Geesten

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:23

Ik vind GHI altijd leuk om te kijken, die vinden niet alles gehekst en zeggen eerlijk als sommige mensen zich gewoon aanstellen :)
En die dingen dat daar gebeuren lijken nog 'normaal', tegenover als je haunted kijkt, jeetje et een slechte horrorfilm.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:30

JuliaChipie5 schreef:
Ik kijk nu Ghost adventures met Thornhaven Manor, die is ook best eng !

haha ja he? :P

Over die foto's; ik zie het niet. :')

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:43

Deijs schreef:
haha ja he? :P

Over die foto's; ik zie het niet. :')

Ja ik ben nu wat verder, en hij is echt veel enger qua stemmen etc.

DynamiteS

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:21

op welke zenders kijken jullie die programma's? Heb er eerder nog nooit van gehoord :')

Over die foto, gwn met zn allen naar een of ander spookhuis ofzo gaan, zien we wel wie daar wat ziet :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:28

Programma's kijk ik op youtube :)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:37

investegation discovery & syfy
en idd. YouTube

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 00:33

De foto is al van zo een slechte kwaliteit dat t alles wazig maakt er is niets op die foto tenzij je er wat in wil zien.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:24

Anke98 schreef:
Ik volg ook en heb ook iets moois meegemaakt.
Mijn opa is nu 3 jaar geleden plotseling overleden aan een hartstilstand en ik heb nooit afscheid van hem kunnen nemen terwijl wij echt heel erg close waren. Hij is toen donderdags gecremeerd en mn oma haalde die vrijdag een nieuwe hond op omdat mn opa dat wou zodat ze nooit alleen zou zijn (heeft ze daarvoor ook gehad) die vrijdag hebben we dus een langharige teckel puppy opgehaald en sinds dien wijkt die hond niet meer van mn zijde als ik daar ben, ze slaapt met me, ze loopt me overal achterna en ze beschermt mezelf

Zou het kunnen dat mn opa hier iets mee temaken heeft?

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:49

kan , maar het is ook teckel eigen .

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:53

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het er iets mee te maken heeft. Maar je weet het nooit zeker!

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 12:44

misschien wel, misschien niet..
Het geeft je veel steun als je denkt dat het wel zo is, maar het kan ook toeval zijn.
Misschien dat je opa hem stuurt van daarboven ;)

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:26

Mijn broertje vertelde laatst nog wat over het restaurant waar hij werkt. Dat ligt aan de rand, nog net in het bos. Vlakbij is een oude begraafplaats die ze aan het renoveren zijn. Sinds de gemeente daar aan begonnen is, zijn er daar, meestal s'avonds, rare dingen te horen en te zien.
Zo zijn er vaker gezichten voor de ramen te zien, horen ze voetstappen op zolder, terwijl ze zeker weten dat daar niemand is. Er is een keer een nietmachine door de zaal gevlogen, terwijl maar 2 bediendes nog aanwezig waren om alles op te ruimen en af te sluiten. Er is een vaas kapot gesprongen, terwijl niemand in de buurt van de vaas stond. Geluid van lachende kinderen gehoord om 11 uur s'avonds.
Ook zijn ze een keer wat gaan 'nadrinken'. Dus er waren geen klanten meer. Hoorden ze stemmen alsof er nog een koppeltje zat te eten aan tafel. Zijn ze gaan kijken, niemand te zien.
Beetje raar allemaal. En als ik dat zo hoor van mijn broertje, die echt zo nuchter is over alles, dan geloof ik dat hij dat niet zegt om anderen bang te maken. Hij is echt zo'n typetje die denkt van, laat ik eens even een rondje om het restaurant lopen om te zien of ik iemand zie. En als hij dan in een keer met zo'n verhaal aan komt zetten, dan weet ik zeker dat hij er niet om aan het liegen is of roddels groter maakt dan dat ze echt zijn.
De eigenaar van het restaurant is er van op de hoogte en die heeft van de vorige eigenaar van het restaurant al de waarschuwing gehad dat wanneer het goed liep, die vorige eigenaar en zijn personeel ook last had van die rare geluiden en beelden. De huidige eigenaar geloofde dat natuurlijk eerst niet, maar nu is hij ook op zijn hoede natuurlijk.

