Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:31

ehm was onsnapt uit de peuterspeelzaal :D en die zit redelijk dichtbij het station. dus stond op het station en wilde de trein in stappen toen ik tegen gehouden werd :')
netjes terug gebracht en overal zijn er sloten op gezet want mevr. liep vaak weg hahaa

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:42

Ik liep als kind ook heel vaak weg :+
We gingen op school reisje naar koningin julianatoren en ons mam zei nog, jullie raken d'r gegarandeerd kwijt :))
Komen we terug, ja hoevaak zijn jullie haar kwijt geraakt? 4x... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:43

Volgens mij wordt dit nu een beetje een kindertijd topic in plaats van knullige opmerkingen.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:03

Ik: ''Ein Apfelsaft bitte!''
Serveerster: ''Gespritzt?''
Ik: *Kijkt heel verbaasd naar oma* Hoe kan je appelsap nou weer spiezen!

Ja gespritzt dus, niet gespiest... :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:44

Mijn moeder stuurde me als tiener naar de supermarkt. Ik stond dus bij het vleesvak en vroeg om 1 kipfilet.
Beetje jammer dat ik het ook uitsprak als kipfilet en niet als kipfilé. Wist ik veel. Die vrouw moest 3x vragen wat ik nou bedoelde, voor ze in de lach schoot en me een pakje kipfilet aangaf.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:50

Zo'n groot verschil is dat toch niet. Ik deed dat vroeger ook :+ Ik had meer problemen met mensen die lychees wilden hebben. Ze maakten er de mafste woorden van, allemaal even onverstaanbaar := En toen ik op de broodafdeling werkte, hadden we grote brede 'stokbroden' die 'batards' heetten. Op zijn Frans, zeg maar. En heel veel mensen maakten er het Engelse 'bastard' van. Daar kon ik wel heel hard om lachen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:52

Kirsha schreef:
Ik had meer problemen met mensen die lychees wilden hebben.

Ik weet nog steeds niet hoe je dat zegt :o
Om me heen hoor ik liesjee en laitsjie en litsjie. :+ Ik weet niet wat de goede is (en vermijd dat woord dus := )

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:54

Ik zeg altijd lietsjie. Volgens mij hoort het ook zo :P heb ik iig geleerd :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:54

Ik weet het ook niet := Gelukkig eet ik ze nooit en hoef ik ze dus ook nooit te kopen. Maar ik heb een aantal creaties gehoord die het sowieso níét zijn. 'Liaioetsjeeie' en dat soort dingen :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 22:03

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 22:07

_O-

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:06

Ik toen ik klein was met mijn vader mee naar de supermarkt.... tegen een random oude meneer in de rij bij de kassa... uiteraard met schelle kinderstem.
"Meneer! Mijn papa heeft een piemel! Heb jij ook een piemel?"

En een keer op vakantie (GELUKKIG; daar verstond niemand Nederlands), ook bij de kassa.
"Papa, wacht maar even hoor, want je kunt er toch niet langs! Die mevrouw heeft ZUUUUULKE dikke billen!!"

En ik heb nog eens een keertje als kind op de fiets naar een zwarte man gewezen, en heel hard "AAPIE!" geroepen :oo Dat geloofde mijn moeder echt niet, dat ik dat had gezegd... tot ze de week erna ook met mij op pad ging en ik precies hetzelfde deed. :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 02:27

Hilarisch die reacties! Goed plan dit topic! Bedacht me er zelf juist nog eentje.

Ik heb een aantal maanden in Frankrijk gewoond, was toen voor de kerstdagen in Nederland. We gingen winkelen in Venlo, stad vlakbij n de Duitse grens waar ook Duitsers in de winkels werkte. Ik ging uit de winkel en de winkeljuffrouw riep "tsüss! " En ik "au-revoir!" :')

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:41

er schiet me nog eentje te binnen ik had een kinderfeestje in ballorg vrouw met een boerka ik tegen me vriendin een boeefff snel melden bij de kassa en de boef achtervolgt uit eindelijk is het dus gewoon een vrouw in boerka

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:03

Ik had gisteren nog een die wel in dit topic thuis hoort!

