Vakantieveilingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:39

Thanks Antje_Vip!
Misschien dat ik dat ook maar moet doen dan, dan moet je toch meerdere vouchers bij elkaar sparen als je een beetje een leuke vakantie wil?

Soms heb ik het idee dat hotel ketens ook zelf mee bieden, dan is het eerste bod al gelijk €80,- bijv.

Iirrssjjee, die kaarten voor TV programma's zijn cool, wist niet dat die er ook op stonden, die ga ik maar eens wat beter in de gaten houden dan.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:45

Nant schreef:
Thanks Antje_Vip!
Misschien dat ik dat ook maar moet doen dan, dan moet je toch meerdere vouchers bij elkaar sparen als je een beetje een leuke vakantie wil?

Soms heb ik het idee dat hotel ketens ook zelf mee bieden, dan is het eerste bod al gelijk €80,- bijv.

Iirrssjjee, die kaarten voor TV programma's zijn cool, wist niet dat die er ook op stonden, die ga ik maar eens wat beter in de gaten houden dan.

Dit was meer voor de aftershows zeg maar! Toen de opnames geweest waren gaven ze nog wat shows. Daar was het ticket voor :D

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 18:05

Ik heb even een vraagje.

Heb via vakantieveilingen kaartjes gewonnen voor de toppers, maar toch besloten om niet meer te gaan. Nu wil ik ze verkopen, maar mijn naam staat op de tickets. Kunnen anderen gewoon met die tickets daar heen? Het lijkt me wel, want je kan ze toch ook gewoon cadeau geven aan iemand?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:32

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :=
Ik heb zonet 2 vouchers gekocht voor deluxebox hotelovernachting, maar ik snap er echt helemaal niks van...
Iemand die mij kan helpen? O:)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:51

ehhh waarom koop je ze dan ;)

heb je een link naar die veiling dat we even mee kunnen kijken?

Anoniem

Re: Vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:41

Deluxebox is echt een no go voor me. Hebben me flink genaaid met een fotobox toen. Klacht ingediend maar had beter moeten lezen... Ook al had ik alles weerlegd.

Maar goed, je moet de code inleveren op de site van Deluxebox zelf (staat in je mail) en dan krijg je vouchers.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:50

Die deluxebox is echt kul. Vanalles gratis ja 1 wijn gratis bij een vat wijn.. Een ijsje gratis bij een 5ster menu

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:02

Ik schop het topic even omhoog.

Ik ben op dit moment bezig voor een overnachting in een hotel in Utrecht.
Heb examens daar dan en het is voor mij nogal een reis om in Utrecht te komen.

Ik zie hier dat mensen gewoon hele vakanties durven te boeken :') Ik vind 1 hotel overnachting al eng :')

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:14

Ik heb via VV een hotel in Scheveningen geboekt voor vrijdag dus ik hoop dat alles klopt
En voor zaterdag nog een high tea op het strand zowat en laat het weer nou net ontzettend gunstig zijn :)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 18:45

Ik heb 2 weken geleden via vakantieveilingen een high tea gehad, super bevallen !!! *\o/*

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:37

Ik wou me zojuist aanmelden op vakantieveilingen.nl. Alleen moet je dan gelijk je rekeningnummer geven, in hoeverre is dit betrouwbaar? Ben altijd een beetje voorzichtig hiermee.. :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:44

Gewoon betrouwbaar.. :P

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 12:25

xSetjeslover schreef:
Ik heb een vakantie naar Parijs gewonnen. Ofja de overnachtingen. De kamer was echt précies dezelfde als van de foto dus super veel geluk gehad :)

Welk hotel?

Ik heb ook 2 overnachtingen in Parijs gewonnen. Ga 16-10

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:59

Tuhan schreef:
xSetjeslover schreef:
Ik heb een vakantie naar Parijs gewonnen. Ofja de overnachtingen. De kamer was echt précies dezelfde als van de foto dus super veel geluk gehad :)

Welk hotel?

