Ik was met nog wat mensen op het strand. Toen ramde er ineens een boot het strand op die mijn nichtje vermoorde.
Toen zag ik mn oom en andere nicht in een Sprinter zitten met een iPad.
Daarna besloot ik naar huis te gaan maar zat ik ineens in een rolstoel
Maar dat ging bergop te langzaam dus ging ik maar lopen. Toen moest ik over een spoorweg overgang en toen ik daarop liep kwamen er ineens 3 treinen aan op het 1e spoor die mij dus bijna voor m'n sokken reed. Totaal niet in paniek ofzo besloot ik mij om te draaien maar ik stond tussen de sporen in en op dat andere spoor kwamen er ook 3 achter elkaar waardoor ik tussen allemaal razende treinen instond. Toen ze voorbij waren liep ik over het spoor naar de overkant en besloot NS te twitteren dat het echt niet normaal is dat de slagbomen het niet deden
toen ben ik op een viaduct die boven het spoor liep gaan staan en gefilmd hoe iemand platgereden werd door een trein en dát ook naar NS gestuurd.Toen ik wakker werd dacht ik: dafuq did I just see? Waarom rijden daar zoveel treinen en waarom zat ik in een rolstoel
Altijd fijn zulke dromen
) 
en toen ging die aliën met die kat andere marsmannen halen en toen kwam er een heel leger van marsmannen en toen ging obama mee met die marsmannen naar hun planeet om daar op bezoek te gaan en te kijken hoe hun leven daar is
en toen werd ik wakker en toen dacht ik: WTF 
Meestal kan ik dromen wel herleiden, deels meegemaakt, deels waar ik me druk om maak en voor het grootste deel beelden van tv die ik moet verwerken. Maar dit was een creatieve uitspatting van mijn hersenen, want dit begrijp ik niet helemaal. Ik heb ook echt helemaal niets met 50 cent. :’) 
Verder wist ik helemaal niet dat ze een hond hadden (hebben ze in het echt ook niet haha)