en die zit redelijk dichtbij het station. dus stond op het station en wilde de trein in stappen toen ik tegen gehouden werd
netjes terug gebracht en overal zijn er sloten op gezet want mevr. liep vaak weg hahaa
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en die zit redelijk dichtbij het station. dus stond op het station en wilde de trein in stappen toen ik tegen gehouden werd

Ik had meer problemen met mensen die lychees wilden hebben. Ze maakten er de mafste woorden van, allemaal even onverstaanbaar
En toen ik op de broodafdeling werkte, hadden we grote brede 'stokbroden' die 'batards' heetten. Op zijn Frans, zeg maar. En heel veel mensen maakten er het Engelse 'bastard' van. Daar kon ik wel heel hard om lachen.
heb ik iig geleerd
Dat geloofde mijn moeder echt niet, dat ik dat had gezegd... tot ze de week erna ook met mij op pad ging en ik precies hetzelfde deed.

Dreamy schreef:Ik had gisteren nog een die wel in dit topic thuis hoort!
Als ik op het werk mijn lenzen in heb, dan worden mijn ogen snel geirriteerd. (Lenzen drogen uit door de airco) Nou zei een collega tegen mij dat hij ook last had van zijn ogen. Dus ik vroeg of hij dan ook lenzen in had. Lijkt misschien niet zo'n rare vraag, maar meneer heeft toch echt altijd duidelijk een bril op
Edit: Terwijl ik nu zit te pauzeren, hoor ik mijn collega zeggen dat ze gister een flits hoorde!!
NesxNas schreef:poedeltjes schreef:er schiet me nog eentje te binnen ik had een kinderfeestje in ballorg vrouw met een boerka ik tegen me vriendin een boeefff snel melden bij de kassa en de boef achtervolgt uit eindelijk is het dus gewoon een vrouw in boerka
Ik snap 'm niet.
Wist ik veel