.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Het kerstpakket 2013; wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:19

Ik vond er niks aan. :=

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:25

Bij mij op het werk kreeg iedereen een boekje met dingen waar je zelf uit kon kiezen wat je wilde. Zat in de pauze al bij een collega in zo'n boekje te kijken (had mijn kerstpakket nog niet opgehaald) en zag een saunabezoek voor 2 personen staan. Zat me dus al helemaal te verlekkeren :D
Haal ik mijn pakket op, krijg ik 2 flessen wijn omdat ik "maar" een uitzendkracht ben.... Zelfs de stagiaire kreeg zo'n boekje, vond ik toch best wel ff banketstaaf

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:38

Een wokpan en heel veel eten. Van spekkie's tot popcorn etc.
En van een zakenrelatie 14KG waspoeder, dat gaat dus in 2014 van de boodschappenlijst:)

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:09

Kentaro schreef:
fairytailes, wat een géweldig kerstpakket! <3

Wij kregen een krans van takken met daarop 4 ijzertjes om kaarsen op te zetten, daarin een pakje servetten, grote lucifers, VVV bonnen voor 30,00 en een setje Rituals!!

Ja leuk he, ben er ook heel erg blij mee!

Rituals.. <3

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:19

Rituals is hip in de kerstpakketten :D Ik had er ook een setje van in zitten in mijn kerstpakket!
Verder wat luxe etenswaar en een relaxkussentje <3

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:29

ik mocht kiezen (werk in een academisch ziekenhuis) keuze cadeau: heb gekozen voor een Senz paraplu.

Is tenminste nog nuttig:D

Mijn vriend had een tinteling en heeft gekozen voor richardson sheffield forme 5 delige messenset + blok (waarde was 90 euro bij bol..zag ik net..best duur dus). Normaal zouden we zoiets nooit kopen maar nu is het wel erg leuk.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:45

Een VVV-bon, denk dat ik die ga uitgeven bij Rituals :))

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:49

Mijn kerstpakket op stage staat ook al klaar, en ik kan niet wachten om die doos open te trekken!
Ik had deze week vakantie, anders had ik hem al gehad. Maandag ga ik hem dus ophalen! :)

Op stal krijgen wij ook altijd kerstpakketten en die heb ik al wel ontvangen. Er zat in:
Mega doos merci
Een hartje om op te hangen met een tekst erop.
Een mini sleetje met allemaal zeepjes erin
Geurstokjes
Van die schuimkransen van de bakker
Knijpertjes om kerstkaarten mee op te hangen :')

Volgens mij was dat het!
Hier komen trouwens echt leuke dingen voorbij!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:07

Ik weet dat je blij moet zijn met wat je krijgt maar ik ben dit jaar mega teleurgesteld.. Voor mijn werk een 2-jarige opleiding afgesloten, een verhuizing meegemaakt waar veel eigen tijd in is gaan zitten, presentaties, overwerk, extra invallen noem maar op en wat kreeg ik;

Een mail dat de eindejaarsuitkering is verlaagd van 3,5 naar 1,5 procent en een fles rode wijn met chocolade kerststol (die ik weg mag geven want ik ben lactose intolerant en dat weten ze al 5 jaar) -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:24

xApple schreef:
Ik weet dat je blij moet zijn met wat je krijgt maar ik ben dit jaar mega teleurgesteld.. Voor mijn werk een 2-jarige opleiding afgesloten, een verhuizing meegemaakt waar veel eigen tijd in is gaan zitten, presentaties, overwerk, extra invallen noem maar op en wat kreeg ik;

Een mail dat de eindejaarsuitkering is verlaagd van 3,5 naar 1,5 procent en een fles rode wijn met chocolade kerststol (die ik weg mag geven want ik ben lactose intolerant en dat weten ze al 5 jaar) -O-

Kan aan mij liggen hoor maar dit is CAO gebonden en mogen ze dus niet zomaar verlagen bij mij was het dus 5% eindejaarsuitkering. Zou dat anders maar even navragen. ;)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:36

een cadeaubon om in onze eigen winkel te besteden aan andere cadeaubonnen zoals vvv-bonnen en bonnen voor rituals etc. Best prima!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:20

In mijn kerstpakket zat een bon voor een gratis dagje sauna Thermen, een kortingsbonnen boekje, een badhanddoek, 2 mooie kaarsenhouders, een doosje luxe truffelchocolade en chocola op zo'n stokje voor chocolademelk :)
Vind het wel een leuk pakket, ben gek op de sauna en chocolade haha :+

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:22

ik heb er gister nog 1 gekregen van een zorgboerderij waar ik 2 jaar geleden heb stage gelopen, en kom er nog geregeld dit zat erin

bak gevuld met

- 2 flessen drinken
- kaas
- nootjes
- snoepjes
- droge worst

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:52

Marcella schreef:
xApple schreef:

Kan aan mij liggen hoor maar dit is CAO gebonden en mogen ze dus niet zomaar verlagen bij mij was het dus 5% eindejaarsuitkering. Zou dat anders maar even navragen. ;)

Oh echt, dat ga ik na vragen +:)+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:56

In mn ene kerstpakket, waar ik oproepkracht ben zat:

- Pak taksi
- spaghetti + saus
- pindakaas
- beschuit
- snoepjes
- koekjes
- nog een soort snoepjes/decoratiefruit ofzoiets
- koffie
- broodtrommeltje
- thee
- poedersuiker
- nootjes
- smeerkaas
- soep
- soepstengels
En ik geloof dat dit het wel zo ongeveer was.

