Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyara1989 schreef:Nou het is meer op het afvallen waar mensen over praten en het was meer de vraag of ik het misschien (omdat ik al met mezelf bezig ben) het bij een ander ziekenhuis kan proberen ofzo? En ervaringen van andere hier mee... Dus of hun dit ook ooit te horen hebben gehad en hoe ze hier mee om gegaan zijn? (kan me niet voorstellen dat ik de enige ben namelijk)
kyara1989 schreef:Heb van een kennis van me gehoord iemand die dus bezig was met afvallen en 40 tot 50 kilo af moest vallen dus 10 kilo moest afvallen en ze het dan wel wouden doen daarom ook mijn vraag zeg maar....
chelle_dora schreef:kyara1989 schreef:Heb van een kennis van me gehoord iemand die dus bezig was met afvallen en 40 tot 50 kilo af moest vallen dus 10 kilo moest afvallen en ze het dan wel wouden doen daarom ook mijn vraag zeg maar....
Dan is dat nog steeds alleen van horen zeggen natuurlijk.
Gewoon blijven afvallen en spreek desnoods dat je om de zoveel tijd terug komt op controle bij het ziekenhuis om te kijken en na te laten lopen of je lichaam nu wel in staat is om zo'n behandeling aan te gaan. Misschien dat jij dan inderdaad ook al eerder in aanmerking komt ervoor.
Maar al met al denk ik dat je doel toch 30 kilo afvallen moet zijn. En dan niet alleen voor je ongeboren kindje maar dat zou voor je algemene gezondheid ook gewoon zoveel fijner zijn. Je gaat naar het ziekenhuis om er beter van te worden en niet om er zieker van te worden.. Dus houd dat in je achterhoofd. Je bent al kilo's kwijt, als je gewoon op die manier door blijft gaan en op controle blijft gaan in het ziekenhuis dan komt jouw tijd echt wel.
Heino schreef:Zelfs al zouden ze je in een ander ziekenhuis wel willen helpen, kun jij dat dan verantwoorden richting je kindje TS? Wil jij je kindje opzettelijk en bewust blootstellen aan al die risico's als goede moeder in spe zijnde?
anneliesdj schreef:Maar TS, nogmaals; wat heeft de arts precies gezegd? Heeft die alleen gezegd dat jij moet afvallen, of heeft hij ook je vriend op zijn slechte gewoonte's gewezen?
kyara1989 schreef:anneliesdj schreef:Maar TS, nogmaals; wat heeft de arts precies gezegd? Heeft die alleen gezegd dat jij moet afvallen, of heeft hij ook je vriend op zijn slechte gewoonte's gewezen?
Nee het was dus echt alleen van mij! En dat is ook niet echt leuk om te horen terwijl we weten dat de zaadjes van mijn vriend ook niet helemaal in orde zijn.
mirgino schreef:in welk ziekenhuis loop je?
ik heb in Dijkzicht gelopen.
moet zeggen dat ze altijd vriendelijk waren en alles heel goed uitleggen.
de bloedpriksters waren niet allemaal even vriendelijk, en je gaat ze ook kennen na zoveel jaar [ heb er zo`n 9 jr rondgelopen ]
je moet zeker met de arts die je gaat behandelen goed kunnen praten en je moet elkaar liggen, anders is het niet prettig.
ik had een hele fijne arts