Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:24

Ik heb vannacht zó raar gedroomd!

Ik was met nog wat mensen op het strand. Toen ramde er ineens een boot het strand op die mijn nichtje vermoorde.
Toen zag ik mn oom en andere nicht in een Sprinter zitten met een iPad.
Daarna besloot ik naar huis te gaan maar zat ik ineens in een rolstoel :? Maar dat ging bergop te langzaam dus ging ik maar lopen. Toen moest ik over een spoorweg overgang en toen ik daarop liep kwamen er ineens 3 treinen aan op het 1e spoor die mij dus bijna voor m'n sokken reed. Totaal niet in paniek ofzo besloot ik mij om te draaien maar ik stond tussen de sporen in en op dat andere spoor kwamen er ook 3 achter elkaar waardoor ik tussen allemaal razende treinen instond. Toen ze voorbij waren liep ik over het spoor naar de overkant en besloot NS te twitteren dat het echt niet normaal is dat de slagbomen het niet deden :') toen ben ik op een viaduct die boven het spoor liep gaan staan en gefilmd hoe iemand platgereden werd door een trein en dát ook naar NS gestuurd.

Toen ik wakker werd dacht ik: dafuq did I just see? Waarom rijden daar zoveel treinen en waarom zat ik in een rolstoel :')

Altijd fijn zulke dromen :+

Anoniem

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 07:44

Ik zit in 4havo..
En vannacht gedroomd dat ze een jeugdconcierge zochten :')
Ik schreef me in :')
Dat betekent dus ook schoonmaken :p

En dat ik bij mijn oppaskindjes was en wij gekleurde paardensnoepjes maakten met een speciale machine :')
Je wilt niet weten wat we eringooiden... Lepels, yoghurt, chocola, een hele vlieger... Arme paardjes :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 07:35

Ik heb wss iets met mn wekker gedroomd..
Dacht toen ik wakker eerd echt dat het 06:58 was en ik 7:10 wegmoest..

Is t nog maar half 7 :') :')
Goedemorgen :)) :')

(en ik hoef pas 7:45 weg, vandaag een trein later :) )

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 08:46

Toen ik zwanger was droomde ik vaak dat ik het kind kwijt was of ontvoerd of erger.De baby was er nog niet.Komt wel vaker voor bij zwangere vrouwen(ben mijn dochter wel een keer kwijtgeraakt in een dierentuin).Wel weer gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:10

Quote uit HK-topic :p

Joaltijd schreef:
Goeeedemorgen!!

Vannacht heel raar gedrooms d :')
Ik ging met Jack proef rijden.. Die ging wel oke. Bij het uistappen viel ik eraf en dat stond op film.. De volgende paardrijles had ik superveel bovenkleding aan :') bh, hemd, shirt met korte mauwen waar een foto van Jack opstond, een blouse, mn rode fleecevest en mijn blauwe!
Toen reed M ook mee, een jongen die veeeeel jonger is dan mij en nog op de basisschool zit :')

Toen was ik op school, in een aula. ik was al niet bij gym geweest, maar dat durfde ik mn moeder niet te vertellen.. Die was er ondertussen ook. Toen deelde mn mentor van vorig jaar briefjes uit.. Ik had het te laat ingeleverd en moest nu naar huis toe. Maar dat wou ik niet want ik had nog nederlands :')

Toen stond ik met M en mijn moeder op het station, het wordt donkerder.. M belt zijn vader om ons op te halen. Als we eenmaal in de auto zitten komen we erachter dat M's vader bij de politie zit en in een onopvallende auto met zwaailicht rijdt :')

We rijden verder, en M's vader doet even de zwaailichten aan om te laten zien. Ik kijk naar achter, en man, wat rijkt dat licht ver! Toen ik weer naar voren keek zaten we in een gebied met allemaal soldaten op de grond.. Ineens staan we ergens, en daar zie ik dat wij alle vier bijna worden afgeslacht. Maar dit blijkt een film te zijn :')

Die soldaten, dat was wel eng :oo

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 12:20

Ik had vannacht gedroomd dat er een ufo boven me huis vloog en dat ik met mijn familie toen op de dijk ging staan achter mijn huis, en toen lande de ufo op die dijk en toen stapte er een aliën uit met een soort kat en ik wou die kat aaien maar die kat krapte mij dus wou ik die kat niet meer aaien :n en toen ging die aliën met die kat andere marsmannen halen en toen kwam er een heel leger van marsmannen en toen ging obama mee met die marsmannen naar hun planeet om daar op bezoek te gaan en te kijken hoe hun leven daar is :j en toen werd ik wakker en toen dacht ik: WTF :') :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:07