In het kerstpakket dat ik van stage kreeg zat:
-een hee luxe dekentje, met aan de ene kant erg zacht fleece en aan de andere kant ook een zacht stofje haha
- koekjes, sinaassappelsap, slagroom, jam, beschuit, cappuccino en nog paar kleine dingetjes geloof ik.

Dus ik ben lekker verwend en dat dekentje is echt hemels.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:05

eerste pakket is binnen!
- Multimate cadeaubon
- doosje bonbons
- plankje met allemaal kaasjes

Maandag mijn 2e pakket ophalen. Zal voornamelijk een voedselpakket zijn.
Met iets leuks extra's (een keer bijv een fondue-set)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:08

_helga_ schreef:
ik werk als kok dus moet gewoon werken met kerst baal baal.. ;(
maar wij krijgen 2de kerstdag met heel het personeel een 3 gangen diner op ons werk en een fles prosecco of wijn wat je zelf wil van 1,5 L

Hahah, mijn vriend is kok en die baalt ervan dat ze elk jaar dicht zijn met kerst :') Hij krijgt ook een fles wijn... Hoor het wel vaker in de horeca :P

In het restaurant waar ik (en mijn vriend ook) werkte, kreeg ik elk jaar een pakket van de banketbakker op de hoek. Chocolaatjes en koekjes enzo. Super leuk! Maar niet als je vader zelf banketbakker is en je moeder ook bij de bakker werkt.. Dan heb je al zat van die zooi ;) Vorig jaar liep ik stage bij een zorgbakkerij en toen had ik dat ook.. Nu werkt er niemand van de familie meer bij de bakker, en ik niet meer bij het restaurant met het bakkers-kerstpakket :P

Ik vind wel dat er nuttige voedselpakketten ook langskomen!

Nog geen mensen met dingen waar de gebruiksaanwijzing in het Italiaans erop staat? Of gedroogde, vieze worsten???

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:12

Mirjamsel schreef:
Nog geen mensen met dingen waar de gebruiksaanwijzing in het Italiaans erop staat? Of gedroogde, vieze worsten???

Ik heb in mijn pakket en rare, gedroogde worst zitten die ik maar even angstvallig aan de kant heb gelegd. Weet niet of ik mijzelf daar aan durf te wagen. Ik ben bang dat hij linea recta in de prullenbak verdwijnt. (Of ik serveer hem op mijn vaders verjaardag in januari }:) )

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:48

Haha, serveer hem maar!

Mijn moeder komt net met een kookboek thuis van de zorginstelling waar zij werkt. Mijn moeder haat koken, hahaha.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:00

Ik had een droge vieze worst :j

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:19

Ik heb eigenlijk een heel leuk pakket gehad!
Een verrassingsdoos :)) met een fles appelaardbeiensap, kaasuikoekjes, doritos en als klap op de vuurpijl een heel gaaf familiespel! Een speciale versie van Carcassonne (soort kolonisten van catan).

Vind het echt heel leuk, normaal kreeg ik altijd zo'n boekje, vind dit toch een end leuker :))

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:22

2 bonnen van 10 euro (20 euro in totaal dus) die ik uit kan geven bij alle AH-winkels. Dus ah, gal & gal en etos :D Bijbaantje bij AH.

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:27

Ik heb ook een leuk pakket gekregen, Werk bij de Vomar. Wel vel voedsel, maar had ook niet anders verwacht, is niets voor niets een supermarkt :P
- Ook nog Bolsius geurstokjes
- Bewaarpotten, waar je met een krijtje op kan schrijven
- soep, ragout, dat soort dingetjes
- Chocola, en kerstkransjes
- Chips en nootjes
- En nog een aantal etensdingetjes, maar heb geen zin om alles te gaan typen :P

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:32

Mijn moeder werkt in de zorg en had onder andere een boek over dementerende ouderen in haar kerstpakket :+
Mijn vriend had een tapaspakket, en ik.. Krijg niks! Wel een mailtje dat de eindejaarsbonus maximaal 100,- netto zou zijn. Die ik dus ook niet heb ontvangen, vermoedelijk omdat ik pas een half jaar in dienst ben. Beetje treurig dus hier.
Zie hier wel hele leuke pakketten voorbij komen!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 02:07

- VVV-bonnen t.w.v. €50,-
- Groot rituals pakket
- Kerstbrood
- Fles champagne

Mag niet klagen :D