Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:21

Mijn vriend heeft mijn kado vanmorgen al gegeven, hij kon niet meer wachten <3 heb totaal onverwachts een lomography camera van hem gekregen. Echt zo super lief. Nou ben ik echt heel bang dat mijn kado niet leuk genoeg is :')

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:24

Zoo,

Mijn kadootje is af. Morgenochtend rij ik vroeg naar m'n valentijn zijn huis en zet ik het kado op zijn auto zodat hij het ziet zodra hij naar werk gaat.

In het hart heb ik een boekje in de trant van "antwoord op de liefde", een boekje "liefde is...", een doosje bonbon, een kaart, de gelukskoekjes van de xenos (zonder verpakking zodat niet duidelijk is dat het "stoute koekjes" zijn, maar goed ook want bijna de helft van leeg of gebroken), zelf verzonnen tegoedbonnen en memo's met kleine gedichtjes of eigenschappen die ik leuk vind aan hem.

Ik zit alleen in over de tekst op de kaart omdat ik het anoniem wil sturen en dan door middel van aanwijzingen de afzender duidelijk wil maken. Wat hopelijk lukt anders kan hij de "tegoedbonnen" niet inwisselen. :+ Iemand een idee? :o

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door SunNDLM op 13-02-14 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:39

SunNDLM schreef:
Zoo,

Mijn kadootje is af. Morgenochtend rij ik vroeg naar m'n valentijn zijn huis en zet ik het kado op zijn auto zodat hij het ziet zodra hij naar huis gaan.

In het hart heb ik een boekje in de trant van "antwoord op de liefde", een boekje "liefde is...", een doosje bonbon, een kaart, de gelukskoekjes van de xenos (zonder verpakking zodat niet duidelijk is dat het "stoute koekjes" zijn, maar goed ook want bijna de helft van leeg of gebroken), zelf verzonnen tegoedbonnen en memo's met kleine gedichtjes of eigenschappen die ik leuk vind aan hem.

Ik zit alleen in over de tekst op de kaart omdat ik het anoniem wil sturen en dan door middel van aanwijzingen de afzender duidelijk wil maken. Wat hopelijk lukt anders kan hij de "tegoedbonnen" niet inwisselen. :+ Iemand een idee? :o

[ Afbeelding ]

Durf je dat aan? Ik zou veel te bang zijn dat een of andere grapjas het weg zou halen.
Ik vind het er wel heel erg goed uitzien, leuk bedacht!
Zijn er dingen die hij over je weet die specifiek op jou slaan? Dat je dat op de kaart kan zetten?
Een date die jullie samen hebben gedaan ofzo? Dat je daar naar verwijst?

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:42

Ik weet hoe laat hij naar zijn werk moet (6.30 uiterlijk) dus als ik het dan een kwartiertje van de voren klaar zet hoop ik dat er geen grapjas in de straat loop haha. Maar je hebt gelijk, het is inderdaad op hoop van zegen.

Ik ga maar eens brainstormen.. Vind het echt moeilijk. Alles wat ik bedenk is in het engels, maar dat vind ik te onpersoonlijk.

Wie heeft valentijnsdag ooit bedacht?! :')

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 22:49

Leuk dat doosje zeg.!! :D :D

Mijn valentijnsdag was vandaag al omdat ik morgen weg ga.. :P Zijn gezellig wezen zwemmen en daarna wezen eten.. :P Heb een heel leuk kettinkje gekregen van hem.. :) <3 <3
Heb besloten mijn kaart niet vannacht naar zijn huis te brengen maar toch via de post nog te verzenden zodat hij misschien zaterdag hopelijk maandag ofzo aan komt.. :P Dan heeft hij ''nog'' wat als ik weg ben Haha.. :P

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:50

Jans schreef:
Kussenslopen en koekjes niet meer kunnen krijgen.. Wel piemelchcolaatjes :+

HAHAHAHAAHA, breng me niet op ideeën :(.

