En die dingen dat daar gebeuren lijken nog 'normaal', tegenover als je haunted kijkt, jeetje et een slechte horrorfilm.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anke98 schreef:Ik volg ook en heb ook iets moois meegemaakt.
Mijn opa is nu 3 jaar geleden plotseling overleden aan een hartstilstand en ik heb nooit afscheid van hem kunnen nemen terwijl wij echt heel erg close waren. Hij is toen donderdags gecremeerd en mn oma haalde die vrijdag een nieuwe hond op omdat mn opa dat wou zodat ze nooit alleen zou zijn (heeft ze daarvoor ook gehad) die vrijdag hebben we dus een langharige teckel puppy opgehaald en sinds dien wijkt die hond niet meer van mn zijde als ik daar ben, ze slaapt met me, ze loopt me overal achterna en ze beschermt mezelf
Zou het kunnen dat mn opa hier iets mee temaken heeft?
Poiuytrewq schreef:Hahaheb je een leuk tafeltje aan het raam, staat er ineens iemand het eten van je bord weg te kijken
loveskiara schreef:Ja, wie weet hebben die geesten van dat oude kerkhof wel gewoon honger en willen ze s'avonds restjes halen
En dan heb je een paar agressievelingen die met nietmachines gaan gooien en vazen kapot maken, omdat er niks meer te eten is of omdat ze niks binnen krijgen![]()
Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ik hoef ze niet te zien. Dus ik ontloop wel iedere kans om daar in het donker naar toe te gaan
Poess91 schreef:Morgenavond is het weer Samhain:
Samhain is voor paganisten als tegenhanger van Beltain ook een feest ter verering van de doden. Zij geloven dat de sluier tussen de wereld van de levenden en de wereld van de doden dan het dunst is.
Dus wees maar op je hoede
wendyenbram schreef:de leren jas
Maar dat wil helemaal niks zeggen hoor. het kan ook een samenloop van pixels zijn die het doen lijken dat er gezichten zijn.
en dat dan door de pixels lichter en donkerder zijn een figuur te zien is, waarbij je zelf dat gaat omvormen naar "iets"
Dat wil ook weer niet zeggen dat het nep is natuurlijk, alleen dat er verschillende verklaringen voor kunnen zijn.
loveskiara schreef:Mijn broertje vertelde laatst nog wat over het restaurant waar hij werkt. Dat ligt aan de rand, nog net in het bos. Vlakbij is een oude begraafplaats die ze aan het renoveren zijn. Sinds de gemeente daar aan begonnen is, zijn er daar, meestal s'avonds, rare dingen te horen en te zien.
Zo zijn er vaker gezichten voor de ramen te zien, horen ze voetstappen op zolder, terwijl ze zeker weten dat daar niemand is. Er is een keer een nietmachine door de zaal gevlogen, terwijl maar 2 bediendes nog aanwezig waren om alles op te ruimen en af te sluiten. Er is een vaas kapot gesprongen, terwijl niemand in de buurt van de vaas stond. Geluid van lachende kinderen gehoord om 11 uur s'avonds.
Ook zijn ze een keer wat gaan 'nadrinken'. Dus er waren geen klanten meer. Hoorden ze stemmen alsof er nog een koppeltje zat te eten aan tafel. Zijn ze gaan kijken, niemand te zien.
Beetje raar allemaal. En als ik dat zo hoor van mijn broertje, die echt zo nuchter is over alles, dan geloof ik dat hij dat niet zegt om anderen bang te maken. Hij is echt zo'n typetje die denkt van, laat ik eens even een rondje om het restaurant lopen om te zien of ik iemand zie. En als hij dan in een keer met zo'n verhaal aan komt zetten, dan weet ik zeker dat hij er niet om aan het liegen is of roddels groter maakt dan dat ze echt zijn.
De eigenaar van het restaurant is er van op de hoogte en die heeft van de vorige eigenaar van het restaurant al de waarschuwing gehad dat wanneer het goed liep, die vorige eigenaar en zijn personeel ook last had van die rare geluiden en beelden. De huidige eigenaar geloofde dat natuurlijk eerst niet, maar nu is hij ook op zijn hoede natuurlijk.
Ik weet nu wel waar ik liever niet nog een drankje ga drinken als het donker is
Debortje_ schreef:Ik heb 2 keer meegemaakt dat ik in de nacht wakker werd en ik mezelf niet kon bewegen, het voelde alsof iemand mij het bed in duwde.. en ik kon geen geluid uit mijn keel krijgen en ineens was het weg..
En nog steeds twijfel ik of ik het niet gedroomd had..
Ook werd ik een keer in de nacht wakker en ik zag een donker geraamte bij de deur opening staan en diegene zwaaide naar me, ik was toen zo moe dat ik niet verder dacht.. draaide me om en viel weer in slaap.