Janine1990 schreef:vuurneon schreef:Ik haat boodschappen doen'meneer:mevrouw (en vooral lang persoon
)? Kunt u dat pakken daar op die plank?'
Dan is het toch wel een beetje handig om een kerel te hebben die een kop groter ismaar ja, ik ga ook wel alleen boodschappen doen haha en sla de bovenste plank soms over
![]()
'Oeps vergeten mee te nemen lief!'
(Als een man kleiner is dan ik ben, dan is ie rond de 1.60. Dus dat is ook gewoon echt klein voor een man. Maar ook voor de gemiddelde vrouw ben ik al klein haha)
Ik vind boodschappen doen ook heel erg vervelend. Vooral als er kleine oude vrouwtjes zijn. Die vragen mij dan: "Goh, jij, jij bent wel lang he?" *no oliebol* "Zou je voor mij dat en dat wel willen pakken van de bovenste plank?"
Tuurlijk doe je dat.
Vervolgens wordt je door iedereen in de winkel lachend aangekeken. Eeeeenig...Niet dat ze je uitlachen ofzo. Ze lachen je vooral heel vriendelijk toe, want ja, dat was wel heel erg aardig. En tegelijk hebben ze medelijden met je, in de ogen te lezen.
Sorry voor alle kleinere mensenMaar vraag mij de volgende keer aub niet!!!
Ik vraag me af in hoeverre jij je dit inbeeld en in hoeverre mensen dit echt denken hoor. Je moet medelijden met ons kleine mensen hebben! Wij kunnen er gvd niet zelf bij

(Overigens klim ik altijd gewoon de stelling in, heb geen hulp nodig
)Lang zijn is alleen in het vliegtuig poedersuiker
'meneer:mevrouw (en vooral lang persoon
maar ja, ik ga ook wel alleen boodschappen doen haha en sla de bovenste plank soms over

Niet dat ze je uitlachen ofzo. Ze lachen je vooral heel vriendelijk toe, want ja, dat was wel heel erg aardig. En tegelijk hebben ze medelijden met je, in de ogen te lezen.
Maar vraag mij de volgende keer aub niet!!!