het is een opblaasbare met sky bekleed
zijn mega sterk
zo'n vierkante plastic bak zit ik niet lekker in met mijn gammele lijf daar kom ik gebroken uit en de harde jetstreams kan ik niet tegen op mijn spieren
maar deze zit heerlijk ik heb alle soorten uitgeprobeerd en vond dit het lekkerste zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:14

Bestaat dat dan, een opblaasbare jacuzzi? Nog nooit van gehoord. Wel gaaf, maar hier in België geven ze voor morgen en de komende dagen weer tot 28°. Dan zou ik niet bepaald in zo'n warm ding kruipen :o

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:32

Yeeeaaaj vakantie!! :D
Vriendje moet nog tot vrijdag werken en dan lekker saampies 2 weken weg :))

Klinkt goed Tinkertje! Straks ook lekker genieten dus :j

Dat lijkt me echt vreselijk. Dat hij weggeroepen wordt om zo'n onzinnige reden. Mijn kerel is ook nog zo type van als de baas wat vraagt dan doe je dat, echt harde werker. En dat is ook goed, moet ook in deze wereld. Maar dan went de baas er wel aan dat je hem altijd wel kunt bellen, zegt toch geen nee. :+

Ontzettend balen dat hij weer weg moet Youknowme. En helemaal de manier waarop.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:34

nou en of dat bestaat
ik krijg op mijn iphone geen foto geupload
maar google maar eens op
mspa luxury exotic B151
die krijgen wij maare s'avonds laat bubbelen is heerlijk hoor als het minder warm is ;-)

sentido ooh heerlijk dat hij bijna thuis is *\o/*
Laatst bijgewerkt door tinkert_tje op 22-07-14 23:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:35

Ik woon in een heel klein dorp op 100m van de kerk en ons enige terras is aan de straatkant :+ Warm of niet, geen ideale plek om in een jacuzzi te kruipen.

Morgen een keer opzoeken, nu bedtijd (en hoe eerder we slapen hoe eerder het morgen is *\o/* )

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:37

whaha nee das niet een ideaal bubbel plekje ik kan in mijn blote kont in de tuin lopen niemand die me ziet
truste bijna bijna ;-)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 10:23

Vanmorgen gebeld dat ie morgen pas weg hoeft! Vind ik veel fijner, voor hoelang is onbekend maar ze moeten casings eruit halen ofzo dus hij verwacht maandag weer terug te zijn.
Waarom hij nou alsnog moet is omdat ze altijd met 4 moeten zijn, overige 3 zitten eral dus hij vermoed dat de 4e gewoon terug is gegaan en hij dus vervanging is.

Hij zit helaas nog niet in de positie om te weigeren, hij heeft net een nieuw contract voor een half jaar. Dus hij is bang dat als ie weigert dat ie dan ook zn baan kwijt is. ( of er moet echt wat zijn natuurlijk)

Heerlijk Varekaj! Kan je iig nog een paar nachtjes naast hem slapen :j en morgen gingen jullie wat leuks doen toch?

Ahh ben jaloers tinkertje, zoiets wil ik ook wel!! Maar ik mag niet klagen met zn grote zwembad die in de tuin komt.

Fijn Sentino!! Had je al verteld waar jullie heen gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:23

Valt nog mee dan, is maar een weekendje weg als ik het zo hoor.

Hier komt de vriend vanavond thuis. Zal maar even die giga berg strijk erdoor jagen vandaag en de vaat in de afwasmachine zetten := Ik moet vrijdag onverwachts toch niet gaan werken (had bijverdienste ingepland) dus we hebben eigenlijk nog 4 dagen helemaal voor onszelf. Op die begrafenis op zaterdag en het etentje op zondagavond na dan.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 18:16

Jaa weekendje valt mee! En zo is het gewoon te doen ruim 24 uur van te voren.
We gaan het zien die andere zitten er al ruim een week niks te doen.

lekker nog even genieten dus varekaj voordat hij weg moet! Je hebt mooi weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:17

Ja dat valt ook wel een keer voor, dan roepen ze hen op en dan is er de eerste week ofzo niks te doen. Nuja goed, lekker betaald uiteraard maar op zich blijft het toch fijner om dan bij vrienden en familie en je gezin te zijn ipv ergens ten velde te zitten niksen.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 17:20

Ja snap dat ook niet, is toch duur lijkt me.
Vanmorgen ml weggebracht naar de airport, hij zit weer op de Noordzee alleen dit keer wel wat verder dan vorige keer. En 1 voordeel hij heeft goed wifi bereik! En hij draait nachtshiften dus in de avond kunnen we gewoon contacten.

