Ceriadwen schreef:En inderdaad, kind gaat voor werk, dus werk opzeggen en voor je kind kiezen en die zelf naar school brengen en bezuinigen op de dagelijkse dingen zodat je de kosten van het vervoeren zelf kan dragen net zoals iedereen anders dit moet doen?
Sommige hebben hun baan nodig.
Je hebt ook veel 1 ouder gezinnen, die moeten nu eenmaal werken.
En je hebt mensen die het 2de salaris nu eenmaal nodig hebben om rond te komen.
Daarnaast is dan de 2de auto het eerste wat er uit moet gaan als bezuiniging en ja, dan kunnen ze de kids nog niet wegbrengen.
geen doen dus.
Ik heb vrienden daar wonen en ben met de fiets sneller dan met het OV vanuit Delft, en fiets echt niet zo snel hoor
Dat stukje is inderdaad niet zo sterk qua OV, ook naar Zoetermeer ofzo... Vreselijk onhandig allemaal.
Overigens vind ik dat er niet toe doen. Dat zou ik namelijk beter wel een beperking kunnen hebben, want dan wordt ik wel gecompenseerd in dit ongerief.... Een beperking hebben is niet leuk, dat zeg ik niet, maar dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk.. Ik werk me uit de naad om mijn eigen onkosten te vergoeden waardoor ik weing tijd over hou voor mezelf, en dan betaal ik ook nog dike belasting om dat voor iemand anders te doen waardoor ik geen geld overhou voor mezelf, omdat die de lasten zelf niet kunnen dragen... Dat vind ik krom.