Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:40

friendly schreef:
Marjoow schreef:

Nogmaals: Als het al zó vaak gaat op hoe ik het doe, waarom moet het dan zo in twijfel getrokken worden? Gezien het feit dat jij blijft zeggen dat het voor iedereen hetzelfde geld (wat dus nergens op slaat).
Geïrriteerde mails reageer ik niet op, doe ik niet eens moeite voor :') Als mensen al geen moeite doen om de andere kant te begrijpen, is het heel jammer. Nog altijd is het mijn product en IK bepaal wat de prijs word.

Ik ga er even van uit dat je wel kan lezen maar er staat voor iedereen HIER, dus in het topic. Iedereen biedt minder en als ze tegen elkaar opbieden kan het wel eens hoger uitvallen dat je VP maar is niet gebruikelijk. Of jij doet een tegenbod. Dat was mijn laatste reactie op jou.

Die heb ik niet gezien, excuses ;)

Wanneer ik niet eens een mening kan delen zonder van alle kanten aangevallen te worden, tsja vind je het gek dat ik dan ook verdedigend ga reageren?

Ik ben niet boos ofzo, vind het alleen wel vervelend dat er hier zo'n enorme aanval ontstaat wanneer je een mening hebt die anders is dan het merendeel

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:41

Er is nergens jouw naam genoemd. Vecht dit uit in pb en ga hier on topic verder aub. Dankje

Marjo

kiki1976 schreef:
Marjoow schreef:
Ik verziek geen sfeer, ik reageer alleen op een enorme steek onder water die naar mijn mening volledig onterecht is.

Wanneer ik dan door iedereen onwijs aangevallen word en niet eens een mening kan delen, waardoor word het dan verziekt?

Weet je wanneer het een steek onder water is, wanneer ze je met naam en toenaam genoemd had. Als jij niet gereageerd had niemand geweten om wie het ging.
Je kiest er zelf voor om hier binnen te vallen met een grote mond. En ja daarmee verziek je de sfeer hier.

Je hebt je punt gemaakt, nu weer on topic. En doe het verder via pb

Ik val niet zomaar een topic binnen, ben hier al een tijdje lid. Reageer niet veel omdat ik niet veel te zeiken heb :P

ElfiL92

Mens. Niemand wist dat het over jou ging en zelfs niet over welk product. Als jij gewoon in het algemeen had gereageerd, prima. Nee jij moet iemand anders aanvallen omdat JIJ je aangesproken voelt. Ga dan nu ook niet lopen miepen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:42

olafgek schreef:
Er is nergens jouw naam genoemd. Vecht dit uit in pb en ga hier on topic verder aub. Dankje

Lijkt mij vrij ontopic overigens, aangezien het over een manier van verkopen gaat?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:43

ElfiL92 schreef:
Mens. Niemand wist dat het over jou ging en zelfs niet over welk product. Als jij gewoon in het algemeen had gereageerd, prima. Nee jij moet iemand anders aanvallen omdat JIJ je aangesproken voelt. Ga dan nu ook niet lopen miepen.

Eh, nee. Ik mag toch ook gewoon een mening geven ergens over? Ik voel me niet aangesproken door upendo, omdat ik er geen enkel probleem mee heb met hoe IK mijn zaken regel.

En nee dat jullie het anders niet geweten hadden, ach boeit mij het.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:45

Marjoow schreef:
ElfiL92 schreef:

Eh, nee. Ik mag toch ook gewoon een mening geven ergens over? Ik voel me niet aangesproken door upendo, omdat ik er geen enkel probleem mee heb met hoe IK mijn zaken regel.

En nee dat jullie het anders niet geweten hadden, ach boeit mij het.

Jij voelt je niet aangesproken? Je haalt letterlijk aan: ik denk dat je het over mij hebt. In welk opzicht is dat jezelf niet aangesproken voelen? :')

GamblersCup

Mensen, KAPPEN! Dit is geen topic om dit uit te discussieren en we willen niet dat ie dicht gaat. Hou gewoon op, marjoow ga je gelijk ergens anders halen of vecht het onderling uit maar NIET in dit topic. Ik heb al op je getemt. De rest: reageer er niet meer op, het werkt niet en het gezeur hier moet gewoon stoppen nu.
Iedereen weer ontopic vanaf nu, voordat er weer zo'n mod voorbij komt.

Charaz

Ja nou weten we het wel Marjoow.........

Hier nog een goede ervaring erbij, had schoentjes op mp gezet en was akkoord gegaan met een bod, ze zou gisteren komen maar had nog geen tijd afgesproken, 9 vd 10 keer hoor je dan eigenlijk niets meer, toch een mailtje achteraan gestuurd en ze zijn vanochtend opgehaald.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:46

Marjoow schreef:
Ik val niet zomaar een topic binnen, ben hier al een tijdje lid. Reageer niet veel omdat ik niet veel te zeiken heb :P

Het gaat erom hoe je nu binnen kwam vallen :)*
En nu klaar voordat het topic dicht moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:46

Marjoow schreef:
olafgek schreef:

Lijkt mij vrij ontopic overigens, aangezien het over een manier van verkopen gaat?

Alsjeblieft zeg, is het nou klaar?
Druk op de pb-knop en vecht het voortaan onderling uit, jij bent diegene die namen noemt en er over door blijft gaan.
Er is meerdere keren gevraagd om nu weer OT te gaan dus wil je er over ophouden?
Niet? Doe het dan via pb alsjeblieft.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:47

Nouja als je dat al tembaar vind :')
Tis een simpel meningsverschil wat altijd kan ontstaan in een topic als dit ;)
Heel jammer dat je dan gelijk van alle kanten aangevallen moet worden.

Ik weet dat ik niet heel tactisch ben met het kiezen van de worden, maar dat geld ook voor een hoop anderen hier.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:47

Leuke ervaring op mp gehad
iemand had een eskadron polopad royal/navy/white te koop staan voor 25 euro
en ik kon hem ophalen voor 20 euro, dus ik ben weer helemaal zoet :D

Kirsha

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:50

Kijk dat is fijn :D Ik ben ondertussen een beetje aan het struinen naar wat verschillende bitjes voor een zacht prijsje, om één en ander uit te proberen bij mijn merrie. Op verschillende advertenties gereageerd dus ik hoop dat er wat uitkomt :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:51

Hebben jullie ook dat advertenties op marktplaats niet te zien zijn? Ik kan de kleden die mijn moeder online heeft gezet niet vinden, zij mijn delfts blauw niet. Zo raar...

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:53

Moderatoropmerking:
Dames, het gaat hier erg offtopic. Naar elkaar gaan sneren is nergens voor nodig, dit verpest de sfeer in het topic. Ik verzoek jullie het onderwerp te laten liggen en weer ontopic te gaan. Bij voorbaat dank!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:53

Eerder gaf iemand aan dat er nogal wat buitenlanders reageerden op haar telefoon?! Wij hebben die van m'n vriend er ook op staan, maar hadden dat nog helemaal niet aan de hand gehad.
Vandaag een mailtje '100' en een waarschuwing van MP erbij let op persoon bevindt zich mogelijk in het buitenland enz. :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:54

Vjestagirl schreef:
Hebben jullie ook dat advertenties op marktplaats niet te zien zijn? Ik kan de kleden die mijn moeder online heeft gezet niet vinden, zij mijn delfts blauw niet. Zo raar...

dan is dat misschien een reden dat het zo slecht loopt :+ .... nee hoor grapje, maar ik zou dat zo niet weten?!

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:55

@ Vjestagirl

klopt! heb ik ook, dan kan ik ineens de advertentie niet meer vinden, daarom zet ik de advertenties waar ik interesse heb, altijd in mijn favorieten.

En soms verdwijnen mijn advertenties ook ineens... maar meestal komen ze later weer tevoorschijn als ik ze weer intik in de zoekmachine :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:56

Daar word je soms idd echt gek van haha.
Nu durf ik gerust dingen naar het buitenland op te sturen, mist er maar door een normale bank betaald word.
Maar niet via al die andere vage dingen met overmaken...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:57

Heeft er hier eigenlijk al eens iemand iets verkocht via Marktplaats waarbij er betaald werd via Paypal?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:58

Marjoow schreef:
Heeft er hier eigenlijk al eens iemand iets verkocht via Marktplaats waarbij er betaald werd via Paypal?

Ik heb besloten geen PayPal aan te maken, vind het om een of andere reden een beetje eng.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:00

Ik heb dat nog nooit gedaan en ik begin er ook niet aan na een paar slechte ervaringen van kennissen van ons.
En in ál de jaren dat wij op MP zitten, hebben we het maar 1x aan de hand gehad dat iemand daarop afhaakte :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:05

Hmm okay. ik.heb het wil.omdat ik.veel.koop van ebay. Maar vind het idee van.de kopers bescherming eenbbeetje eng vanwege de makkelijke terugbetaling

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:06

Dan zou ik er lekker mee blijven kopen, en verkopen gewoon via overschrijven naar je gewone rekening :)