Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xApple schreef:Ik weet dat je blij moet zijn met wat je krijgt maar ik ben dit jaar mega teleurgesteld.. Voor mijn werk een 2-jarige opleiding afgesloten, een verhuizing meegemaakt waar veel eigen tijd in is gaan zitten, presentaties, overwerk, extra invallen noem maar op en wat kreeg ik;
Een mail dat de eindejaarsuitkering is verlaagd van 3,5 naar 1,5 procent en een fles rode wijn met chocolade kerststol (die ik weg mag geven want ik ben lactose intolerant en dat weten ze al 5 jaar)
Marcella schreef:xApple schreef:Ik weet dat je blij moet zijn met wat je krijgt maar ik ben dit jaar mega teleurgesteld.. Voor mijn werk een 2-jarige opleiding afgesloten, een verhuizing meegemaakt waar veel eigen tijd in is gaan zitten, presentaties, overwerk, extra invallen noem maar op en wat kreeg ik;
Een mail dat de eindejaarsuitkering is verlaagd van 3,5 naar 1,5 procent en een fles rode wijn met chocolade kerststol (die ik weg mag geven want ik ben lactose intolerant en dat weten ze al 5 jaar)
Kan aan mij liggen hoor maar dit is CAO gebonden en mogen ze dus niet zomaar verlagen bij mij was het dus 5% eindejaarsuitkering. Zou dat anders maar even navragen.
_helga_ schreef:ik werk als kok dus moet gewoon werken met kerst baal baal..![]()
maar wij krijgen 2de kerstdag met heel het personeel een 3 gangen diner op ons werk en een fles prosecco of wijn wat je zelf wil van 1,5 L
Hij krijgt ook een fles wijn... Hoor het wel vaker in de horeca 
Vorig jaar liep ik stage bij een zorgbakkerij en toen had ik dat ook.. Nu werkt er niemand van de familie meer bij de bakker, en ik niet meer bij het restaurant met het bakkers-kerstpakket
Mirjamsel schreef:Nog geen mensen met dingen waar de gebruiksaanwijzing in het Italiaans erop staat? Of gedroogde, vieze worsten???
)
met een fles appelaardbeiensap, kaasuikoekjes, doritos en als klap op de vuurpijl een heel gaaf familiespel! Een speciale versie van Carcassonne (soort kolonisten van catan).