Ik weet nu wel waar ik liever niet nog een drankje ga drinken als het donker is :Y)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:54

Haha :+ heb je een leuk tafeltje aan het raam, staat er ineens iemand het eten van je bord weg te kijken :9

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:05

Ja, wie weet hebben die geesten van dat oude kerkhof wel gewoon honger en willen ze s'avonds restjes halen :P
En dan heb je een paar agressievelingen die met nietmachines gaan gooien en vazen kapot maken, omdat er niks meer te eten is of omdat ze niks binnen krijgen :+
Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ik hoef ze niet te zien. Dus ik ontloop wel iedere kans om daar in het donker naar toe te gaan :P

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:09

Morgenavond is het weer Samhain:
Samhain is voor paganisten als tegenhanger van Beltain ook een feest ter verering van de doden. Zij geloven dat de sluier tussen de wereld van de levenden en de wereld van de doden dan het dunst is.

Dus wees maar op je hoede :P

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:53

Poiuytrewq schreef:
Haha :+ heb je een leuk tafeltje aan het raam, staat er ineens iemand het eten van je bord weg te kijken :9

loveskiara schreef:
Ja, wie weet hebben die geesten van dat oude kerkhof wel gewoon honger en willen ze s'avonds restjes halen :P
En dan heb je een paar agressievelingen die met nietmachines gaan gooien en vazen kapot maken, omdat er niks meer te eten is of omdat ze niks binnen krijgen :+
Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ik hoef ze niet te zien. Dus ik ontloop wel iedere kans om daar in het donker naar toe te gaan :P

Strike _O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:54

Poess91 schreef:
Morgenavond is het weer Samhain:
Samhain is voor paganisten als tegenhanger van Beltain ook een feest ter verering van de doden. Zij geloven dat de sluier tussen de wereld van de levenden en de wereld van de doden dan het dunst is.

Dus wees maar op je hoede :P

Laten we morgen met zn allen geesten te gaan oproepen! :')

Heeft Halloween van oorsprong eigenlijk iets met geesten te maken?

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:55

ja , zie Wikipedia.nl

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:06

Ja heeft op één of andere manier met Samhain te maken.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 00:19

Dit was niet echt met geesten, maar zoals er op pagina 1 al verteld is; meer een voor gevoel.
Mijn inmiddels verhuisd overbuurvrouw stond buiten met haar zoontje en ik stond binnen naar haar te kijken. Ineens schoot door m'n hoofd heen dat ze wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Een dag later, met de buurt bbq vertelde ze ook dat ze zwanger was.
Ik zat daar met m'n bek vol tanden, kon het niet geloven dat ik dat doe dag ervoor nog dacht.
Het leuke was nog dat je er nog niks van kon zien.

Ik heb ook een tijd gehad dat iets met m'n telefoon.
Dat als ik dacht,; nu krijg ik een berichtje, kreeg ik ook een berichtje.. Erg vreemd..

Edit: ik lig nu in bed(in het donker) dit te lezen. Eigenlijk niet zo'n slim idee, haha! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 00:24

wendyenbram schreef:
de leren jas

Maar dat wil helemaal niks zeggen hoor. het kan ook een samenloop van pixels zijn die het doen lijken dat er gezichten zijn.
en dat dan door de pixels lichter en donkerder zijn een figuur te zien is, waarbij je zelf dat gaat omvormen naar "iets"

Dat wil ook weer niet zeggen dat het nep is natuurlijk, alleen dat er verschillende verklaringen voor kunnen zijn.