:')

Mijn verzorg'veulen' is nu ong 1.5 jaar in de opfok..
Vannacht droomde ik dat ze weer terug was! Ik fietste naar de wei, ze kwam op me af, en toen liep ze superlief achter me aan enzo <3
Later gingen we samen op de grond liggen knuffelen <3 :')
Toen zei de eigenaar: 'heb je een stevig halster? Dan kun je er misschien wel opzitten!'
Ik mn halster halen.. Wordt ik wakker :( :(

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:37

Tijdens de wintersportvakantie hebben we regelmatig het spel barricade gespeeld. Je kunt dan barricades voor mensen droppen waardoor ze er niet langs kunnen.
In mijn droom werd het bordspel en echt spel.
Tijdens mijn snowboardwedstrijd stond ik heel erg voor, helaas vond de jury dat ik te veel voorstond dus werden er allemaal barricades voor me gegooid. Eentje viel op mijn board waardoor ik helemaal terug moest.
Uiteindelijk had ik verloren. Ik was 'not amused' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 07:36

Ooh.. :')

Ik droomde dat ik met de meiden uit t kwpn-topic ging meeten in de stad. En Else was veeeeeel te laat. Ze had de verkee erde bus genomen :')
En ik had een grote trolly mee, maar later gingen we fietsen :')

En ik heb gedroomd dat ik in de action was! Chips voor 35 cent! Nomnom!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 09:38

Pfff....deze droom moet ik even van mij afschrijven. Net wakker geworden.

Ik droomde dat ik een moeder en kind had vermoord en hun lijken in een kinderwagen had gestopt (dit had ik gisteravond op tv gezien dus vandaar) Ik gaf mezelf aan doordat ik met die kinderwagen ergens kwam en een briefje gaf met te tekst dat ik iets vreselijks had gedaan. Toen keken ze onder de deken. Ik had enorm veel spijt en was heel verdrietig. Direkt vanaf dat moment haatte iedereen mij intens. Familie belde naar mijn moeder dat ik de kogel verdiende, andere mensen wilde mij ophangen of stenigen. Collega's en vriendinnen spraken hun afschuw uit. Ik kon alleen met gebogen hoofd zitten en huilen. En huilend werd ik ook wakker.....

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:23

Jeetje, Napie, wat naar!

Ik heb alleen een korte, vreemde droom gehad vannacht. Geen idee waar het vandaan komt, maar ik moest er wel om lachen. Ik was met een vriendin en we waren straalbezopen. Zijn we een huis in geslopen waar twee grote mannen op een grote bank lagen te slapen. Een typische Nederlander om te zien + een man die wat weg had van de rapper 50 cent. Die 50 cent look-a-like man sliep een beetje in foetushouding, dus op zijn zij met opgetrokken knieën. Ik ging er maar zo tussen/overheen liggen. Op mijn rug met mijn benen over zijn knieën en ben daar in slaap gevallen. Vriendin was ergens aan de andere kant van de bank in slaap gevallen bij de andere man. De mannen waren zo enorm groot en lang dat het niet vreemd was dat ze in eerste instantie niet wakker werden. Die mannen schrokken zich een ongeluk toen ze ’s ochtends wakker werden. Vriendin kreeg een extreme lachstuip toen ze zag hoe ik was gaan slapen. Ze kon nooit meer stoppen met lachen. En toen werd ik wakker. Gelukkig gewoon in mijn eigen bed, zonder kater. :Y) Meestal kan ik dromen wel herleiden, deels meegemaakt, deels waar ik me druk om maak en voor het grootste deel beelden van tv die ik moet verwerken. Maar dit was een creatieve uitspatting van mijn hersenen, want dit begrijp ik niet helemaal. Ik heb ook echt helemaal niets met 50 cent. :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 07:31

Goeedemorgen!
Vannacht niet zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd..

Droomde dat ik bij de eigenaren van mn verzorgpaard inbrak met een onbekende man..
De deur stond op een kier, en als ie te ver open ging ging er een alarm af.. Zat optijd weer op mn fiets..

