WilmaBoy schreef:Cer schreef:Ben alleen heel benieuwd of er in dit topic al een opmerking is gemaakt over het onderschrift van TS
paar pagina's terug
Oh top
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

rea schreef:Ik kan TS wel volgen in haar punt om externe hulp te zoeken.
Het is niet aan haar om die (al dan niet) onzekerheidspuntjes van haar partner te gaan oplossen/aanpakken. Dat moet uit hemzelf komen. Als zij voor hem de psy moet gaan zijn, wordt hun relatie helemaal uit balans getrokken en eindigen ze vooralsnog elk apart.

Cer schreef:Over zoiets als dit naar externe hulp??
Is TS getrouwd met kinderen van deze man?
FerroSandy schreef:Hij verschuilt zich achter het onzeker zijn want dat is indd helemaal niet het geval.
Hij probeert het goed te praten.
WilmaBoy schreef:rea schreef:Ik kan TS wel volgen in haar punt om externe hulp te zoeken.
Het is niet aan haar om die (al dan niet) onzekerheidspuntjes van haar partner te gaan oplossen/aanpakken. Dat moet uit hemzelf komen. Als zij voor hem de psy moet gaan zijn, wordt hun relatie helemaal uit balans getrokken en eindigen ze vooralsnog elk apart.
N, ik denk niet dat hij een probleem heeft
maar wel de indruk wilt geven een probleem te hebben.. een beetje aandacht/spanning zoeken zeg maar
Caatje87 schreef:Ik denk dat hij er snel achter gaat komen hoe hij in de markt ligt..
Ik had je al een pb gestuurd TS, maar ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen!
chelle_dora schreef:Caatje87 schreef:Ik denk dat hij er snel achter gaat komen hoe hij in de markt ligt..
Ik had je al een pb gestuurd TS, maar ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen!
Was precies mijn gedachte. Willen weten hoe je in de markt ligt.. is prima.. dan ga je de markt op.. Althans dat is mijn mening. Buiten de deur snoepen doen we hier niet aan. Mijn vriend is ook wel eens onzeker. Dan praten we erover, dát is bevestiging genoeg, het maakt hem niet uit hoe een ander hem vindt, alleen soms twijfelt ie eraan of ik hem nog wel aantrekkelijk vindt. Dan gaat ie zich ook niet aanmelden op badoo. Van alle sites van de wereld kiest de vriend van TS badoo uit. Als je vriendschappelijke contacten wil, dan ga je toch lekker penpallen.
nelis schreef:chelle_dora schreef:
Was precies mijn gedachte. Willen weten hoe je in de markt ligt.. is prima.. dan ga je de markt op.. Althans dat is mijn mening. Buiten de deur snoepen doen we hier niet aan. Mijn vriend is ook wel eens onzeker. Dan praten we erover, dát is bevestiging genoeg, het maakt hem niet uit hoe een ander hem vindt, alleen soms twijfelt ie eraan of ik hem nog wel aantrekkelijk vindt. Dan gaat ie zich ook niet aanmelden op badoo. Van alle sites van de wereld kiest de vriend van TS badoo uit. Als je vriendschappelijke contacten wil, dan ga je toch lekker penpallen.
correctie het was de site twoo

nelis schreef:Nope, stond op het punt om te gaan samenwonen, inc mijn zoontje uit eerdere relatie, dus wel degelijk serieus qua relatie.
En ik wil dat als hij dit als een dermate onzekerheid aangeeft dat die er hulp voor zoekt. Ik ben niet degene die hem daarbij kan helpen heeft al gebleken ..
Jannepauli schreef:Ik denk dat je gewoon eens even rustig een pas op de plaats moet maken.
Als jij, TS, om zo'n nogal onhandige actie van je vent al een relatie wil beëindigen die voorheen kennelijk goed was.. wat zegt dat over jou en hoe jij erin staat?
En hoe aanspreekbaar of flexibel ben jij bij het eerste de beste probleem wat in een relatie opduikt?Afstraffen door de relatie te verbreken? Da's wel erg zwart-wit of rigide..
Mensen maken fouten, mannen beleven dingen vaak héél anders dan vrouwen. Maar al die grote woorden van exclusiviteit, eeuwige trouw.. het dagelijkse leven bewijst dat dat niet altijd lukt.
Natuurlijk, het is geen excuus maar wel een reden om 's goed met ventlief te communiceren.
En de korte-termijn oplossingen die hier aangedragen worden... meestal door vrouwen... die kunnen je aardig opbreken.
Nu is bokt niet te vergelijken met een dating- of chat site.. maar hoe vindt hij het dat jij hier je problemen bespreekt met wildvreemden en steun zoekt? Is dat niet enigszins vergelijkbaar met wat hij deed?
Neem je tijd, laat de eerste brand 's uitdoven en bepaal dan pas hoe je er in staat en waar je wel of niet mee kunt leven.
chelle_dora schreef:Ik ben van mening, op zoek gaan naar wat beters, moet je ook eerlijk zijn en dan heel direct zijn en niet van twee walletjes eten. Ook niet als je het nog niet zeker weet.