vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 14:31

Klopt, maar er is een kans dat 1 van zijn ouders morgenochtend onverwachts toch thuis is. En dan weten hun het voor hij het weet. Is ook raar dan en levert denk ik minstens net zoveel problemen.
Aan beide opties zit gewoon een groot risico. Het is lastig kiezen, want het is altijd kiezen tussen 2 kwade.

Kedevr

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:34

Als je morgen ochtend met hem praat voordat je je spullen pakt? Of als jij met hem praat en je vader laadt je paard in? Kan hij iig niet zijn ouders bellen zodat ze jullie kunnen dwarsbomen mbt je paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:36

Is het een optie om iemand anders je paard inderdaad in te laten laden als jij met hem gaat praten? Voor hetzelfde geld gaat ie met je paard chanteren, je weet niet hoe het gaat lopen vanavond natuurlijk.

Wel wil ik je heel veel sterkte wensen, het is geen makkelijke beslissing maar ik vind het ontzettend sterk dat je voor jezelf kiest!

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:39

chelle_dora schreef:
Is het een optie om iemand anders je paard inderdaad in te laten laden als jij met hem gaat praten? Voor hetzelfde geld gaat ie met je paard chanteren, je weet niet hoe het gaat lopen vanavond natuurlijk.

Wel wil ik je heel veel sterkte wensen, het is geen makkelijke beslissing maar ik vind het ontzettend sterk dat je voor jezelf kiest!

Helemaal mee eens, vergeet je eerste gedachte niet. Je paard is het grootste chantagemiddel dat hij kan hebben, vergeet dat niet.
Heel veel sterkte!

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 14:42

Hij heeft morgen zijn eerste stage dag en moet vroeg beginnen en ik moet ook om 7 uur even 3 uurtjes werken. Om het voor die tijd te doen lijkt me niet handig :n.
Zal dadelijk eens met mijn ouders overleggen om te kijken of we eventueel vanavond mijn paard anders weg kunnen halen. Mijn vader is vanavond ongemerkt in de buurt en morgen helpt hij de hele dag. Dat is een grote sterke vent dus voel me dan al wel stuk zekerder en veiliger :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:46

Ik heb steeds meegelezen en wil je veel succes en sterkte wensen! Ik herken een groot deel van je verhaal en ik hoop dat je dezelfde opluchting en vrijheid mag gaan ervaren die ik nu ken, als je een tijdje bij hem weg bent. :(:) Het is moeilijk, maar ontzettend de moeite waard.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:50

Middels deze weg wil ik je ook heel veel sterkte en succes wensen.
Het is en blijft een enorme stap die je gaat ondernemen. Gelukkig heb je (morgen) mensen om je heen die je kunnen steunen.
Overigens zou ik ook eerst mijn paard weghalen en dan pas vertellen dat je vertrekt.
Je zult zien dat er inééns (goh wat toevallig) dan een onbekende auto dwars over het pad heen staat, zodat je er niet uit kan, of er hangt ineens een slot aan de poort of stal.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:51

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen voor vanavond !

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:53

Heel veel sterkte vanavond en morgen. Hoop dat het gladjes gaat. Laat hem nu vooral nog niet weten dat je dit op bokt hebt gepost. Dat voelt hij zich in zijn hemd gezet. Ook al weten we niet om wie het gaat.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:57

Heel veel succes en kracht gewenst!!!

Togechick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:58

(stille meelezer ontwaakt)
Ik dacht eerst steeds: ik heb niks toe te voegen, maar eigenlijk kun je van succeswensen, complimenten en meeleven niet genoeg krijgen denk ik.. (anders: excuses aan mods)

Ik heb enorm veel respect voor wat je doet/gaat doen. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk en heftig en ik zou er waarschijnlijk nooit sterk genoeg voor zijn. Heel veel succes en sterkte!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:41

ik ben blij dat je ouders meehelpen met je en je steunen.
Je kunt het meid!

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:44

pff.. heel veel sterkte, succes en kracht gewenst voor vanavond/morgen. Het komt goed!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:48

Heel veel sterkte gewenst...

En....laat je niet ompraten he...hij kan inplaats van boos en agressief ook ineens met suikerzoete woorden komen.

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:54

Ben een stille mee lezer geweest, maar wil je nu toch even heel veel sterkte wensen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:02

Pfoeh wat spannend zeg! Heel erg veel sterkte gewenst voor vanavond!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:04

Zet hem op!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:15

succes!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:17

TS, is ben altijd blijven bijlezen en wil je nu gewoon heel erg veel sterkte wensen!!

denk er aan: Je verdient beter ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:18

NatasjavE schreef:
Heel veel sterkte gewenst...

En....laat je niet ompraten he...hij kan inplaats van boos en agressief ook ineens met suikerzoete woorden komen.

Idd, laat je niet ompraten.
Heel veel succes en you go girl!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:24

Nog een stille meelezer die even opstaat om te zeggen hoe ongelooflijk dapper je bent TS!
Ik voel me plaatsvervangend zenuwachtig voor je en hoop dat het allemaal ontzettend mee zal vallen. Wel ga ik met een aantal anderen hier mee, misschien toch een goed plan om tegelijkertijd je paard door iemand anders weg te laten halen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:25

Ja,...schoonouders kunnen ineens hele andere mensen lijken en zullen zeker partij kiezen voor zoonlief..denk ik.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:32

Hier ook een stille meelezer, vind het heel dapper van je en wil je bij deze ook heel veel sterkte wensen!!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:36

tineke8889 schreef:
(stille meelezer ontwaakt)
Ik dacht eerst steeds: ik heb niks toe te voegen, maar eigenlijk kun je van succeswensen, complimenten en meeleven niet genoeg krijgen denk ik.. (anders: excuses aan mods)

Ik heb enorm veel respect voor wat je doet/gaat doen. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk en heftig en ik zou er waarschijnlijk nooit sterk genoeg voor zijn. Heel veel succes en sterkte!

Om deze reden ook maar even een reactie van mij. Ik vind je ongelooflijk sterk en dapper. Ik duim voor je en zal vanavond aan je denken. Achter de horizon schijnt de zon. De stappen die je nu zet brengen je alleen maar dichterbij die zon.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:42

Succes!