Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:07

Yunaa schreef:
Morgen zie ik mijn vriend eindelijk weer na 2 weken. <3 Jeetje zeg, wat zat ik er gister doorheen. Ik miste hem zo onwijs erg :o Ik heb echt respect voor de gene die hun vriend buiten Nederland hebben wonen +:)+

Aaaah wat lekker zeg! :D nog één nachtje slapen *\o/*

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:22

Roulette_ schreef:
Yunaa schreef:
Hij heeft zich inmiddels nog steeds niet ingeschreven nee.. Terwijl hij wel 2 dagen vrij was :')
Hij zei wel dat hij het snel zou gaan doen. Dus als ik hem morgen zie, dan zal ik gelijk zeggen dat hij het volgende week wel echt geregeld moet hebben. Dan schrijf ik mij in voor deze regio en hij voor de regio waar hij woont. Waar we dan eerder een huis kunnen krijgen, kunnen we daar dan over 4 jaar intrekken.

Lastig zeg in jullie situatie. Maakt het ook nog eens lastiger door de crisis, dus de banen zijn nihil. Ik zou hem gewoon veel bellen en steunen, dan ben je er ook voor hem :) !

Ah, blijkbaar heeft hij een goede welgemikte schop onder zijn kont nodig ;-) Verstandig dat jullie inschrijven in beide regio's, grotere kans dat jullie snel iets vinden.

Ik geloof dat vriendlief zelf zich wel gesteund voelt en het scheelt dat hij er voor onze vakantie toch niets aan wil doen, het is geloof ik vooral mijn eigen gevoel. De crisis zal wel loslopen denk ik, we hebben beide een studie gedaan die nog steeds nodig is en waar veel te weinig scholieren/studenten voor kiezen.

Heel erg veel plezier morgen, Yunaa!!!

Dat is mooi om te horen, succes :) !

Dankjewel !!

DromenLies

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 18:36

Ik ga morgen ook weer de hort op naar vriendlief.... hoop dat we wat tijd samen kunnen doorbrengen. Have fun Yunaa!!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 18:44

Yeeeey ik ga vanavond mijn vriend verrassen. Ik heb gezegd dat ik geen vrijstelling krijg voor geschiedenis terwijl dat wel zo is. Dus vanavond sta ik rond 11 uur voor zijn deur zonder dat hij het weet 8-)

Kan niet wachten om zn gezicht te zien :3

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 19:15

Nachtlampje schreef:
Yeeeey ik ga vanavond mijn vriend verrassen. Ik heb gezegd dat ik geen vrijstelling krijg voor geschiedenis terwijl dat wel zo is. Dus vanavond sta ik rond 11 uur voor zijn deur zonder dat hij het weet 8-)

Wat een leuke verrassing!! Veel plezier vanavond!! :D

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 19:29

Ik meld me ook!
Ik heb sinds april een relatie met mijn vriend en 1 week erna vertrok hij naar turkije voor minimaal een half jaar voor zijn werk.
Ondertussen is dat al anderhalf jaar geworden en missen elkaar steeds meer.
Hij is al meerdere keren gewoon weer naar nl gekomen maar voor hooguit 3 dagen, want meer krijgt hij niet voor zijn werk helaas.
Ik ook al 2 x naar istanbul toe. Maar het afscheid nemen lijkt wel iedere x erger te worden.
Ik moet altijd 2 of 3 dagen weer' bijkomen' sluit mezelf dan ook het liefst thuis op en kom mijn bed liever niet uit.
Kennen jullie dat ook wel een beetje?

Het vooruit zicht is iig tot November volgend jaar hij daar wonen en daarna weten we helaas nog niet, ligt eraan waar hij werkt vind.We proberen iig elke maand naar elkaar toe te vliegen voor een paar dagen.
Volgende maand ga ik lekker een weekje!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:19

Ik ben eigenlijk best jaloers op al de mensen die dit weekend hun vriend gaan zien!! Wat zou ik dat ook graag willen!! :o
Lightmorebh: Ja ik herken het! Maar dat is bij mij wel steeds minder geworden! op het begin als mijn vriend weg ging en hij in de trein zat nou dan kwamen de tranen die niet meer stopte! Maar nu huil ik een paar minuten en weet ik dat hij snel weer terug komt en toen ging het om echt 3 maanden en nu om 5 weken!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:42

Haha herkenbaar hoor SSmonamiSS! Ik vind het superleuk voor iedereen, maar ben ook wel jaloers! Ik moet nu nog een dikke 5 weken. En dan een heerlijke 2 weken samen :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:45

Sheran schreef:
Haha herkenbaar hoor SSmonamiSS! Ik vind het superleuk voor iedereen, maar ben ook wel jaloers! Ik moet nu nog een dikke 5 weken. En dan een heerlijke 2 weken samen :D

Ja ik vind het ook echt leuk voor iedereen! Omdat ik zelf ook weet hoe het is en hoe blij je dan bent!! Ik moet denk ik nog 4 weken ongeveer en dit zal dan de laatste keer zijn dat we zolang uit elkaar gaan!! Dus ik mag helemaal niet klagen!! :o

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:47

Nee!!! :P

En welkom lightmorebh! Istanbul is zoooo geweldig mooi! Ik was er op studiereis heen vorig jaar. Nouja, eigenlijk de hele westkust. Maar Istanbul is toen mijn favoriete stad geworden. Tof dat je daar dan heen mag als je je vriend gaat bezoeken! De mijne woont in een of ander stom gat, ver weg van de bewoonde wereld :P Niet eens een leuke vakantie dus :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:41

Nachtlampje schreef:

Super leuk zeg ! Heel veel plezier, dat is echt het allerleukste wat je kan doen !

