Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jannepauli schreef:Nou nou Russel, dat is wel erg van 'dik hout zaagt men planken'..
Roepen dat iemand maar gewoon even moet scheiden.. makkelijk zeggen als het jezelf niet betreft.
De TS moet gewoon leren voor zichzelf op te komen, haar zaakjes zelf te regelen en haar mond opendoen ipv hier te mokken. Hoe moeilijk kan het zijn om tegen schoonmoeder eindelijk 's te zeggen dat ze het niet fijn vindt dat schoonma aan haar spullen zit. Enzovoorts..

cam schreef:Ja TS ik denk dat je zelf wel weet hoe je er voor staat.
Je woont samen met een man die nog bij zijn ouders woont.
Jullie hebben straks 4 kinderen,maar hij heeft ze niet officieel erkend.
Je hebt een deel van je eigengeld uitgegeven aan het verbouwen van een huis dat niet van jullie is.
En een groot deel van het geld dat je man verdiend gaat op aan zijn dure hobby.
Jij behandeld hem nog steeds als een kleuter net als zijn moeder.
Hij is te moe om mee te helpen om zijn kinderen naar bed te brengen,maar kan wel zijn paarden verzorgen voor hij naar bed gaat![]()
En je maakt zelfs na een drukke dag met 3 kinderen en zwanger van nr 4 zijn brood voor de volgende dag klaar.![]()
Daarnaast wil heel niets officieel regelen voor jou en de kinderen,en jou kosten gaan niet uit het gezinsinkomen maar uit je eigen spaarpotje.
Ik geloof niet dan als iemand je zo behandeld je zijn vrouw bent.maar dat daar een andere naam voor is.
Sccount123 schreef:Nanda: Hij heeft inderdaad de kinderen erkend, niks papier bij de rechtbank, ook niet over het huis, of samenlevingscontract, dit wil hij allemaal niet, maar tussen ons is er ook niks mis, en dat maakt het zo moeilijk.
cam schreef:Uit dit bericht had ik begrepen dat hij ze wel heeft erkend,maar niet officieel,dus niet op papier.
En zonder dat het op papier staat heb je niets in te brengen.
Maar goed misschien lees ik het niet goed.
cam schreef:En TS heeft nog een klein beetje spaargeld,4 kinderen die ze niet kan onderhouden,geen eigen inkomen ook al werk ze in het bedrijf van haar partner. En straks geen rechten op pensioen,woning,erfenis,en weduwe uitkering mocht er iets met haar partner gebeuren.
En hij geeft aan dat hij liever geld uit geeft aan zijn paarden dan aan iets wat TS rust geeft,een samenlevingscontract waar alles in wordt afgesproken.
We komen er wel..