Dan heb ik vrees ik echt heel "gezet bokt" bovenop me.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ninx schreef:demo_love schreef:Edit.
Maar als je googled op paaldansen, dan zie je toch allemaal dunne dingen met uitstekende ribben.
Nou, je ziet functioneel gebouwde vrouwen.
Voldoende vlees en spieren, sterk... gewoon gezond en functioneel.
Absoluut niet mager.

geerke schreef:Collie2008 schreef:Uiteindelijk slaat de discussie ook nergens op. Het gaat om een volwassen vrouw die aan sport doet en daar een filmpje van maakt die wij niet hoeven te bekijken.
beste post sinds 12 pagina's
Koia schreef:Zoals iemand al eerder zei, waarom wordt dit uberhaupt nog een topic van discussie? Waarom altijd over mensen met overgewicht? Is er een soort vrijbrief voor 'fat people bashing' ofzo?
Ayasha schreef:Maar over "magere mensen" mag men rustig zeggen dat het kapstokken zijn. Maar zeg niet over een zwaar iemand dat het een walvis is...
doebidon schreef:na meerdere pogingen mag ik mijn post niet plaatsen![]()
geeft niet....
ik vind dat minikatje het mooi zegd. tuurlijk mag/kan het, maar iemand hoeft het niet mooi te vinden.
ik zal het je sterker vertellen dat als ik mezelf op film kunsten aan/in de paal zie uithalen vind ik het ook niet mooi! en mijn vriend die ziels veel van mij houd en mij zo ook mooi vind zegd ook : sexy is anders. maar ik vind het leuk om te doen en lach vreselijk met mijn vriendinnen omdat er een borst of buik in de weg zit. maar wij klappen en juichen net zo hard als er iets lukt waar we al lang op oefende!!
als je maar plezier en zelfvertouwen hebt in wat je doet hoeft een ander dat niet mooi te vinden
Collie2008 schreef:Uiteindelijk slaat de discussie ook nergens op. Het gaat om een volwassen vrouw die aan sport doet en daar een filmpje van maakt die wij niet hoeven te bekijken.
beste post sinds 12 pagina's
[/quote]
[/quote]
als jij nog maar wel post hoe het met je paard gaat
Ayasha schreef:Maar over "magere mensen" mag men rustig zeggen dat het kapstokken zijn. Maar zeg niet over een zwaar iemand dat het een walvis is...
..............natuurlijk is dat ook een rotopmerking voor iemand die ondergewicht heeft! gek genoeg lijken sommige mensen het gewoon leuk te vinden iemand bewust te kwetsen