Had ik pas ook gedaan. Je had zijn gezicht moeten zien. Niét normaal, hij was een uur lang nog in schok. En zijn ouders maar lachen, haha !

Have fun ! *\o/* *\o/*

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:44

Welkom lightmorebh ! Een lange afstand heb je zeg, pfoe... Ik snap precies hoe je, je dan voelt. Het is dan ineens zo'n leegte om elkaar niet meer te zien na een leuke tijd te hebben gehad. Je hebt iig lekker een vooruitzicht voor ogen :) !

SSmonamiSS: Snap ik ! Wachten duurt echt lang, vooral op de gene die je lief hebt :( ! Nog even die 4 weken afwachten en dan zie je elkaar eindelijk weer !

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 23:17

Nachtlampje schreef:

Wat leuk! Veel plezier

Wat lees ik verder een hoop leuke berichtjes dat iedereen met een paar weken weer bij vriendlief is! Ik zelf moet nog 3,5 week wachten, wordt al zenuwachtig als ik er aan denk! :D positief zenuwachtig dan

Welkom lightmerobh. Wat knap dat jullie het zo lang volhouden op deze manier, helemaal met al die onzekerheid hoe lang hij nog weg blijft. Wanneer zie je hem weer?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 23:59

Ik heb net gehoord dat mijn vriend 16dec komt.. dus nog 1 maandje ongeveer!!:( Nu heb ik gevraagd of hij niet wat eerder kan komen omdat we eigenlijk nog niet echt leuke dingen hebben gedaan alleen maar gewerkt(of hier thuis in Oostenrijk en de hele zomer in Italie op een Camping)! en als hij de 16de komt de 17de gaat de gondel open dus loopt het hier in ons restaurant weer vol dus weer werken en geen tijd voor elkaar dus ik vind dat wel jammer! Maar ik denk niet dat hij eerder komt want hij is hier natuurlijk het hele seizoen en is al bijna het hele jaar van huis weg!! Maarja kan het natuurlijk altijd proberen!! :o

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 00:07

@ SSmonamiSS ja dat is vaak het moeilijkste we weten nooit wanneer we elkaar weer zien. Hebben beide onregelmatige roosters.
@Sheran helaas zit vriendlief in het Aziatische gedeelte en in een buitewijkje vlak bij het vliegveld, daar zit zijn basis. Voor mij helaas niet veel te beleven en hij krijgt maar 3 dagen achtereen vrij.
@Jackieboy volgende week komt hij ff als verrasing.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 00:13

M'n vriend is als het goed is net op Glasgow airport geland *\o/* We zouden elkaar eigenlijk pas over een maand weer zien, maar dat vond hij toch net wat te lang dus heeft hij zomaar plotseling tickets geboekt 2 dagen terug :))

Hoop dat hij toch wat eerder kan komen SSmonamiSS! En anders komt het van elkaar genieten vast ook wel goed toch? ;)

Welkom lightmorebh! Het lastige afscheid nemen herken ik wel, dat wordt hier ook steeds zwaarder. Maar zodra ik thuis kom kan ik ook eigenlijk wel meteen weer verder met m'n leven, moet ook wel want anders haal ik m'n studie niet vrees ik := Veel plezier volgende maand! :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 00:45

Lightmorebh: ow dat is niet fijn! Ik vind het juist altijd fijn om een Datum te weten kann ik dagen aftellen!!:)
Killyenn! Wat leuk!! Heel veel plezier samen!!
Nouja veel tijd is er dan weer niet! dan is hij de hele dag op de piste (skileraar) en als hij klaar is is het avond eten en sta ik in de keuken dusja.. Daarna nog een uurtje en dan moeten we ongeveer weer naar bed!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 03:14

Leuk om te horen dat er genoeg van ons dit weekend hun vriend weer kunnen zien!
Nachtlampje, hoe ver viel zijn mond open toen je voor de deur stond? Super leuk dat je hem zo kon verrassen.
Killyen, wat leuk dat hij zo tussendoor even langs komt! Vast leuk om hem nu te zien en bij het afscheid al te weten dat het maar voor een maandje is!
Monami, jammer dat tegen de tijd dat hij weer bij jou is, jullie zoveel moeten werken. Gelukkig kan je hem dan wel dagelijks zien.
Jackieboy, die 3,5 zijn voorbij voor je het weet!

