Yunaa schreef:Hij heeft zich inmiddels nog steeds niet ingeschreven nee.. Terwijl hij wel 2 dagen vrij was
Hij zei wel dat hij het snel zou gaan doen. Dus als ik hem morgen zie, dan zal ik gelijk zeggen dat hij het volgende week wel echt geregeld moet hebben. Dan schrijf ik mij in voor deze regio en hij voor de regio waar hij woont. Waar we dan eerder een huis kunnen krijgen, kunnen we daar dan over 4 jaar intrekken.
Lastig zeg in jullie situatie. Maakt het ook nog eens lastiger door de crisis, dus de banen zijn nihil. Ik zou hem gewoon veel bellen en steunen, dan ben je er ook voor hem

!
Ah, blijkbaar heeft hij een goede welgemikte schop onder zijn kont nodig

Verstandig dat jullie inschrijven in beide regio's, grotere kans dat jullie snel iets vinden.
Ik geloof dat vriendlief zelf zich wel gesteund voelt en het scheelt dat hij er voor onze vakantie toch niets aan wil doen, het is geloof ik vooral mijn eigen gevoel. De crisis zal wel loslopen denk ik, we hebben beide een studie gedaan die nog steeds nodig is en waar veel te weinig scholieren/studenten voor kiezen.
Heel erg veel plezier morgen, Yunaa!!!