Ik heb verbazingwekkend weinig oepsmomenten te vertellen de laatste tijd...
Ja, ik stond vandaag met een stel medestudenten en ik viel ineens zomaar om...
Knie werd moe. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Knie werd moe.
en liep toch wel lichtelijk rood aan.
Zij wisten het blijkbaar wel
)
hij vatte het niet zo grappig op als ik op die moment SAKKIA schreef:Afgelopen zomer hadden we een personeelsuitje en de nieuwe collega's gingen ook mee.
Omdat ik wel bij de afdeling hoor, maar meestal ergens anders zit, kende ik deze nieuwe collega's nog niet zo goed.
Op het laatst van de activiteit moesten we nog een klein spelletje doen voor de laatste punten. Dit was zo'n wit punt ding met van die gekleurde ringen er omheen van groot naar klein. Echt voor kleine kinderen dus.
Na een paar keer geprobeerd te hebben kreeg ik het niet voor elkaar om het raadsel met die ringen op te lossen. Een nieuwe collega uit het andere team bleek het zomaar voor elkaar te hebben, dus ik riep hem erbij om mij te helpen.
Dat wilde hij wel en hij had het idd zo voor elkaar (en echt ik snap het nog steeds niet). Dus ik klap enthousiast in mijn handen en roep: Jij hebt vast kinderen thuis.
Het werd even 1 tot 2 seconden akelig stil in het vertrek totdat mijn collega zegt: Schat, ik heb geen kinderen, ik val op mannen.
Ik stond echt even zoen liep toch wel lichtelijk rood aan.
Collega vond het niet erg en ondertussen is het één van mijn beste collega's geworden. Maar tjee die had ik echt niet aanzien komen. Gewoon het moment dat het in 1 keer stil is en dat iedereen je aankijktZij wisten het blijkbaar wel

kiki1976 schreef:Ik niet maar man lief.
Hij reed op een redelijk smalle weg waar jij en je tegenligger maar net aan kan passeren. Maar goed het begon al aardig te schemeren.
Hij reed achter een andere auto en die rijd door een plas, helaas liep daar een wandelaar in de berm (geen stoep). Op dat moment denk hij "jee dat is banketstaaf" om vervolgens er zelf ook doorheen te rijden waardoor de wandelaar nog een flats water over zich heen kreeg.
Maar jee wat heeft hij zich banketstaaf gevoeld

Teen bloedde ook nog.
We waren in de stad en ik kwam er achter dat er een los touwtje hing bij mijn kruis van mijn broek. dus ik pak een aansteker, brand het touwtje weg. Slaat de vlam over op mijn broek
Oepsie. Was gelukkig snel gedoofd hoor, niks aan over gehouden. 

Gelukkig konden we er achteraf wel om lachen, toen het ding eenmaal opgelapt was (en smaakte dus ook nog goed).