heb totaal onverwachts een lomography camera van hem gekregen. Echt zo super lief. Nou ben ik echt heel bang dat mijn kado niet leuk genoeg is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb totaal onverwachts een lomography camera van hem gekregen. Echt zo super lief. Nou ben ik echt heel bang dat mijn kado niet leuk genoeg is
Iemand een idee?
SunNDLM schreef:Zoo,
Mijn kadootje is af. Morgenochtend rij ik vroeg naar m'n valentijn zijn huis en zet ik het kado op zijn auto zodat hij het ziet zodra hij naar huis gaan.
In het hart heb ik een boekje in de trant van "antwoord op de liefde", een boekje "liefde is...", een doosje bonbon, een kaart, de gelukskoekjes van de xenos (zonder verpakking zodat niet duidelijk is dat het "stoute koekjes" zijn, maar goed ook want bijna de helft van leeg of gebroken), zelf verzonnen tegoedbonnen en memo's met kleine gedichtjes of eigenschappen die ik leuk vind aan hem.
Ik zit alleen in over de tekst op de kaart omdat ik het anoniem wil sturen en dan door middel van aanwijzingen de afzender duidelijk wil maken. Wat hopelijk lukt anders kan hij de "tegoedbonnen" niet inwisselen.Iemand een idee?
![]()
[ Afbeelding ]
Zijn gezellig wezen zwemmen en daarna wezen eten..
Heb een heel leuk kettinkje gekregen van hem..

Dan heeft hij ''nog'' wat als ik weg ben Haha..

eline_di schreef:Ik hou juist helemaal niet van Biefstuk
Maar daar op de boulevard zitten genoeg tentjes.
Ik sprak mijn vriend nadat hij het cadeau opgehaald had. Dus ik vraag of er nu een plek is waar ik niet mag komen. Maar ik mag van hem overal komen want het is goed verstopt. Vervolgens zegt hij ook nog dat ik er niet teveel van moet verwachten.
Wat moet ik daar nou mee?
Gave taart! Hoe maak je die? En de varkentjes?

DaisyDarling schreef:eline_di schreef:Ik hou juist helemaal niet van Biefstuk
Maar daar op de boulevard zitten genoeg tentjes.
Ik sprak mijn vriend nadat hij het cadeau opgehaald had. Dus ik vraag of er nu een plek is waar ik niet mag komen. Maar ik mag van hem overal komen want het is goed verstopt. Vervolgens zegt hij ook nog dat ik er niet teveel van moet verwachten.
Wat moet ik daar nou mee?
Gave taart! Hoe maak je die? En de varkentjes?
Dat recept heet (vaak) 'Varkentjes in de modder'. Op google vind je veel recepten
http://www.smulweb.nl/recepten/1410923/ ... dder-taart
http://www.taarten-decoreren.com/blog/2 ... der-taart/
, ik heb alleen in plaats van chocoladesmeersel aan de rand chocopasta gebruikt -plakt beter-, en ik heb fondant gebruikt in plaats van marsepein -persoonlijke smaakvoorkeur-. Als je op de basisschool een beetje kon kleien dan is dit ook piece of cake. Pferdelove schreef:Door dit topic kon ik het ook niet laten om iets te doen voor Valentijn dus last minute een plan bedenken..
Uiteindelijk een hotel via vakantieveilingen kunnen boeken in Maastricht dus daar gaan we een nachtje slapen, morgenochtend krijgt hij een kaart in de bus dat hij me om een bepaalde tijd op Roosendaal station moet ontmoeten (is pas richting de avnd dus hij mag heel de dag er over na ga denken haha). En heb voor onderweg pannekoeken gebakken en voor daar een chipje, wijntje en chocolaatjes (hartjespralines) gekocht dus nog wel wat geworden toch zo last minute?

) en daarop nog een leuke roos!
Sammylover schreef:SunNDLM schreef:Zoo,
Mijn kadootje is af. Morgenochtend rij ik vroeg naar m'n valentijn zijn huis en zet ik het kado op zijn auto zodat hij het ziet zodra hij naar huis gaan.
In het hart heb ik een boekje in de trant van "antwoord op de liefde", een boekje "liefde is...", een doosje bonbon, een kaart, de gelukskoekjes van de xenos (zonder verpakking zodat niet duidelijk is dat het "stoute koekjes" zijn, maar goed ook want bijna de helft van leeg of gebroken), zelf verzonnen tegoedbonnen en memo's met kleine gedichtjes of eigenschappen die ik leuk vind aan hem.
Ik zit alleen in over de tekst op de kaart omdat ik het anoniem wil sturen en dan door middel van aanwijzingen de afzender duidelijk wil maken. Wat hopelijk lukt anders kan hij de "tegoedbonnen" niet inwisselen.Iemand een idee?
![]()
[ Afbeelding ]
Durf je dat aan? Ik zou veel te bang zijn dat een of andere grapjas het weg zou halen.
Ik vind het er wel heel erg goed uitzien, leuk bedacht!
Zijn er dingen die hij over je weet die specifiek op jou slaan? Dat je dat op de kaart kan zetten?
Een date die jullie samen hebben gedaan ofzo? Dat je daar naar verwijst?