Nemurin schreef:"Gezocht: organisatorische duizendpoot" dat soort vacatures toch?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nemurin schreef:In 1985 hoefde ook alleen het eerste kind in het ziekenhuis, het tweede (in mijn moeders geval was dat in 1988) mocht thuis. Dus ik ben wel in het ziekenhuis geboren en mijn broertje niet.
Maar ehm... hoe word je professioneel zeemeermin? Wat houdt dat in?
shampyX9 schreef:Nemurin schreef:In 1985 hoefde ook alleen het eerste kind in het ziekenhuis, het tweede (in mijn moeders geval was dat in 1988) mocht thuis. Dus ik ben wel in het ziekenhuis geboren en mijn broertje niet.
Je kunt een opleiding doen bij Kitty Mermaid voor professioneel zeemeermin

Fellow schreef:Dierenarts, maar toen ik in de middenbouw/bovenbouw van de basisschool hoorde dat je daar heel slim voor moet zijn en heel hard/lang moet leren heb ik die droom maar laten varen.
Ik zit nu in 3 gymnasium en ga straks waarschijnlijk een NT & NG profiel kiezen, stiekem wil ik nog steeds héél graag diergeneeskunde studeren. Ik vrees alleen dat het moeilijk gaat worden ivb met inloting enzo..
Joaltijd schreef:shampyX9 schreef:
Oeeeh, waar kan ik me aanmelden?!!!!![]()
![]()
![]()
Btw, Gefeliciteerd!!
Dus dat geneuzel zou ik heel snel zat worden.
shampyX9 schreef:Nemurin schreef:In 1985 hoefde ook alleen het eerste kind in het ziekenhuis, het tweede (in mijn moeders geval was dat in 1988) mocht thuis. Dus ik ben wel in het ziekenhuis geboren en mijn broertje niet.
http://www.weekiwachee.com/
Nu weet ik het echt niet, droom van een baan die te maken heeft met de springsport, of anders advocate.
(vooral van Spetter (dolfinarium))