Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:29

Zwart rijden met studentenov of gewoon niet betalen? Laatste is zwaar aso, eerste is dom want je rijd gratis en je riskeert een boete!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:30

Ach, ik ben ook wel eens (onbewust weliswaar) zonder in te checken de trein in gestapt. Soms heb ik zo veel haast of is het zo vroeg dat ik het vergeet. Ik heb dan wel een studentenov, maar dat hoort niet zo veel uit te maken vind ik.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:23

Die discussie hoort hier niet..
Terug naar de grappige verhalen mensen :D

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 21:45

Ik moest vanmorgen kaartjes kopen in de bus.. Ik voelde me echt bekeken:=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:52

elizexbeau schreef:

Dat lijkt me nogal overdreven want kaartjes in de bus kopen is doodnormaal :)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:03

Cayenne schreef:
elizexbeau schreef:

Dat lijkt me nogal overdreven want kaartjes in de bus kopen is doodnormaal :)

Ik kijk ook altijd boos naar de mensen die een kaartje kopen, duurt lang. :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:07

In heel veel bussen worden er bijna nooit meer kaartjes gekocht hoor, dus zo doodnormaal is dat niet meer. Velen vinden het alleen maar irritant omdat ze dan erop moeten wachten. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:10

elizexbeau schreef:

Daarom mag er in 'mijn' bus alleen maar met gepast geld betaald worden :=

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 22:37

Overdreven valt idd wel mee dacht ik zo...

deed ik ook vuurneon :) alleen dat stempelen duurde lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:43

ik ga eigenlijk bijna nooit met de trein, en als ik met de trein ga is het ontzettend druk.

Nu ging ik gisteren weer met de trein. De trein stopt en ik blijf fijn wachten tot de deuren opengaan. Stond er een jongen achter me die me heel dom aankeek en maar op het knopje heeft geduwd. Oepsss.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:09

BenteMaxime schreef:
Haha, heb het ook een keer gehad. Vergeten in te checken terwijl ik aaaaltijd langs die in/uit-check paal loop. Komt die vrouw langs om te controleren. Ik dacht SH*TTT! Gelukkig liet ze me bij het volgende station alsnog inchecken. En was de trein niet zo druk want ik kon wel door de grond zakken dat ik het vergeten was.. Heb aan een wildvreemde gevraagd of ze de deuren op wou houden omdat ik het anders niet zou redden en die meteen door zou rijden (traject Dordrecht - Gorinchem). Dus gelukkig niks geen boete :+

Verder nog niks echt genants meegemaakt, gelukkig :

Ik word op dat traject echt altijd twee keer gecontroleerd. :7 Zou daar echt nooit op durven zwartreizen. :P

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:17

Twee keer nog wel?
Nou, ik raad het je ook niet aan nee, haha.
Heb al heel vaak mensen gehad die zwart reisden en je word op dat traject 9 van de 10 keer wel gecontroleerd. Ik check ook aaaaltijd in, durf t niet eens :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:20

BenteMaxime schreef:
Twee keer nog wel?
Nou, ik raad het je ook niet aan nee, haha.
Heb al heel vaak mensen gehad die zwart reisden en je word op dat traject 9 van de 10 keer wel gecontroleerd. Ik check ook aaaaltijd in, durf t niet eens :+

Haha ja, vaak na Dordrecht stadspolders en na Gorinchem. :P Maar als je vaak reist ken je die controleurs ook wel, dan kan je het misschien een keer vergeten haha.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:24

O jij reist door. Ik stap in bij stadspolders en dan zijn ze meestal bezig met controleren ja.
Ik heb helaas aaaaltijd een andere dus heb niet echt dat ik vaak met 1 conducteur reis. Wel jammer opzich, want volgens mij kan je echt leuk praten met die conducteurs haha :+

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:34

Door een overvolle spitsbus geergerd roepen "mag die deur nou eindelijk open!" Bleek alleen nog niet bij de halte te zijn maar voor een stoplicht te staan (en het was mijn dagelijkse bus dus ik had het moeten zien) :o

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:41

Sleeper schreef:
Door een overvolle spitsbus geergerd roepen "mag die deur nou eindelijk open!" Bleek alleen nog niet bij de halte te zijn maar voor een stoplicht te staan (en het was mijn dagelijkse bus dus ik had het moeten zien) :o

_/-\o_ :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:55

Sleeper schreef:

Jup, die herken ik :))

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 23:13

Liesje1611 schreef:
Ik reis altijd zwart.. En 9 van de 10 keer kom ik er met een smoesje vanaf :')

ehhh... sorry, misschien aso, maar zou bijna hopen dat je een komende keer een mooie boete te pakken hebt.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 15:35

Voor mij niet zo zeer een genant momentje xD

Zat in de trein op weg naar huis en er zaten even verder op wat jongens bij elkaar. Nou, heb de hele kinderboerderij voorbij horen komen, ze mekkerden het hele treinstel bij elkaar. Na een tijdje kon ik mn lach niet meer inhouden en proestte ik het uit, die ene naast mij kon er minder om lachen en keek mij nogal kwaad aan. :') nouja, niet zoveel mensen met humor dus xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 16:23

Het regende vandaag en zat boven , dus ik net voor de bus stopt vast lopen remt ie al af. Ik al glibberend met mijn natte schoenen :') , ben uit schrik mijn paraolu vergeten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 16:25

Ik heb 1x echt een genante actie gehad :P

Was op station Amersfoort en ik ging weer naar huis van school, mijn klas/reisgenoten stonden al op het perron te wachten en ik liep naar beneden de trap af. Op 1 van de laatste treden struikel ik op de 1 of andere manier en bam, daar lag ik op m'n snufferd haha, heel leuk als het perron vol met mensen staat.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:26

Mijn ov zat in mijn zak en ik zat tegen die lage verwarming aan, en zo valt mn ov uit mn zak zo tussen de verwarming, ben de hele busreis bezig geweest om mn ov er tussen weg te krijgen :') En de busschauffeur maar remmen, rijden, remmen, rijden, nou had er vast mooi uitgezien. Iedereen keek me ook aan. :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:28

Fair schreef:
Mijn ov zat in mijn zak en ik zat tegen die lage verwarming aan, en zo valt mn ov uit mn zak zo tussen de verwarming, ben de hele busreis bezig geweest om mn ov er tussen weg te krijgen :') En de busschauffeur maar remmen, rijden, remmen, rijden, nou had er vast mooi uitgezien. Iedereen keek me ook aan. :')

Ik zie dat ook helemaal voor me _/-\o_

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:34

Ik heb eens op de schoot van een nette oudere meneer gezeten.. Ik had zo'n paal vast in de bus, de bus remt, en ik draai drie kwart rondje tot bij meneer op schoot := "Ach kind, geeft niks hoor kan gebeuren" .. Hele lieve reactie ondanks dat ik me kapot schaamde

Ben ook eens op mn billen de trap af gestuiterd in breukelen, trein kwam eraan en ik kwam erachter dat mn kaartje nog beneden in de automaat zat. Ren naar beneden, even vergeten dat er daar van die ijzertjes op het einde van elke trede zitten, oeps dat was dus een behoorlijk harde smakkerd en heb zeker een week met pijnlijke billen rondgelopen :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 23:47

Van de week wilde iemand het busperron opstappen, maar ze struikelde en viel heel hard op de grond. Voor haar rot, maar ik moest hard lachen