Halverwege december ben ik klaar met mijn stage, ik heb scheikundige technologie gestudeerd. Dan zie ik ook eindelijk mijn vriend weer, hij komt hierheen zodat we samen 4 weken op vakantie kunnen. Lekker 4 weken lang alleen maar leuke dingen doen en bij elkaar zijn, ik kijk er nu al naar uit! Het eerste deel van onze reis wordt met de auto van Melbourne naar Sydney rijden, ik zag net op de route dat we dan ook door het dorp van jouw vriend rijden, Jackieboy. Ik zal naar je zwaaien ;-)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 09:41

Pff mensen die echt weken hun vriend niet zien.
Ik zie die van mij bijna elk weekend. Soms lukt dat niet, dus dan 2 weken niet.
Hel is dat...

Vanavond komt hij weer bij mij. Ik heb vanavond een feestje.
Hij is er pas laat, tegen 23.00u. Mijn feestje begint al om 20.30
Dus heb gezegd dat ie maar gewoon zijn ding moet doen, ik kom vanzelf thuis :+

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:48

Ik heb nog 3 kwartier op een koud station moeten wachten op last vd politie :') Maar uiteindelijk was ik er (dubbele reistijd later :P)

En hij was heel happy :3 zo lief hoe knuffelig hij was, dan maakt ie ook van die hoge blije geluidjes <3

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:54

Ahh, wat lief :P

Ik ga me hier weer afmelden denk ik, ik word verdrietig van dit topic, en dat ligt niet aan jullie maar aan mij :). Ik ga er mijn vriend alleen maar erger van missen en het voelt ook alleen maar abnormaler, wat ik en mijn vriend doen. Als ik lees dat mensen het al weinig vinden als ze elkaar elk weekend zien, dan word ik verdrietig als ik bedenk dat eens in de 5 maanden dan wel heel erg weinig is.
Ik wens jullie heel veel plezier en geluk met jullie liefdes, en hopelijk kunnen jullie snel langere tijd bij elkaar wonen!

X

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 15:01

aah super lief nachtlampje!

Weet je wat het is Sheran. Je bent zo vast geklampd aan die weekenden.
Je kunt niet even spontaan langsgaan, of even gezellig drankje doen.
Dat gaat gewoon niet. En dat maakt het een langeafstandsrelatie.
En dat is alleen maar extremer bij jou. Natuurlijk mis je hem!
Maar abnormaal? Wat is nou abnormaal? Als jullie het zo samen kunnen laten werken, en je houd van elkaar, dan is dat toch goed :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 15:19

Sheran schreef:

Ik ga me hier weer afmelden denk ik, ik word verdrietig van dit topic, en dat ligt niet aan jullie maar aan mij :). Ik ga er mijn vriend alleen maar erger van missen en het voelt ook alleen maar abnormaler, wat ik en mijn vriend doen. Als ik lees dat mensen het al weinig vinden als ze elkaar elk weekend zien, dan word ik verdrietig als ik bedenk dat eens in de 5 maanden dan wel heel erg weinig is.
Ik wens jullie heel veel plezier en geluk met jullie liefdes, en hopelijk kunnen jullie snel langere tijd bij elkaar wonen!

X

Wat is abnormaal? Sterker nog, wat is normaal?
Lieve meid gevoelens kan je niet sturen en ik gok zomaar dat jij niet bewust dacht laat ik een vriend ver weg zoeken dat is wel zo makkelijk en rustig.
Ik voel mezelf al zielig als ik zie dat een vriendin van mij al samen woont na enkele maanden en elke dag bij haar vriend kan zijn. Maar als ik jouw berichten dan lees besef ik dat ik eigenlijk heel veel geluk heb.

Ik vind het oprecht jammer dat je je zo verdrietig voelt door al deze berichten en je bent zeker niet abnormaal.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 15:42

Sheran schreef:

X

Jammer dat je je eigen afmeld! Maar ergens begrijp ik het ook wel!! Maar abnormaal is het niet! vroeger ging het ook zo met mij en me vriend! Maar hoelanger we wat hadden hoe korter de maanden worden! dus van 6 maanden naar 4 en toen 3 maanden er steeds tusssen! Het heeft allemaal tijd nodig!! Bij jou gaat dat ook zeker goed komen!!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:23

Jullie zijn lief :)

't is meer dat het veel moeilijker vol te houden is voor mij als ik steeds over gelukkige ontmoetingen lees. Dat doet me namelijk meer beseffen dat de mijne echt heel, heel ver weg is en nog lang niet terugkomt. En dat het ook nooit zal gebeuren dat hij ineens binnen een week op de stoep kan staan. Als ik dan dat soort dingen van jullie lees, maakt me dat verdrietig. En nogmaals: het ligt aan mij hoor, totaal niet aan jullie, echt niet :). Ik zou er alles voor over hebben om hem eens per maand, eens per 2 maanden te kunnen zien. Maar het is niet anders. En omdat dat zo is, wil ik er maar het liefst zo min mogelijk aan denken, of juist praten met mensen die in eenzelfde soort situatie zitten. Dat je niet in een depressief mis-gevoel kunt blijven hangen tot je vriend terug is. Dat kan als hij 2 weken weg is, maar niet als hij 7 maanden weg is. Dat je dan toch weer altijd alleen door moet, en je je daardoor heel eenzaam kunt voelen.