Welke Uggs heb of wil jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:07

bigone schreef:
Snap echt niet dat iemand voor een paar luxe sloffen zoveel geld uitgeeft, laat een paar wollen sokken breien en je voeten blijven net zo warm.

Leven en laten leven +:)+

Malima

Re: Welke Uggs heb of wil jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:06

De roze en de licht blauwe zijn nu 83 euro bij de Bijenkorf!!
Zit 30% extra korting op!!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 09:27

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 12:07

Aan de ene kant wil ik ze heel graag, aan de andere kant ook weer niet... ik twijfel heel erg. Allemaal kranten zeggen dat uggs uit de mode raken, maar als ik op school kijkt loopt (nu al) 90% ermee... wat moet ik doen? me ouders overhalen dat ik ze mag of voor andere leuke laarsjes gaan? x

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 12:12

xnaomivdh schreef:
Aan de ene kant wil ik ze heel graag, aan de andere kant ook weer niet... ik twijfel heel erg. Allemaal kranten zeggen dat uggs uit de mode raken, maar als ik op school kijkt loopt (nu al) 90% ermee... wat moet ik doen? me ouders overhalen dat ik ze mag of voor andere leuke laarsjes gaan? x

Als je ze zelf leuk vindt zou ik ze halen. Als je het alleen maar wil doen omdat het in de mode is en je er bij wilt horen zijn ze wel erg duur.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:28

xnaomivdh schreef:

Gewoon lekker doen. Er zijn zat mensen (waaronder ik) die ze toch nog kopen omdat ze zo lekker warm zijn :j

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:59

xnaomivdh: Loop je ermee, omdat iedereen ermee loopt, of gewoon lekker voor jezelf? Het zou mij niet uitmaken of ze nu wel of niet in de mode zijn, voor mij zijn ze ideaal met de winterdagen :j

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:06

sharoontje schreef:
xnaomivdh: Loop je ermee, omdat iedereen ermee loopt, of gewoon lekker voor jezelf? Het zou mij niet uitmaken of ze nu wel of niet in de mode zijn, voor mij zijn ze ideaal met de winterdagen :j

Dit bedoelde ik inderdaad, gefeliciteerd trouwens!