Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:glaasje draaien wordt in principe met een heel andere intentie gedaan. Mensen zien het als een spel en stellen de meest rare vragen. Ze gebruiken glaasje draaien niet om bijvoorbeeld te checken of iets wel of niet bij je past.
petrichor, reiki (2) is ook op afstand, zonder handoplegging
Kentaro schreef:glaasje draaien wordt in principe met een heel andere intentie gedaan. Mensen zien het als een spel en stellen de meest rare vragen. Ze gebruiken glaasje draaien niet om bijvoorbeeld te checken of iets wel of niet bij je past.
petrichor, reiki (2) is ook op afstand, zonder handoplegging
Vragen die je stelt, moeten sowieso met ja of nee beantwoord kunnen worden (of weet niet/antwoord ik niet op) Ik zou nooit vragen stellen als hoe lang leef je nog e.d.!! Maar verders kun je van alles vragen!
Petrichor schreef:Cyelle, in principe kan je je gewoon bezig houden met vragen, nederig zij hoeft niet. Maar je moet gewoon geen gevaarlijke vragen stellen. Stel je zelf gewoon de vraag wil ik dit antwoord eigenlijk wel weten?Zo niet, dan ook niet vragen tijdens het pendelen.
Kentaro, dat wist ik niet.
Veertje11 schreef:vandaag nog niks met mijn pendel gedaan, moet het iedere dag of niet?? nee toch?