Rare dingen die je als kind vond...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:45

Joaltijd schreef:
Mn zus heeft me wijsgemaakt dat het drinken 'exotisch fruit' 'erotisch fruit' hertte :') dus ik als kind roepen dat ik erotisch fruit wou :+

Ghegheghe :')
Leuke zus :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:45

dees_daan schreef:
Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

Ben het volledig met je eens. Ik vind dit ook en krijg ook nooit gelijk in discussies hierover.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:46

Joaltijd schreef:
Mn zus heeft me wijsgemaakt dat het drinken 'exotisch fruit' 'erotisch fruit' hertte :') dus ik als kind roepen dat ik erotisch fruit wou :+

erotisch fruit >;) >;) >;) >;) := := := := := _O- _O- _O- _O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:48

Mijn broer was 8 en ik was 5 toen hij me wijsmaakte dat hij met de schommel een rondje om de wereld was gegaan. Wat wilde ik dat ook graag! Maar dat kon pas als je 8 jaar was, zei hij. Ik geduldig gewacht, en tegen m'n achtste snapte ik wel dat dat niet kon -O-.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:54

EskeGirl schreef:
Mijn broer was 8 en ik was 5 toen hij me wijsmaakte dat hij met de schommel een rondje om de wereld was gegaan. Wat wilde ik dat ook graag! Maar dat kon pas als je 8 jaar was, zei hij. Ik geduldig gewacht, en tegen m'n achtste snapte ik wel dat dat niet kon -O-.

MAW, hij wou alleen schommelen en jij mocht er geen gebruik van maken :') :') :') :Y) :Y)

Waikiki

Re: Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:59

Haha mijn vader had mij wijs gemaakt dat ik de gaten in gatenkaas nooit mocht opeten, die waren namelijk giftig. Moeilijk dat ik toen gedaan heb om die kaas op te eten _O-

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:00

geweldige vader :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:02

Heerlijk dit zeg!

Eentje van mijn vader toen hij bog klein was;

De kleuren tv was uitgevonden en mijn vader zei altijd als ze tv gingen kijken dat zijn broertje (mijn oom) de verfpotten moest vervangen achter de tv. Mijn opa had zoveel verf blikken dat hij ze (als ze naar school waren) om wisselde voor lege blikken :') mijn oom heeft dat 3 jaar gedaan

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:05

Oh wat een prachtig topic! :')

Mijn moeder noemde krulsla vroeger 'Kaboutertjessla'. Zo ontstaan op vakantie, en zo aten we het goed. 'Wie wil er kaboutertjessla?' 'Jaaaahhhhh *\%/* '

Nou.

Ik was 17 en ik werkte bij de V&D, nooit wijzer gemaakt door mijn ouders, en de sla was op. Dus ik brul door die toko, vol met klanten 'JAH! De Kaboutertjessla is op, wie kan er even nieuwe halen?'

^) ^) ^)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:16

Berdien schreef:
Oh wat een prachtig topic! :')

Mijn moeder noemde krulsla vroeger 'Kaboutertjessla'. Zo ontstaan op vakantie, en zo aten we het goed. 'Wie wil er kaboutertjessla?' 'Jaaaahhhhh *\%/* '

Nou.

Ik was 17 en ik werkte bij de V&D, nooit wijzer gemaakt door mijn ouders, en de sla was op. Dus ik brul door die toko, vol met klanten 'JAH! De Kaboutertjessla is op, wie kan er even nieuwe halen?'

^) ^) ^)

hahahha, hier moet ik wel zo om lachen.

voelde je je uiteindelijk niet voor schut staan, dmv door de toko te schreeuwen :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: O:) O:) O:) _O- _O- _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:24

Oh man, ik denk dat ze het er nog over hebben daar :') Sta je daar als 17-jarige, en leg het dan maar uit. Collega's lagen gierend van het lachen over de toonbank heen, klanten konden het ook wel waarderen. Ah well. En nóg denk ik als ik het zie 'Ah! Kabou... krulsla :j :j :j ' :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:26

Berdien schreef:
Oh man, ik denk dat ze het er nog over hebben daar :') Sta je daar als 17-jarige, en leg het dan maar uit. Collega's lagen gierend van het lachen over de toonbank heen, klanten konden het ook wel waarderen. Ah well. En nóg denk ik als ik het zie 'Ah! Kabou... krulsla :j :j :j ' :')

idd, je leeftijd.

had toch wel verwacht dat het dan geen kaboutersla genoemd werd :D :D :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:27

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 21:29

Eigenlijk heet die sla lollo biondo. :))
de variant met rood blad lollo Rosso!
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 30-03-14 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:30

Toe nou! Ik weet nét dat het krulsla heet en zo heet het ook in de AH. Dat is voor nu genoeg _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:36

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:38

Mijn zusje kwam afgelopen zomer aan "mama waarom noem je het eigelijk topless , toploos is toch veel logischer" dus nu noemt ze het nog steeds toploos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:42

Mijn vader zei altijd expres lestopietje, ipv pistoletje om ons in de war te maken :') als ik er over na denk nog steeds moeite mee haha :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:04

dees_daan schreef:
Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

Haha jaaa! Herkenbaar! Komt door de paarden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:11

Ik weet echt niet hoe je het anders moet noemen :')
Van jongs af aan is de bermkant al de buitenkant.. :')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:13

Op m'n 4e heb ik in een put gekeken die tot aan het binnenste van de aarde reikte. Dus tot aan het vurige binnenste. ( was een ondiepe kuil)

En op m'n 10e wist ik het zeker: ik was geadopteerd.
De familie kon het niet tegen mij zeggen, want dat was een geheim. - wat ik dus toch had ontdekt :)
Laatst bijgewerkt door senna21 op 30-03-14 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:16

Ik was vroeger heeeel bang voor de kabouterplop film :') klus viel met de koekjes van een brug het drijfzand/moeras in... ben jankend de bioscoop uit gegaan.. haha film niet afgezien. Had moeders m gehuurd om m thuis nog te kijken... ging ik achter de bank zitten of weglopen. Hahaha hahaha.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 06:47

Ik dacht vroeger dat een binnenzwembad een super tropisch zwembad heette :p verder was ik denk ik te nuchter! Kindje van 3 die ik ken zei laatst als ik straks naar school ga word ik ook moeder, want mama is ook naar school geweest

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:43

Dat de middelbare school net hetzelfde zou zijn als op tv, in al die hippe tienerreeksen, dat dacht ik dus ook!
En ik geloofde echt dat als ik een gat zou graven in de grond, ik in China uit zou komen. Dat had mijn overgrootvader me verteld, en ik maar graven :')

Ik geloofde ook echt dat een cordon bleu apenvlees is. Dat hadden ze me ooit eens wijsgemaakt, en niet veel later werd ik vegetariër :7

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 09:02

Berdien schreef:

Zo heette de swiffer/dweil bij ons thuis altijd de Ali. Geen idee waarom.
Maar toen ik op mijn werk vroeg of ik even de Ali zou halen keek iedereen me ongeveer zo aan: >;)