Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nant schreef:Thanks Antje_Vip!
Misschien dat ik dat ook maar moet doen dan, dan moet je toch meerdere vouchers bij elkaar sparen als je een beetje een leuke vakantie wil?
Soms heb ik het idee dat hotel ketens ook zelf mee bieden, dan is het eerste bod al gelijk €80,- bijv.
Iirrssjjee, die kaarten voor TV programma's zijn cool, wist niet dat die er ook op stonden, die ga ik maar eens wat beter in de gaten houden dan.
Tuhan schreef:xSetjeslover schreef:Ik heb een vakantie naar Parijs gewonnen. Ofja de overnachtingen. De kamer was echt précies dezelfde als van de foto dus super veel geluk gehad
Welk hotel?
Ik heb ook 2 overnachtingen in Parijs gewonnen. Ga 16-10
op die manier foto op hout, plexiglas en aluminium voor weinig, hotelovernachtingen, ontbijt en 5 gangen diner op de pier..
ik maak er wel een sport van hoor
wemkelover schreef:Ik heb entree kaartjes gewonnen voor ouwehands dierenpark, betaald en kaarten uitgeprint. Mijn zoontje is net twee dus die kan gratis naar binnen. Nu hopen dat als we daar binnenkort zijn dat ze ook zonder problemen aangenomen worden.
Ik wil binnenkort ook eens proberen een vakantie te winnen. Maar ik lees verschillende verhalen erover dat het mij toch weer heel eng lijkt. Schijnt nogal eens voor te komen dat de boel vol is en dat je dan niks meer hebt aan je boeking en geld kwijt bent zonder dat je er iets mee hebt gedaan.