Ik zit nogsteeds te denken hoe ik het moet geven. Heb morgen ook maar 2 uur school, dus tijd zat voor voorbereiding. Maar wat _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:51

Mehhhhh ik heb ineens ernstige twijfels bij mijn schilderijtje ;(

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:55

Foto steen?

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:59

Ik hou juist helemaal niet van Biefstuk ;)
Maar daar op de boulevard zitten genoeg tentjes.

Ik sprak mijn vriend nadat hij het cadeau opgehaald had. Dus ik vraag of er nu een plek is waar ik niet mag komen. Maar ik mag van hem overal komen want het is goed verstopt. Vervolgens zegt hij ook nog dat ik er niet teveel van moet verwachten.
Wat moet ik daar nou mee?

Gave taart! Hoe maak je die? En de varkentjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:00

xManon_ schreef:
Foto steen?

:o

Afbeelding

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:05

eline_di schreef:

Ik sprak mijn vriend nadat hij het cadeau opgehaald had. Dus ik vraag of er nu een plek is waar ik niet mag komen. Maar ik mag van hem overal komen want het is goed verstopt. Vervolgens zegt hij ook nog dat ik er niet teveel van moet verwachten.

Dat recept heet (vaak) 'Varkentjes in de modder'. Op google vind je veel recepten :j
http://www.smulweb.nl/recepten/1410923/ ... dder-taart
http://www.taarten-decoreren.com/blog/2 ... der-taart/

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:13

Door dit topic kon ik het ook niet laten om iets te doen voor Valentijn dus last minute een plan bedenken..
Uiteindelijk een hotel via vakantieveilingen kunnen boeken in Maastricht dus daar gaan we een nachtje slapen, morgenochtend krijgt hij een kaart in de bus dat hij me om een bepaalde tijd op Roosendaal station moet ontmoeten (is pas richting de avnd dus hij mag heel de dag er over na ga denken haha). En heb voor onderweg pannekoeken gebakken en voor daar een chipje, wijntje en chocolaatjes (hartjespralines) gekocht dus nog wel wat geworden toch zo last minute?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:15

DaisyDarling schreef:
eline_di schreef:

Dat recept heet (vaak) 'Varkentjes in de modder'. Op google vind je veel recepten :j
http://www.smulweb.nl/recepten/1410923/ ... dder-taart
http://www.taarten-decoreren.com/blog/2 ... der-taart/

Recept van smulweb komt min of meer overeen met wat ik heb gedaan :), ik heb alleen in plaats van chocoladesmeersel aan de rand chocopasta gebruikt -plakt beter-, en ik heb fondant gebruikt in plaats van marsepein -persoonlijke smaakvoorkeur-. Als je op de basisschool een beetje kon kleien dan is dit ook piece of cake.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:16

Leuke plannen allemaal. Hopelijk worden alle verassingen gewaardeerd morgen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:20

Hier een cakeje bekleed met fondant en hartjes erop + zijn naam. We zijn nog aan het appen. Heb hem nog nooit ontmoet dus hij moet het doen met een foto van t cakeje :p

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:54

Pferdelove schreef:
Door dit topic kon ik het ook niet laten om iets te doen voor Valentijn dus last minute een plan bedenken..
Uiteindelijk een hotel via vakantieveilingen kunnen boeken in Maastricht dus daar gaan we een nachtje slapen, morgenochtend krijgt hij een kaart in de bus dat hij me om een bepaalde tijd op Roosendaal station moet ontmoeten (is pas richting de avnd dus hij mag heel de dag er over na ga denken haha). En heb voor onderweg pannekoeken gebakken en voor daar een chipje, wijntje en chocolaatjes (hartjespralines) gekocht dus nog wel wat geworden toch zo last minute?

Oooh wat super leuk!