Ik zie een foto van dusdanig slechte kwaliteit dat je er van alles in kan zien ;)

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 01:26

loveskiara schreef:
Mijn broertje vertelde laatst nog wat over het restaurant waar hij werkt. Dat ligt aan de rand, nog net in het bos. Vlakbij is een oude begraafplaats die ze aan het renoveren zijn. Sinds de gemeente daar aan begonnen is, zijn er daar, meestal s'avonds, rare dingen te horen en te zien.
Zo zijn er vaker gezichten voor de ramen te zien, horen ze voetstappen op zolder, terwijl ze zeker weten dat daar niemand is. Er is een keer een nietmachine door de zaal gevlogen, terwijl maar 2 bediendes nog aanwezig waren om alles op te ruimen en af te sluiten. Er is een vaas kapot gesprongen, terwijl niemand in de buurt van de vaas stond. Geluid van lachende kinderen gehoord om 11 uur s'avonds.
Ook zijn ze een keer wat gaan 'nadrinken'. Dus er waren geen klanten meer. Hoorden ze stemmen alsof er nog een koppeltje zat te eten aan tafel. Zijn ze gaan kijken, niemand te zien.
Beetje raar allemaal. En als ik dat zo hoor van mijn broertje, die echt zo nuchter is over alles, dan geloof ik dat hij dat niet zegt om anderen bang te maken. Hij is echt zo'n typetje die denkt van, laat ik eens even een rondje om het restaurant lopen om te zien of ik iemand zie. En als hij dan in een keer met zo'n verhaal aan komt zetten, dan weet ik zeker dat hij er niet om aan het liegen is of roddels groter maakt dan dat ze echt zijn.
De eigenaar van het restaurant is er van op de hoogte en die heeft van de vorige eigenaar van het restaurant al de waarschuwing gehad dat wanneer het goed liep, die vorige eigenaar en zijn personeel ook last had van die rare geluiden en beelden. De huidige eigenaar geloofde dat natuurlijk eerst niet, maar nu is hij ook op zijn hoede natuurlijk.

Ik weet nu wel waar ik liever niet nog een drankje ga drinken als het donker is :Y)

brrrr, dat lijkt me dus dood eng, als je dingen hoort en er is niks..
ik ben alleen thuis zit op de bank beneden en moet zo naar boven, ik druf niet meer... :')

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 01:28

Ik heb trouwens ook een tijdje gehad( heeft niet echt me geesten te maken maar oke) dat élke nacht tussen 1 en 2 het liedje people help the people van birdy opkwam, elke keer achter elkaar het refrein. eerst dacht ik dat het van boven kwam maar toen ik ging kijken was het weg, en nacht erop kwam het weer, ik begon bijna te denken dat ik het verbeelde tot vriendin het ook hoorde... het kwam niet uit ons huis en ik weet tot de dag van vandaag niet waar het vandaan komt...

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 01:46

Ik heb 2 keer meegemaakt dat ik in de nacht wakker werd en ik mezelf niet kon bewegen, het voelde alsof iemand mij het bed in duwde.. en ik kon geen geluid uit mijn keel krijgen en ineens was het weg..
En nog steeds twijfel ik of ik het niet gedroomd had..

Ook werd ik een keer in de nacht wakker en ik zag een donker geraamte bij de deur opening staan en diegene zwaaide naar me, ik was toen zo moe dat ik niet verder dacht.. draaide me om en viel weer in slaap.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:19

Debortje_ schreef:
Ik heb 2 keer meegemaakt dat ik in de nacht wakker werd en ik mezelf niet kon bewegen, het voelde alsof iemand mij het bed in duwde.. en ik kon geen geluid uit mijn keel krijgen en ineens was het weg..
En nog steeds twijfel ik of ik het niet gedroomd had..

Ook werd ik een keer in de nacht wakker en ik zag een donker geraamte bij de deur opening staan en diegene zwaaide naar me, ik was toen zo moe dat ik niet verder dacht.. draaide me om en viel weer in slaap.

Dan heb je ee slaapverlamming gehad

Edit:http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming