Joaltijd schreef:Mn zus heeft me wijsgemaakt dat het drinken 'exotisch fruit' 'erotisch fruit' herttedus ik als kind roepen dat ik erotisch fruit wou
Ghegheghe
Leuke zus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Mijn broer was 8 en ik was 5 toen hij me wijsmaakte dat hij met de schommel een rondje om de wereld was gegaan. Wat wilde ik dat ook graag! Maar dat kon pas als je 8 jaar was, zei hij. Ik geduldig gewacht, en tegen m'n achtste snapte ik wel dat dat niet kon.
mijn oom heeft dat 3 jaar gedaan 
'
Berdien schreef:Oh wat een prachtig topic!
Mijn moeder noemde krulsla vroeger 'Kaboutertjessla'. Zo ontstaan op vakantie, en zo aten we het goed. 'Wie wil er kaboutertjessla?' 'Jaaaahhhhh'
Nou.
Ik was 17 en ik werkte bij de V&D, nooit wijzer gemaakt door mijn ouders, en de sla was op. Dus ik brul door die toko, vol met klanten 'JAH! De Kaboutertjessla is op, wie kan er even nieuwe halen?'![]()
![]()
Sta je daar als 17-jarige, en leg het dan maar uit. Collega's lagen gierend van het lachen over de toonbank heen, klanten konden het ook wel waarderen. Ah well. En nóg denk ik als ik het zie 'Ah! Kabou... krulsla
'
Berdien schreef:Oh man, ik denk dat ze het er nog over hebben daarSta je daar als 17-jarige, en leg het dan maar uit. Collega's lagen gierend van het lachen over de toonbank heen, klanten konden het ook wel waarderen. Ah well. En nóg denk ik als ik het zie 'Ah! Kabou... krulsla
![]()
![]()
'
Joaltijd schreef:Mn zus heeft me wijsgemaakt dat het drinken 'exotisch fruit' 'erotisch fruit' herttedus ik als kind roepen dat ik erotisch fruit wou
dees_daan schreef:Joaltijd schreef:Mn zus heeft me wijsgemaakt dat het drinken 'exotisch fruit' 'erotisch fruit' herttedus ik als kind roepen dat ik erotisch fruit wou
Bestaat wel![]()
http://nl.aliexpress.com/item/2013-new- ... 83173.html
http://www.amazon.com/gp/aw/d/B003TC7BM ... 26-1411337
Al bedoelde ze dat vast niet.

als ik er over na denk nog steeds moeite mee haha

Berdien schreef:Oh man, ik denk dat ze het er nog over hebben daarSta je daar als 17-jarige, en leg het dan maar uit. Collega's lagen gierend van het lachen over de toonbank heen, klanten konden het ook wel waarderen. Ah well. En nóg denk ik als ik het zie 'Ah! Kabou... krulsla
![]()
![]()
'