Echt niet dat ik ooit zal inbreken!
Zou ik niet eens durven joh :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 10:07

Haha gezellig weer allemaal _O-

Ik droomde vannacht dat kennissen van me hun hond gratis weggaven en hem anders aan een boom gingen binden :oo Heel gek wat het zijn veganisten, niks mis mee maar wel de allerlaatste personen van wie ik dat zou verwachten := Verder wist ik helemaal niet dat ze een hond hadden (hebben ze in het echt ook niet haha)

Oh en ik had daarvoor ook gedroomd dat mijn verzorgpaard (Deens werkpaard) een soort "kloon" had, was heel raar. Was zo van "Dit is Lasse maar dit is Lasse ook" en die kloon was dan een Arabierkruising die ik vroeger heb gereden _O- heel raar. Ze lijken ook echt 0,0 op elkaar (ruin, werkpaard, bruin, super relaxt vs merrie, rank en slank, koffievos en schrikt overal van). Oh en toen kwam er een kind die zei dat iets zomaar ineens in de brand was gevlogen en toen werd ik boos op haar omdat het overduidelijk was dat het haar schuld was. Niet de brandweer bellen ofzo :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:10

Gedroomd dat ik in de pruikentijd leefde (1600 nog wat?) In een rijtjes huis. Met douche, maar geen stromend water, want dat bestond nog niet. Met keuken, maar geen gas aangesloten op het fornuis, want dat bestond nog niet. Met een garage voor een auto en een schuurtje voor de fietsen. Maar geen auto of fietsen want die bestonden nog niet. Tja, prettig gestoord??

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:44

Ik had een paar nachten geleden de nachtmerrie dat ik telkens weer wakker werd maar toch sliep.
Eerst werd ik wakker in een doodskist, helemaal in paniek natuurlijk. Toen ik op de deuren begon te slaan werd ik 'wakker'.
Ik stond op en ging naar school, maar opeens kon ik de school niet vinden! Ik werd aangereden, opgehaald door een ambulance en toen werd ik weer 'wakker'.
Mijn hond stond naast mijn bed maar toen ik hem een knuffel wilde geven begon opeens heel hard in mijn gezicht te bijten...
Toen werd ik écht wakker... :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:47

Dan denk je ook: 'ben ik nu wakker??!'

Ook eens gehad.. Doodeng!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:49

Inderdaad, ik twijfelde de hele dag nog of ik nu wel écht wakker was...
Heel creepy... :\

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 12:58

Ik had gedroomd dat ik goede vrienden was met Bart De Wever (Belgische politicus) en dat hij paardreed en ook paarden had. Ik had een vosmerrie van hem gekocht en ze heette Anima, ik weet dat heel veel mensen jaloers op me waren want iedereen wou het paard van Bart De Wever kopen :') :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 13:02

Snollygoster schreef:
Ik had gedroomd dat ik goede vrienden was met Bart De Wever (Belgische politicus) en dat hij paardreed en ook paarden had. Ik had een vosmerrie van hem gekocht en ze heette Anima, ik weet dat heel veel mensen jaloers op me waren want iedereen wou het paard van Bart De Wever kopen :') :')

:=
Stem je ook op hem?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:03

Magrathea schreef:
Snollygoster schreef:

:=
Stem je ook op hem?

Ja! Ik moet dit jaar voor het eerst gaan stemmen, mijn ouders stemmen ook allebei op hem :')

love_nelzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:18

Oooh ik droom echt altijd dat ik met honderden honden aan een lijn loop en dat dan op zo'n heel groot veld. Maar ik droom er elke keer een kort stuk van maar ik wil weten waar die wandeling uitkomt. Die droom vind ik echt heel raar want ik heb hem ongeveer om de dag echt dan zie ik zo nheel kort stukje

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 14:27

Ik had laatst een hele rare droom.
Ik droomde dat ik samen met een vriendin zou gaan snowboarden in Zweden. Van mijn vader moest ik daar met de trein heen. Helaas namen we de verkeerde trein, naar Coevorden namelijk (lijkt er op toch?).
Gelukkig bleek een docent van mij ook naar Zweden te gaan, die zat ook in de trein, konden we dus samen reizen.
Tijdens een tussenstop besloot mijn vriendin voor een trein te stappen, gelukkig kon de trein nog net op tijd opzij (duh? :') ).
Halverwege kwamen we er achter dat we niet genoeg geld hadden dus gingen we naar het huis van een oud vrouwtje. Daar bleek camera bewaking in elke hoek van het huis te zitten, door er met een stok langs te gaan ging deze uit.
Halverwege de operatie werd het oma'tje wakker. Gelukkig lagen er overal schaakborden dus gingen we schaakborden en schaakstukken naar haar gooien.
Ik besloot weg te rennen maar bedacht dat m'n schoenen nog binnen lagen. Ik rende weer terug en redde mijn vriendin ook maar even (wel zo aardig toch?).
Toen we buiten stonden bleek de vrouw heel aardig en kregen we 2 puppy's.

In Zweden zijn we nooit gekomen...

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 14:49

Die is wel HEEL maf Kaus!

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:19

Die is geniaal Kaus! Maar welke operatie? Want die volgde ik even niet

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:20