Ik heb ook 2 overnachtingen in Parijs gewonnen. Ga 16-10

Ik kan het zo snel niet terugvinden, is ook al een poosje geleden, zat iig in t zakendistrict en had een paarse kamer als voorbeeldfoto! :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 16:12

Nog iemand die leuke veilingen heeft gewonnen????? :D

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 16:27

Ja gaan paar dagen naar Terschelling

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 18:02

Toevallig van de week op een paar dingetjes geboden, maar niet gewonnen. Ach... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 18:08

Ik ben verslaafd aan VV :') op die manier foto op hout, plexiglas en aluminium voor weinig, hotelovernachtingen, ontbijt en 5 gangen diner op de pier.. :') ik maak er wel een sport van hoor :')

catootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:32

Ja ik vind het ook leuk om er een sport van te maken. Ik heb onlangs nog gewonnen:
onbeperkt pannenkoeken eten voor 4 personen
glasgrillarangement voor 4 personen
overnachting hotel in Pieterburen

Ook een keer overnachting voor 4 personen in een hotel vlakbij Disneyland gewonnen voor 2 nachten, was dacht ik 93,- euro.

Ik kijk wel vaak naar wat de normale prijs voor iets is, en daar wil ik dan toch wel ruim onder zitten.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 15:24

Even een schopje.

Ik vond het altijd een eng idee om via VV te boeken, maar heb na contact met het hotel afgelopen week toch via VV een hotelovernachting bij een Fletcher hotel geboekt en het is uitstekend bevallen. Zo goed dat we er aanstaande zondag nog een keer gebruik van gaan maken maar dit keer bij een ander Fletcher hotel. Via de Fletcher website zou dit 120 euro kosten inclusief de hond, en via VV heb ik het voor 70 inclusief alle bijkomende kosten. Dus dat scheelt toch nog wel behoorlijk. En dan is het de 15 euro voor de hond die het nog prijzig maakt, anders was het echt helemaal een koopje geweest.

Maximus91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:43

Ik heb pas ook een vv gewonnen voor een dagje Spa Loppersum, dat ga ik nog eens zo doen!!!
op dezelfde dag ook 2 x 2 tickets voor Dreamersland in Eindhoven met Vato Gonzalez gewonnen (op 17 dec) echt veel zin in!!! samen met een andere vriendin.
Ik heb nog een cadeaubon van 100,- voor een verblijf van 4 dagen/3nachten bij een van de geselecteerde accomodaties, daar ga ik denk ik met mn nicht heen...

ik zit alleen nog met een paintball arrangement voor 10 personen, de personen waarmee ik zou gaan (mn broer en co-airsofters) kan ik echt niet meer luchten, geen zin meer in om hun een leuke dag te geven en een dag aan ze vast te zitten...dit kies ik nooit meer!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:17

Ik heb entree kaartjes gewonnen voor ouwehands dierenpark, betaald en kaarten uitgeprint. Mijn zoontje is net twee dus die kan gratis naar binnen. Nu hopen dat als we daar binnenkort zijn dat ze ook zonder problemen aangenomen worden.

Ik wil binnenkort ook eens proberen een vakantie te winnen. Maar ik lees verschillende verhalen erover dat het mij toch weer heel eng lijkt. Schijnt nogal eens voor te komen dat de boel vol is en dat je dan niks meer hebt aan je boeking en geld kwijt bent zonder dat je er iets mee hebt gedaan.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 13:25

goed de voorwaarden doorlezen :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:55

wemkelover schreef:
Ik heb entree kaartjes gewonnen voor ouwehands dierenpark, betaald en kaarten uitgeprint. Mijn zoontje is net twee dus die kan gratis naar binnen. Nu hopen dat als we daar binnenkort zijn dat ze ook zonder problemen aangenomen worden.

Ik wil binnenkort ook eens proberen een vakantie te winnen. Maar ik lees verschillende verhalen erover dat het mij toch weer heel eng lijkt. Schijnt nogal eens voor te komen dat de boel vol is en dat je dan niks meer hebt aan je boeking en geld kwijt bent zonder dat je er iets mee hebt gedaan.

Ouwehands gaat perfect hoor!! Heb ik al twee keer gedaan via VakantieVeilingen. :D

Mijn tweede Fletcher hotelovernachtig is nog beter bevallen dan de eerste. Waren bij de Wageningsche Berg, wat een prachtig hotel is dat zeg! En alles gaat heel vloeiend met de papieren van de veiling erbij enzo. Echt ideaal.