Als ik op het werk mijn lenzen in heb, dan worden mijn ogen snel geirriteerd. (Lenzen drogen uit door de airco) Nou zei een collega tegen mij dat hij ook last had van zijn ogen. Dus ik vroeg of hij dan ook lenzen in had. Lijkt misschien niet zo'n rare vraag, maar meneer heeft toch echt altijd duidelijk een bril op :')

Edit: Terwijl ik nu zit te pauzeren, hoor ik mijn collega zeggen dat ze gister een flits hoorde!! :')

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:08

Dreamy schreef:
Ik had gisteren nog een die wel in dit topic thuis hoort!

Als ik op het werk mijn lenzen in heb, dan worden mijn ogen snel geirriteerd. (Lenzen drogen uit door de airco) Nou zei een collega tegen mij dat hij ook last had van zijn ogen. Dus ik vroeg of hij dan ook lenzen in had. Lijkt misschien niet zo'n rare vraag, maar meneer heeft toch echt altijd duidelijk een bril op :')

Edit: Terwijl ik nu zit te pauzeren, hoor ik mijn collega zeggen dat ze gister een flits hoorde!! :')

ik snapte hem niet maar nu wel!!! :) :) :) :) :) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:10

poedeltjes schreef:
er schiet me nog eentje te binnen ik had een kinderfeestje in ballorg vrouw met een boerka ik tegen me vriendin een boeefff snel melden bij de kassa en de boef achtervolgt uit eindelijk is het dus gewoon een vrouw in boerka

Ik snap 'm niet.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:15

NesxNas schreef:
poedeltjes schreef:

Ik snap 'm niet.

Er liep een vrouw in een boerka, toen dachten zij en haar vriendin dat het een boef was, ze wilden naar de kassa om dus te melden dat er een boef was en hebben de vrouw achtervolgd. Toen kwamen ze erachter dat het gewoon een vrouw in een boerka was.

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:18

dat ja

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:42

We waren een week of 6 geleden op werkweek in de Ardennen met de klas.
Op een gegeven moment moesten we leren vuur te maken. Helemaal prima, ik kijk altijd expeditie robinson, dus het leek me niet zo moeilijk.
Dit vuur moest worden gemaakt in groepjes van 3 of 4.
We werden enigszins geholpen, omdat er een aantal materialen werden genoemd die makkelijk branden, waaronder berkenschors.
Zegt onze teamleider: Goed, we gaan eerst op zoek naar berkenschors!

Ik: Berkenschors! ... Wat is een berk? :?

Maar ik moet zeggen dat ik wel vaker, lees: elke dag, domme opmerkingen maak..

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:54

Zo herkenbaar allemaal! Bij zowat ieder woord de verkeerde klemtoon en plofand zeggen ipv plafond, en dan echt niet snappen wat er fout aan is :+

Ook laatst bij een Nederlandstoets stond er geolied als in ge-olied, maar veel kinderen dachten (waaronder ik ook :o )dat het geo-lied was :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:02

Ik had dat bij geschiedenis op school met het woord 'weledele'. Nu weet ik dat het wel-edele is, maar ik maakte er in het begin wele-dele van :') Wist ik veel :+

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:06

Kirsha schreef:
Ik had dat bij geschiedenis op school met het woord 'weledele'. Nu weet ik dat het wel-edele is, maar ik maakte er in het begin wele-dele van :') Wist ik veel :+

zo las ik het net ook := :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:17

Nog erger, ik las het als welle-delle _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:47

Ik stond vandaag bij een vriendin te supporteren op wedstrijd. Zij is 23 en ik ben 34.
Krijg ik een boekje van een paardenveiling in mijn handen gedrukt: 'Als u nog een kerstcadeautje zoekt voor uw dochter...'
DOCHTER? WTF?! _-:(