Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:43

Varekaj schreef:
Ik las eerst "ben" ipv "heb" :+ En net toen ik bedacht "die kerel doet toch niks mis" zag ik mijn fout.

Jeetje, ben echt mijn blonde haar weer eer aan het aandoen vandaag.

_O- Zo banketstaaf ben ik niet hoor :D

inochiyo

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:05

lol, door je opmerking zag ik het _O-

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:28

Goh ik zeg soms ook dwaze dingen zonder eerst na te denken.

Mijn collega was buiten gaan roken vlakbij een plantenbak. Toen ze terug aan haar bureau zat, voelde ze iets kriebelen op haar benen. Ze had een kleedje aan..
Toen opeens een schreeuw: AAAARH er zit een rups tussen mijn benen

Waarop mijn reactie was: Sh*t je hebt toch wel een onderbroek aan hoop ik :-)

Waarmee ik dus helemaal niet wil zeggen dat ik nog nooit zonder onderbroek ben komen werken :oo

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:40

espiga1984 schreef:
Waarmee ik dus helemaal niet wil zeggen dat ik nog nooit zonder onderbroek ben komen werken :oo

je weet toch dat niet + nooit = wel, m.a.w. je ben dus wel al zo naar je werk geweest :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:46

:') _O- DAT ziet ie dan wel weer direct :))

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:47

Varekaj schreef:

_O- _O-

Mannen :+

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:51

haha ja lompe vrouwen topic. Ik had de niet moeten weglaten.
Bij deze: ik ben nog nooit zonder onderbroek naar het werk gegaan :-) oftewel: ik heb altijd een onderbroek aan als ik naar het werk ga

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:54

ik kan niet anders zeggen: onderbroekenlol!

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 21:45

danoesje schreef:
ik kan niet anders zeggen: onderbroekenlol!

Of gewoon lol als die onderbroek ontbreekt. Nujah, "gewoon" :+

Varekaj schreef:

Ik denk dat vrouwen dat rapper zouden opmerken dan mannen. Vandaag was er een vrouw op het werk die witte yoghurt op haar truitje had gemorst, ter hoogte van haar borsten, maar niemand aan tafel had het gemerkt. Toen er plots een vrouwelijke collega het wel opmerkte, riep ze verontwaardigd dat "alle venten het wel moesten gezien hebben, want het was op haar borsten en alle venten kijken er naar." Ze riep dit trouwens net toen een aantal afdelingshoofden naar de cafetaria kwamen om te lunchen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:54

Lekker arrogant, er maar vanuit gaan dat alle mannen naar je borsten kijken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:07

Die van mij kijkt liever naar mooie konten, dus die zou het ook niet zien. De tijd dat hij weg is begint wel door te wegen, dus met enige regelmaat geef ik ook wel eens een "niet zo subtiele" opmerking de laatste week. Vind hij alleen maar schitterend.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:09

Varekaj schreef:
Die van mij kijkt liever naar mooie konten, dus die zou het ook niet zien. De tijd dat hij weg is begint wel door te wegen, dus met enige regelmaat geef ik ook wel eens een "niet zo subtiele" opmerking de laatste week. Vind hij alleen maar schitterend.

Hier ook een die liever naar konten kijkt. Moet ook wel, anders heeft ie bij mij niet zoveel te zoeken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:30

Bij mij ook niet :)) maar het weinige dat k daar heb vindt hij wel mooi, dus dat compenseert toch weer. maar mijn kont, daar is hij verslaafd aan haha.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:32

Varekaj schreef:
Bij mij ook niet :)) maar het weinige dat k daar heb vindt hij wel mooi, dus dat compenseert toch weer. maar mijn kont, daar is hij verslaafd aan haha.

Haha hier precies hetzelfde!! :D

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:35

als er inkijk decolleté is dan vallen onze ogen daar onbewust toch op hoor. het is ook een beetje een uitnodiging om te kijken als het open staat zegmaar.
Mij maakt het allemaal niet uit hoe groot of klein het is, maar als er eentje open staat dan betrap ik mezelf er op dat ik er wel naar kijk, niet om te staan gluren, maar gewoon omdat het opvalt.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:37

inochiyo schreef:
als er inkijk decolleté is dan vallen onze ogen daar onbewust toch op hoor. het is ook een beetje een uitnodiging om te kijken als het open staat zegmaar.
Mij maakt het allemaal niet uit hoe groot of klein het is, maar als er eentje open staat dan betrap ik mezelf er op dat ik er wel naar kijk, niet om te staan gluren, maar gewoon omdat het opvalt.

Ik heb precies hetzelfde, en ik ben een vrouw. Soms vallen m'n ogen er zelfs meerdere keren op _O-
Trekt gewoon aandacht, heel irritant. Maar sommigen hebben gewoon heel snel zo'n decollete.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:42

Zolang een man niet meer vulling in zijn decolleté heeft dan ik is het goed. Da's gewoon... ieuw. Moet bekennen dat ik soms echt met proberen om niet te staren, bijvoorbeeld wanneer ik een dame aan mijn loket heb die haar tieten gewoon op de desk legt (borsthoogte voor wie rechtstaat van gemiddelde lengte) en die dan zo goed als uit hun behuizing puilen. Dat zit dan echt vlak op ooghoogte voor ons, en echt... probeer dan maar eens niet er recht in te staren :')

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 10:44

Hehehe twee weken geleden had ik een huisbezoek voor mijn werk. Sta ik met die dame te praten, heeft ze serieus een cup F ofzo met een maatje 36 die dus zekerweten nep waren. En dan een heeeeele flinke v-hals. Vroeg later aan mijn (mannelijke) collega of het hem was opgevallen maar hij was vooral opgelucht dat ik er zelf over begon omdat ie het een beetje genant vond hehe

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 18:03

Varekaj schreef:

Zoals jij over je achterwerk praat, een mens zou nog eens een foto willen :Y)

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:05

GlenFiddich schreef:
Varekaj schreef:

Zoals jij over je achterwerk praat, een mens zou nog eens een foto willen :Y)

ik stem voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:13

Had laatst een strakke top aan met een sport bh. Roept een van mijn vrouwelijke collega's
" zeker een Push up bh aan". Heb niet zo heel veel maar een push up no thanks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:36

Ik stem tegen. Hij is gek op me als partner, die zien alles rooskleuriger :P Ik zie alleen maar putjes en bultjes (maar rond is ze wel haha, in de juiste jeans toch).

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 21:00

Varekaj schreef:
Ik stem tegen. Hij is gek op me als partner, die zien alles rooskleuriger :P Ik zie alleen maar putjes en bultjes (maar rond is ze wel haha, in de juiste jeans toch).

Dat mag in een jeans hoor, we zijn niet kieskeurig :+

Dat hele gedoe over "konten-man" of "borsten-man", ik ben daar nogal ambivalent in. Ik heb graag iets om handen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:02

Een goeie hand vol zeker :D

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 21:12

Varekaj schreef:
Een goeie hand vol zeker :D

Ja en ze zijn best wel groot ~~}> Ik heb het voor welgevormde vrouwen, what can I say? En er is sinds kort iemand die wel erg goed binnen mijn smaak valt, maar voorlopig is het bij kijken gebleven, nog geen handoplegging.