@pimaude, ach wel lief dat je aan hem denkt toch :)

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:01

Nog een uurtje en dan is het eigenlijk, officieel valentijnsdag :D

Ik kijk uit naar de verslagen :D

Pimaude, foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:02

Ik heb besloten het gewoon bij de planning te laten wat al het plan was. Gezien we geen relatie hebben kan k niet echt "groot" uitpakken, ik hou dr opzich wel van iemand verrassen :P
K heb een simpel kaartje van Greetz gestuurd met Ik vind je lief. X
Vind een kaart met uitleg/tekst ook erg mooi maar heb op t moment niet zoveel inspiratie en t vandaag heel druk gehad.. K ga zo op bed, misschien borrelt er dan nog wat boven en anders misschien morgen ochtend.
Hij komt hier morgen om 12:30. Dan wil ik hem eigenlijk een roos ofzo geven als kleinigheidje (morgen ochtend ff kijken), dan gaan we op de fiets (hoe romantisch) naar het zwembad daar zwemmen, en ze hebben whirlpools dus daar even lekker genieten, dan helemaal relaxt deze kant weer op, en bijna om de hoek zit de Sushimall waar we om 18:00uur gaan eten, daar kan je 2,5 uur eten ofzo. Dan naar zijn huis, en een leuke film kijken samen, welke is nog een verrassing.

Ik lees dat ze bij de Xenos ook veel leuke dingetjes hebben voor valentijn? Misschien fiets ik daar morgen nog wel even langs even kijken :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:05

Heeeeel laat val ik nog binnen :D

Mijn Valentijn-verrassingsplan is officiëel voltooid vandaag :')
Vriendlief zit tot morgenavond bij z'n vader (co-ouderschap) en heb 'm dus al van zondag niet meer gezien. Daarstraks naar z'n moeder thuis geweest om z'n 'cadeautjes' klaar te leggen op bed. Ik heb een grote valentijnskaart met een hele tekst/brief erin, een boekje met 'love coupons' die hij mag opdoen ( :D ) en daarop nog een leuke roos!

Trouwens over dat laatste: weet iemand of die wel mooi gaat blijven zo zonder water tot morgenavond? :=
Ben bang dat hij als suprise een verwelkt mormel terug gaat vinden _O-

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:11

Bij de bloemist hebben ze vaak een soort minivaasje om enkele bloemen zitten (denk aan zo'n buisje van scheikunde) :D

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:15

Sammylover schreef:
SunNDLM schreef:
Zoo,

Mijn kadootje is af. Morgenochtend rij ik vroeg naar m'n valentijn zijn huis en zet ik het kado op zijn auto zodat hij het ziet zodra hij naar huis gaan.

[ Afbeelding ]

Durf je dat aan? Ik zou veel te bang zijn dat een of andere grapjas het weg zou halen.
Ik vind het er wel heel erg goed uitzien, leuk bedacht!
Zijn er dingen die hij over je weet die specifiek op jou slaan? Dat je dat op de kaart kan zetten?
Een date die jullie samen hebben gedaan ofzo? Dat je daar naar verwijst?

Ik heb 'm bedacht :D
Op een memo staat: Vrouw zoekt prins, paard geen bezwaar

Als dat niet duidelijk is haha

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:16

achja, is nu te laat. Ben het spul al gaan droppen :D
Gewoon fingers crossed, en anders hopen dat de rest het wel goedmaakt O:) ben zo benieuwd naar z'n reactie!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 06:38

Happy Valentine everybody! <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:20

Goedemorgen! Fijne valentijn iedereen!
Ik ren zo even naar de winkel voor wat lekkere broodjes en dan gaan we heerlijk ontbijten <3
Hij ligt nog te pitten :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:22

Ik bedacht mij net dat ik best een foto van ons samen in de kaart had kunnen plaatsen. := Ik had nog leuke foto van ons op het strand met onze schaduwen... Te laaaaaat...

Ik heb zojuist maar drie toepasselijke nummers op mijn FB geplaatst. <3