Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 21:17

Hihi mooi zo ohjajoh. :D

Ik heb verbazingwekkend weinig oepsmomenten te vertellen de laatste tijd...
Ja, ik stond vandaag met een stel medestudenten en ik viel ineens zomaar om... :+ Knie werd moe.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 21:57

Afgelopen zomer hadden we een personeelsuitje en de nieuwe collega's gingen ook mee.
Omdat ik wel bij de afdeling hoor, maar meestal ergens anders zit, kende ik deze nieuwe collega's nog niet zo goed.
Op het laatst van de activiteit moesten we nog een klein spelletje doen voor de laatste punten. Dit was zo'n wit punt ding met van die gekleurde ringen er omheen van groot naar klein. Echt voor kleine kinderen dus.

Na een paar keer geprobeerd te hebben kreeg ik het niet voor elkaar om het raadsel met die ringen op te lossen. Een nieuwe collega uit het andere team bleek het zomaar voor elkaar te hebben, dus ik riep hem erbij om mij te helpen.
Dat wilde hij wel en hij had het idd zo voor elkaar (en echt ik snap het nog steeds niet). Dus ik klap enthousiast in mijn handen en roep: Jij hebt vast kinderen thuis.
Het werd even 1 tot 2 seconden akelig stil in het vertrek totdat mijn collega zegt: Schat, ik heb geen kinderen, ik val op mannen.
Ik stond echt even zo -O- en liep toch wel lichtelijk rood aan.

Collega vond het niet erg en ondertussen is het één van mijn beste collega's geworden. Maar tjee die had ik echt niet aanzien komen. Gewoon het moment dat het in 1 keer stil is en dat iedereen je aankijkt :+ Zij wisten het blijkbaar wel :')

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:08

ongelooflijk oeps moment gehad deze week..
heb een vriend in mijn klas die Bi-seksueel is, maar nu een vriendin heeft.
moeten van school naar de cinema en ik mocht met hem meerijden in zijn auto (heeft rijbewijs nog niet lang)
waren wat grapjes aant maken en aan het lachen, en dan serieus over leren auto rijden bezig.
hij zegt op een gegeven moment 'ik haat het als ze in m'n gat zitten" (weet niet of jullie t kennen, maar zo de auto erachter die heel dicht rijd :'))
waarop ik reageer "ik dacht dat ge dat graag had?"

Schaam schaam... wel meteen sorry gezegd :') hij vatte het niet zo grappig op als ik op die moment

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:13

SAKKIA schreef:
Afgelopen zomer hadden we een personeelsuitje en de nieuwe collega's gingen ook mee.
Omdat ik wel bij de afdeling hoor, maar meestal ergens anders zit, kende ik deze nieuwe collega's nog niet zo goed.
Op het laatst van de activiteit moesten we nog een klein spelletje doen voor de laatste punten. Dit was zo'n wit punt ding met van die gekleurde ringen er omheen van groot naar klein. Echt voor kleine kinderen dus.

Na een paar keer geprobeerd te hebben kreeg ik het niet voor elkaar om het raadsel met die ringen op te lossen. Een nieuwe collega uit het andere team bleek het zomaar voor elkaar te hebben, dus ik riep hem erbij om mij te helpen.
Dat wilde hij wel en hij had het idd zo voor elkaar (en echt ik snap het nog steeds niet). Dus ik klap enthousiast in mijn handen en roep: Jij hebt vast kinderen thuis.
Het werd even 1 tot 2 seconden akelig stil in het vertrek totdat mijn collega zegt: Schat, ik heb geen kinderen, ik val op mannen.
Ik stond echt even zo -O- en liep toch wel lichtelijk rood aan.

Collega vond het niet erg en ondertussen is het één van mijn beste collega's geworden. Maar tjee die had ik echt niet aanzien komen. Gewoon het moment dat het in 1 keer stil is en dat iedereen je aankijkt :+ Zij wisten het blijkbaar wel :')

Ach, ook homo's kunnen kinderen hebben dus zo raar vind ik het niet :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:03

Aan iemand in een BHV hesje vragen of ze een meededen met de oefening (die vlakbij ook plaatsvond), wat leuk! en 5 seconden later de ambulance met loeiende sirenes aan kwam rijden :+
Nee, was geen oefening... Iemand in levensgevaar. Oeps!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 09:14

Op het moment heb ik last van een oeps moment. Zit in de trein heb na 2 weken hoesten en snotteren nu last van bloedneus. Langzamer hand begint het te stoppen maar ik heb geen idee hoe ik er uit zie.. Aan de gezichten van de mensen te zien niet goed.. Fijn van die treinen met defecte toiletruimtes

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 09:17

Oh dat heb ik een keer op de fiets gehad, maar die bloedneus was best erg, had zelf handschoenen aan toen dus eerst zelf geprobeerd te stoppen, maar dat lukte echt niet.
Dus ik ben een winkel ingegaan om te vragen of ik misschien wat toiletpapier mocht hebben en misschien in het toilet mijn gezicht een beetje mocht schoonmaken.
Ze hebben me nog gevraagd of het echt een spontane bloedneus was en of er niet iets anders gebeurd was :oo

Die bloedneuzen zijn echt heel vervelend, meestal zijn ze zo weer voorbij, maar er zijn soms sommige bij :oo

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:19

Ik niet maar man lief.

