Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Ibbel: er is toch een verschil tussen een hekel hebben aan iets, en iets principieels niet willen eten, door morele redenen?
Ibbel schreef:Maar wat vinden jullie? Moet zo'n wens wel gerespecteerd worden of niet?
Ibbel schreef:Maar wat vinden jullie? Moet zo'n wens wel gerespecteerd worden of niet?
Lusitana schreef:Je kunt zoveel. Maar je hoeft niet.
Esmeej333 schreef:Ja, als het bruidspaar dat echt niet wilt hoor je daar gewoon rekening mee te houden, het is hun dag.
Ibbel schreef:Esmeej333 schreef:Ja, als het bruidspaar dat echt niet wilt hoor je daar gewoon rekening mee te houden, het is hun dag.
En bij geen vlees serveren niet? Niet dat jij dat zegt hoor, ik pak jouw quote even omdat die dus ook mijn mening weergeeft. Je doet wat het bruidspaar wil op zo'n dag. En als dat geen grappen en grollen is, geen vlees, en geen alcohol, dan is dat zo.
En meestal zijn de mensen die je ook voor het eten uitnodigt natuurlijk sowieso de betere vrienden en je familie. Die zouden je dus goed moeten kennen en moeten weten hoe belangrijk het voor je is....
Ik zou tenminste geen buffet willen voorzetten aan alle vage kennissen en collega's, die komen maar mooi alleen op de receptie/bij het feest na afloop.
El75 schreef:Olympia96 schreef:
Inderdaad. Zo zie ik het ook! In mijn huis is geen vlees te vinden (ook al is vriend wel vleeseter), op wat kattenvlees na dan
Júíst voor mensen als je vader zou het goed zijn. Kunnen ze eindelijk zien dat vegetarisch eten meer is dan een groentenquiche!
Ik ben geen vegatarier dus misschien is het iets normaals, maar waarom krijgt de kat wel kattenvlees? Daar zijn toch ook dieren voor geslacht? Of is het anders omdat het afvalvlees is?
Vriendlief krijgt geen vlees, maar de kat wel? Komt op mij vreemd over.
LadyMadonna schreef:En waarom moet men wel rekening houden met jou, maar jij niet met een ander?
Ibbel schreef:Dus als je geen sketches wilt, moet je wel toestaan dat twee mensen tóch wat opvoeren? Want tja, dat vinden zij zo leuk om te doen? Jij gruwelt ervan, maar zij kunnen niet zonder een flauw liedje?
Even chargeren
Polivy schreef:Dat is appels met peren vergelijken. Wel of geen vlees eten is een levenswijze. Een stukje opvoeren niet.