miss_lizje schreef:Ik draag zo min mogelijk skinnyjeans. Omdat ik schoenmaak 42 heb en niet op hakken kan lopen. Door steunzolen heb ik altijd sneakers aan.
Ik heb ook steunzolen en daarom kan ik niet zomaar alle schoenen dragen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Konstantine schreef:Ondergoed in het algemeen is iets misdadigs... Het kan nooit lekker zitten en mooi staan, het is altijd een van beide of geen van beide.

carr_friesje schreef:Oh wat dat basic betreft ben ik echt a-modieus hoor.
In de zomer: gewone spijkerbroek en zo'n hemdje van de hema, dingen zitten lekker dus heb er van elke kleur 1 (en sommige 2als ik er 1 kwijt was kocht ik een nieuwe en dan vond ik later de oude weer
)
Heb net 1 nieuwe spijkerbroek (van de miss etam, jaja) daarnaast nog een zwarte en 2 korte broeken.
Ik heb geloof nu 4 shirts met korte mouw, 3 met lange mouw, fleecevest en een wannabe adidasvest.
En dat was mijn kledingkast wel zo'n beetje..
Daarnaast no budget, dus wat moet je dan?
carr_friesje schreef:Oh wat dat basic betreft ben ik echt a-modieus hoor.
In de zomer: gewone spijkerbroek en zo'n hemdje van de hema, dingen zitten lekker dus heb er van elke kleur 1 (en sommige 2als ik er 1 kwijt was kocht ik een nieuwe en dan vond ik later de oude weer
)
Heb net 1 nieuwe spijkerbroek (van de miss etam, jaja) daarnaast nog een zwarte en 2 korte broeken.
Ik heb geloof nu 4 shirts met korte mouw, 3 met lange mouw, fleecevest en een wannabe adidasvest.
Eulogy schreef:carr_friesje schreef:Oh wat dat basic betreft ben ik echt a-modieus hoor.
)
Wat draag je dan als je er een keer formeel/netjes uit moet zien of zo..?
) maar het staat wel leuk haha. eenitraM schreef:miss_lizje schreef:Ik draag zo min mogelijk skinnyjeans. Omdat ik schoenmaak 42 heb en niet op hakken kan lopen. Door steunzolen heb ik altijd sneakers aan.
Ik voel haat![]()
maatje 43 hier inclusief skinnyjeans
. Ik trek dan ook alleen mijn skinny aan als ik op visite ga en weet dat ik vooral op de bank blijf zitten. Want als ik dus niet hoef te lopen/fietsen/autorijden kan ik voor de show wel hakken of een paar laarzen aan. Xjewillemijn schreef:waar begin ik met mijn lijstje?
- broeken met de rits aan de achterkant
- crocs
- vuilniszak jassen
- uggs
- leggings
- mensen die denken dat ze in maatje 34 passen
- oversized kleding
- truien met b*tch etc
- mutsen met teksten er op
- met een huispak over straats
- die neprijlaarzen van ST
- jongens met petten waar het stickertje nog opzit want je moet kunnen zien dat het van een merk komt
- broeken met wijde pijpen; laat mij heel breed&klein lijken
- te grote zonnebrillen
- nike air als dagelijkse schoenen ipv sportschoenen
dit is wat nu in me opkomt zal vast nog veel meer zijn
vind ze zo leuk! Arc_En_Ciel schreef:Warboel schreef:Waar koop je nou van die leuke oversized sweaters? uit m'n vaders kast pikken lukt niet, ik ben langer dan m'n vadervind ze zo leuk!
Ik heb er heel lang naar gezocht, maar je kunt ze vinden bij topshop. De mijne heb ik van de Clockhouse vorig jaar![]()
Beige achtig met een nordic print