Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:22

MarlindeRooz schreef:
Oh dat is wel tof!

hier in het bos is trouwens wel het kamp van achtste groepers huilen niet opgenomen, wat heb ik trouwens gejankt bij die film. :o

+1 het boek las ik vroeger en jankte steeds , maar de film pff

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:23

Buitenrit aan het maken, onze twee paarden stonden even uit te rusten bij de paardenplaats vlak naast het terras en speeltuin dus een heel zooitje kinderen er op af...
Kennis snijdt zelfs de appel in stukjes zodat alle kinderen kunnen voeren... Zaten dus ook de prinsessen bij, later kwamen Willem-Alexander en Maxima nog een babbeltje houden...
Nou ben ik nogal nuchter en heb de prinsessen wel vaker gezien, en moest vooral lachen om hoe leuk mijn paard het vond met alle aandacht, allerlei kinderen, bezorgde moeders en fotograferende vaders :').
Maar mijn kennis had ze niet eens herkend, hij vroeg zich nog af wat de lading semi-hysterische mensen daarna zo deed 'fluisteren'. Toen ik toch wel moest grinnikken om hem was het de opmerking 'oh écht? Ja weet ik veel, waren ze vast blij dat iemand normaal tegen ze doet' toch wel weer grappig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:23

Pfff Rene(e) van Ko(o)ten en Georgina Verbaan hebben op mijn school gezeten. Lekker puh!

_San87_

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:29

Ik woon in hetzelfde land als prinses Beatrix en Koning Willem-Alexander. Beat that ;(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:30

_San87_ schreef:
Ik woon in hetzelfde land als prinses Beatrix en Koning Willem-Alexander. Beat that ;(.

Ik ben tegelijk met Maxima jarig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:31

_San87_ schreef:

Pfoe is dat alles... Ik woon op dezelfde wereld als alle koningshuizen bij elkaar. Beat that. *D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:32

Reinier paping komt uit ommen, die heeft de elfstedentocht van '63 gewonnen. :')

Beat that! :')

Oja en dit woont op een landgoed 50 meter van mijn huis, heb die hele kerel in 8 jaar nog niet 1 keer gezien. :')
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Wientjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:35

takkie_muis schreef:
_San87_ schreef:

Ik ben tegelijk met Maxima jarig :')

Mijn bijrijdpony heet officieel Maxima. :+

Oké, wat was het onderwerp ook al weer? Beroemdheid in de klas? Ik dwaal af. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:39

Ik heb autisten in de klas, telt dat ook? Presentatie van 10 minuten (eigenlijk) ennnnnn we zijn 50 minuten verder en we weten zo ongeveer welke onderbroek die sekteleider altijd droeg. :=

Nee maar ik heb gelukkig geen BN-er op school / in de klas gehad, lijkt me irritant ook. :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:41

Oh ja... ik heb "vroegah" streetdance gehad van Denise, van de Vengaboys :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:45

O ja, bekende schaatsers; de laatste keer dat het wél echt winter was en er geschaatst kon worden zat een oud mannetje naast mij ook zijn schaatsen onder te binden. Ik begon een gesprek met hem en wat bleek; was het Jan Uitham die ruim 80+ nog altijd schaatste. Ik vond dat toch wel erg leuk, dat hij nog steeds, ondanks zijn hoge leeftijd, op de schaats stond. Hartstikke aardige man, erg leuk gesprek ook.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:47

Oh ik heb er ook nog een! Bij mn 1e baan hadden we Astrid Kerseboom en haar dochter als vaste klanten, maar ik wist eerst heel niet wie het was, kijk altijd RTL nieuws haha. Maar helaas, ook dit waren weer hele gewone mensen ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:52

Tsja... Dat zijn het ook... Heel gewoon. En de meeste waarderen het zeer als je ze ook zo behandeld. Haha

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:54

Banjer schreef:
Oh ja... ik heb "vroegah" streetdance gehad van Denise, van de Vengaboys :D

Ik heb haar bord een keer mogen afwassen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:56

Rinus en Deborah komen trouwens ook vaak boodschappen doen op mijn werk, moet altijd even tellen of ze genoeg heeft voor shag en toetjes.. :')
En dan lopen ze gezellig naar huis, Rinus 100 meter voor Deborah uit, en zo lopen ze schreeuwend over straat anders kunnen ze elkaar niet verstaan. Rinus loopt zonder tassen en Deborah sjouwt 2 grote zware tassen mee _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:56

Zilfstar schreef:
Tsja... Dat zijn het ook... Heel gewoon. En de meeste waarderen het zeer als je ze ook zo behandeld. Haha

En een selecte groep waardeert het ook enorm als je ze behandeld als ster :')
Sommigen mogen wel echt even een schop onder hun edele bips krijgen :D veeleisende zeurders 'mijn kleedkamer is te klein'. Ehh je bent met 3 mensen, naast je zit een grote band die maar voor de helft erin past in de kamer en die horen wij niet eens klagen (de gaven ons nog een spontaan optreden!)! Maar goed, hun ego neemt ook wel eens flink wat ruimte in :D

Heb ook niet veel op met Giel Beelen :o
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-04-14 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:57

dees_daan schreef:
Rinus en Deborah komen trouwens ook vaak boodschappen doen op mijn werk, moet altijd even tellen of ze genoeg heeft voor shag en toetjes.. :')
En dan lopen ze gezellig naar huis, Rinus 100 meter voor Deborah uit, en zo lopen ze schreeuwend over straat anders kunnen ze elkaar niet verstaan. Rinus loopt zonder tassen en Deborah sjouwt 2 grote zware tassen mee _O-

:') t is net zo'n toneelstuk :=

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:57

Ik heb ooit miss Montreal gezien.
Ze reed voorbij.
In een busje.
Mooiste 3 seconden van mn leven. :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:59

Yezzi schreef:
Pfff Rene(e) van Ko(o)ten en Georgina Verbaan hebben op mijn school gezeten. Lekker puh!

En celine purcell zeker :') *hier nog 1*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:05

Kevin Hellenbrand van Ch!pz ken ik persoonlijk, altijd normaal gebleven en echt een super aardige gozer! +:)+

Ook nog een tijdje dansles van gehad, maar Door zijn toenmalige vorderen carrière is hij daar mee moeten stoppen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:08

Is dit niet van 1001 Arabian Nights :') ?
Dat ken ik nog wel _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:10

Celiien schreef:
Is dit niet van 1001 Arabian Nights :') ?
Dat ken ik nog wel _O-

Die ja! Die zijn in 2011 ofzo gestopt.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:21

2011 pas?
Heb echt al eeuwen niet meer van hun gehoord. Was trouwens wel ooit fan. Toen ik een jaar of 9 was haha

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:45

Moderatoropmerking:
Dames, bij deze een dringend verzoek de reacties hier ontopic te houden. LZP is een informatief forum, anders kan het eventueel verplaatst worden naar HK of KH, indien jullie dat liever zien. Zolang het op LZP blijft echter graag ontopic blijven. :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:33

Ohja, Yfke Sturm zat ook bij mij op school en zat in de mentorklas van mijn mentor :')
Ze had verlof gevraagd voor een of andere show, maar niet gekregen, ze was toch gegaan, en toen zagen mentor en teamleider haar op tv :')