Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BenteMaxime schreef:Haha, heb het ook een keer gehad. Vergeten in te checken terwijl ik aaaaltijd langs die in/uit-check paal loop. Komt die vrouw langs om te controleren. Ik dacht SH*TTT! Gelukkig liet ze me bij het volgende station alsnog inchecken. En was de trein niet zo druk want ik kon wel door de grond zakken dat ik het vergeten was.. Heb aan een wildvreemde gevraagd of ze de deuren op wou houden omdat ik het anders niet zou redden en die meteen door zou rijden (traject Dordrecht - Gorinchem). Dus gelukkig niks geen boete![]()
Verder nog niks echt genants meegemaakt, gelukkig :
BenteMaxime schreef:Twee keer nog wel?
Nou, ik raad het je ook niet aan nee, haha.
Heb al heel vaak mensen gehad die zwart reisden en je word op dat traject 9 van de 10 keer wel gecontroleerd. Ik check ook aaaaltijd in, durf t niet eens
Fair schreef:Mijn ov zat in mijn zak en ik zat tegen die lage verwarming aan, en zo valt mn ov uit mn zak zo tussen de verwarming, ben de hele busreis bezig geweest om mn ov er tussen weg te krijgenEn de busschauffeur maar remmen, rijden, remmen, rijden, nou had er vast mooi uitgezien. Iedereen keek me ook aan.