kimberley82 schreef:Zo hebben wij 1 keer een klant gehad (of eigenlijk stel) die zelfs beweerde dat onze camerabeelden niet klopten.
Je kan bij ons ook geld bijpinnen. In eerste instantie belde die vrouw kwaad op: Jaaaa hoe kan dat, mijn man
heeft alleen maar een scooter en toch 60 euro afgeschreven, stelletje dieven!! Schreeuw schreeuw.
Zij de tijd en datum genoemd en wij dus op zoek naar het bonnetje (ook zo'n leuk klusje).
Bleek dus: 50 euro bijgepind.
Wij netjes terug bellen: Haar man had dat niet gedaaaaan!!! Want die deed dat nooit.
En ook die man beweren dat hij dat geld nooit heeft ontvangen. Hij wist van niks zei hij.
Dus wij camerabeelden nagezocht en hun uitgenodigd om ze te komen bekijken.
Komen ze op hoge poten binnen, gelijk verder bléren en dreigen: wij willen dat geld terug.
Je zag op de beelden.duidelijk die man pinnen en mijn collega hem dat geld overhandigen.
En nóg klopte het volgens hun niet en hebben we ze uiteindelijk resoluut het pand uit moeten zetten.
Na een hoop stampij. Toen was er toch ook wel een einde gekomen aan mijn klantvriendelijkheid
Die mensen spoorden werkelijk waar van geen kant.
50 euro, daarmee kun je toch een uurtje naar een prostituee? Misschien dat die man het daarom ontkende
. Ik moet ook altijd aan dit filmpje denken
Hier hoeft dat nergens, gebeurt allemaal bij de kassa. Dus vind het niet zo raar dat klanten dat niet doen. Zou het ook niet doen
(zelf wegen)
) om zijn legitimatie vroeg bij het kopen van een pakje sigaretten.
geen lastige klanten aan je balie, af en toe een steekproefje of leeftijdscheck maar verder geen klantcontact