Hij reed op een redelijk smalle weg waar jij en je tegenligger maar net aan kan passeren. Maar goed het begon al aardig te schemeren.
Hij reed achter een andere auto en die rijd door een plas, helaas liep daar een wandelaar in de berm (geen stoep). Op dat moment denk hij "jee dat is banketstaaf" om vervolgens er zelf ook doorheen te rijden waardoor de wandelaar nog een flats water over zich heen kreeg.
Maar jee wat heeft hij zich banketstaaf gevoeld _O-

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 21:57

kiki1976 schreef:
Ik niet maar man lief.

Hij reed op een redelijk smalle weg waar jij en je tegenligger maar net aan kan passeren. Maar goed het begon al aardig te schemeren.
Hij reed achter een andere auto en die rijd door een plas, helaas liep daar een wandelaar in de berm (geen stoep). Op dat moment denk hij "jee dat is banketstaaf" om vervolgens er zelf ook doorheen te rijden waardoor de wandelaar nog een flats water over zich heen kreeg.
Maar jee wat heeft hij zich banketstaaf gevoeld _O-

Hahahaha, dat is echt geniaaal!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 22:58

Ik ging taart bakken dus ik alles in huis gehaald, kom ik net thuis, kom ik tot de ontdekking dat ik de boter vergeten was. Essentieel onderdeel van het meeste taartbeslag. -O-

Kon ik weer terug. En ik liep al achter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:05

Oké dat is wel heel knap, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:09

Vanochtend struikel ik over mijn kat die voor me langs vleide met mijn linkerbeen, waardoor ik haar vooruit schopte, ik raakte doordat ik mijn balans kwijt was met mijn grote linkerteen een drempel, waarna ik uit balans mijn rechtervoet vooruit zette en mijn kat nog een schop gaf. :+ Teen bloedde ook nog.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:02

Ik heb mezelf gisteravond in de fik gezet :o We waren in de stad en ik kwam er achter dat er een los touwtje hing bij mijn kruis van mijn broek. dus ik pak een aansteker, brand het touwtje weg. Slaat de vlam over op mijn broek :') Oepsie. Was gelukkig snel gedoofd hoor, niks aan over gehouden.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 13:26

Ik had een HELE mooie taart gemaakt dus... en ik had hem helemaal mooi bespoten met glazuur etc. Ging ik hem in de schuur zetten want die dient met dit weer als tweede koelkast, zo koud is het daar.

Glijdt ie opzij, BAF, op de keukenvloer. :+
Ik moet zeggen, ik heb al heel lang niet meer zo hard geflipt. Huilen als een kind. _O-

Taart is wel weer opgelapt en was goed te eten gelukkig.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:50

Oei Nemurin dat is idd wel heel erg zuur als je zoiets gebeurd na al dat werk := :(:)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 18:43

Ja ik geloof dat ik voor het laatst echt zo hard om iets heb moeten huilen toen ik dus nog niet volwassen was... :') Gelukkig konden we er achteraf wel om lachen, toen het ding eenmaal opgelapt was (en smaakte dus ook nog goed).

Vandaag raakte ik alles kwijt dat ik in de linker zak van mijn jasje stopte, had er eentje uit de was-kamer gepakt maar er bleek dus een naad los te zitten in de zak. :')
"Het is weer maandag" heb ik er maar van gemaakt.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:07

Dat had mijn zwager ook een keer... Zo sneu! Helemaal trots op de taart die hij met mijn zus had gemaakt maar woonde destijds nog in een huis met een hele vervelende lange en aardig gevaarlijke trap. Dus hij loopt trots met taart naar beneden met zijn mooie schoentjes met gladde zool, en valt vervolgens zo van de trap... Weg taart... Lag over de hele grond verspreid! Het was mijn zus haar verjaardag, die kon wel janken geloof ik :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:01

Oeps.

Ik bedenk me net dat ik ook een keer een oeps moment heb gehad mijn mijn hond. Ik had hem aan het spit vastgemaakt zodat hij nog gewoon rond kon lopen zonder dat hij los was. Hij had een soort tuigje aan, waar de riem aan de voorkant van zijn borst vast zat. Dus ik kom naar buiten en hij rent erg enthousiast naar mij toe, maar het touw was onder hem door gegaan dus toen het touw strak trok maakte hij een salto. Ik vond het zo zielig en grappig tegelijk :')