Vanmiddag erachter gekomen dat we een wespen nest in de tuin hebben! Morgen maar even de gemeente bellen, zat met vriendin in de tuin en ze kwamen echt met 5 per keer uit het holletje en vlogen ons best vaak aan..

Jullie trouwens ook veel last van dazen? Jeetje word lek geprikt op stal, heb maar een vliegendeken voor mijn paard gekocht.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:04

prettig is dat he als ze wifi hebben ik vind het ook heerlijk
zo heb je toch effe meer contact
ze zijn natuurlijk afhankelijk van de opdrachtgevers want die moeten dat willen betalen
maar meestal is dat goed geregeld

hier gelukkig geen dazen komt door de zeelucht hier zie je ze bijna niet gelukkig

het bubbelbad staat nog niet
er zitten in sommige typenummers een foutje dus ons serienummer zijn ze aan het uitzoeken of het daar ook voor geld
zal je zien dat we hem neerzetten dat hij uit elkaar moet en omgeruild moet worden
dus we laten hem nog maar even nieuw in de verpakking staan
zekere voor het onzekere

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 10:50

Hopelijk is hij snel weer thuis Youknowme! :))

Ooh dat is even spannend Tinkertje. Moest laatst nog aan je denken, zag een nieuwsbericht dat er soort merk spa's terug geroepen werden omdat er ongelukken waren gebeurt en het water onder stroom was komen te staan. Dacht nog hopelijk hebben ze niet zo'n eentje..

Yeeuh vanavond eindelijk op vakantie!! Moet nog steeds ontzettend veel doen. Kleren inpakken, auto inpakken, auto wassen. Maar goed, komt wel goed. Wij gaan trouwens naar Italie. :)

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 14:03

juist dat merk hebben wij natuurlijk precies we dachten we gaan er niet op bezuiningen dus nemen een slag duurder dan de vele baden die je ziet :+
maar goed we wachten af ik hoor volgende week of het ons serienummer betreft

en wat lekker op vakantie geniet er lekker van *\o/*

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 16:22

Oh nee dat meen je niet. Hopelijk is die van jullie wel gewoon goed dan! Maar indd even afwachten :j

Jaa haha dat gaat zeker lukken!! :))

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 13:20

En staat de jacuzzi al tinkertje?
En jij al afscheid genomen Varekaj? Lekkere dagen samen gehad?

ML komt vanavond terug maar moet wss woensdag weer weg naar t zelfde platvorm, hij doet er geen moer ( heeft in deze 5 dagen 1 keer 5 uurtjes gewerkt ), hij zit de hele dag in de huiskamer films te kijken.. Maaar hij heeft daar wifi en zn whatsapp werkt super! We hebben dus redelijk veel contact wat echt fijn is.

Ik zelf ben zaterdag naar een festival geweest dus mn weekend is wel snel gegaan! Volgend weekend gayparade en dan het weekend daarop en tevens laatste weekend voor ik weer naar school moet naar Dutch valley, dus hoop dat ie steeds in de weekenden weg is haha.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:36

nope wacht nog steeds op een telefoontje van ze

balen zeg dat hij
aan boord is en niks doet ?
das wel anders dan bij ed aan boord
daar is het werken met je kont totdat je afgelost word
stilzitten zit er niet in

ene gezellige feestjes in het verschiet
hier van het weekend opk vreselijk aan de boemel geweest pfff moet nog bijkomen haha

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 13:41

Heel vervelend ja, hij noemt t al zn droom baan :P betaald krijgen om films te kijken de hele dag. Denk dat ik gek zou worden.

Is nu toch geen weer voor een jacuzzi of zou hij onder een afdak komen?
Ook lekker aan het bijkomen dus! Doordat ik bijna nooit te stappen ga voel ik me daarna echt een oude oma, moet echt enkele dagen bijkomen altijd haha

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:53

Er is 1 dag in de week waarop ik geen vrij kan nemen en tot laat in de avond moet werken, dit is al de derde week op rij dat hij die dag een hele dag vrij is en de rest van de week super lange dagen.
Is al paar keer gemeld bij mensen van de planning, maar nu is het dus weer van dat.
Dan is hij een keertje thuis en dan heb ik er niks aan.. erg jammer.