Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:50

Mijn oma pikt snoep uit de snoepbakken van de kruitvat als we er met haar rolstoel langs rijden. :))

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:56

Giolli schreef:
Mijn oma pikt snoep uit de snoepbakken van de kruitvat als we er met haar rolstoel langs rijden. :))

Bad ass oma _O-

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:16

Mijn zus ook.
Loopt ze jamin binnen, proeft een heleboel snoepjes en zegt dan:"ik hoef geen snoep meer te kopen, ik zit vol". :o

Bij ons thuis waren we met 14 kinderen, 7 jongens en 7 meisjes.
Mijn vader deed de boodschappen.
Dan vroeg mij moeder vaak: "Wil je 7 pakken maandverband en 7 pakjes tampons mee brengen".
Mijn vader een rood hoofd en zei dan: "echt niet, de mensen denken dat we een olifant in de tuin hebben staan".
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 07-08-13 12:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:17

vrouwke schreef:
Mijn zus ook.
Loopt ze jamin binnen, proeft een heleboel snoepjes en zegt dan:"ik hoef geen snoep meer te kopen, ik zit vol". :o

Bij ons thuis waren we met 14 kinderen, 7 jongens en 7 meisjes.
Mijn vader deed de boodschappen.
Dan vroeg mij moeder vaak: "Wil je 7 pakken maandverband en 7 pakjes tampons mee brengen".
Mijn vader een rood hoofd en zei dan: "echt niet, de mensen denken dat we een olifant in de tuin hebben staan".

Hahaha die laatste, geweldig!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:29

Giolli schreef:

Wat een leuke opa en oma heb jij _O-

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:31

Giolli schreef:

Het ergste is dat mijn moeder dat zelfs doet, zonder enige vorm van schaamte.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 13:37

Haha pff dan wil je mijn vriend niet kennen als die zijn bui heeft :7 Is net een klein kind soms .

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 13:48

Giolli schreef:

_/-\o_

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:50

En dan ook niet bewaren voor buiten, nee.. zonder schaamte in de winkel lopen vreten en vragen of ze er ook een voor mij moet pakken want ze zit nu toch op een prima hoogte! :j
- Nee oma.. bedankt. :') -

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:53

Dat is precies mijn moeder, die zegt dat ook (zit alleen niet in een rolstoel)

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:07

Wat erg.. :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:10

Love_Swing schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik heb vriendinnen die precies hetzelfde zijn :') zei gister voor de grap op het terras tegen haar "als we nog een gratis drankje krijgen pak ik die gast op z'n bek" (werkte op het terras en bracht al de hele tijd drankjes).. Volgende keer dat hij toevallig langsloopt schiet ze hem aan "ALS JE NOG EEN GRATIS DRANKJE BRENGT PAKT MN VRIENDIN JE OP JE BEK"... Jongen kwam later nog bij ons aan tafel zitten maar mijn scharrel kwam er precies tegelijk aan dus was een beetje lichtelijk ongemakkelijk := Dat was pas een lompe actie (hé Amber, kuch kuch)

_O-

Thanks Em .....:') Maar die gratis drankjes waren wel welkom :D

Mijn moeder is altijd heel goed in instructies geven :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:24

Hahahahaah ik wíst dat je dit zou lezen :D Je weet dat ik van je hou!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:29

Poiuytrewq schreef:
Haha pff dan wil je mijn vriend niet kennen als die zijn bui heeft :7 Is net een klein kind soms .

Mijn vriend gaat soms in de Colruyt koffie drinken, ik schaam me echt dood dan!

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:01

Tsja zo zat ik een keer met mams en haar nieuwe vriend aan een tafeltje in applejack.
Vraag de vriend van mijn moeder, Wat doe je zoalles doe met de paardjes.
Dus ik begin mij verhaaltje, kom ik bij het zonder zadel rijden.
Roep me moeder: Ik kan ook zonder zadel rijden, maar dan wel in bed 8)7
En natuurlijk zaten we er niet alleen :oo

En een paar week later zatten we in de auto een vriendin naar huis brengen.
Zeg mam ineens er ligt ook nog een zweepje van je in de kofferbak, maar die kan je wel laten liggen die kan ik wel gebruiken als ik zonder zadel aan het rijden ben. ~~}>

Thanks mom >;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:14

Vorige keer met dat warme weer op concours, je kent het, zweten, rode kop.
Kom ik op het terras aan, zegt mijn moeder: 'Heb je nou genoeg hete ezel tussen je benen gehad?'
8)7

Misschien heb ik geen gevoel voor humor maar ik vond het niet eens grappig }:0

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:16

Oh ik ben zo blij met mijn moeder als ik dit lees :). Mams heeft me nooit op wat voor manier dan ook voor paal gezet, ze is alleen mega-eerlijk, dus als ze wel eens dingen verteld die awkward zijn voor mij, zijn ze allemaal waar en volledig mijn eigen schuld :').

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:27

Ik volg dit topic al vanaf het begin, prachtige opmerkingen komen er voorbij :))
Mijn moeder is (gelukkig) niet zo, m'n vader daarentegen..

We maken al jaren geintjes naar elkaar in vernederlandst engels (is dat een woord? :') ), denk aan het boekje "I always get my sin".

We waren in New York met broertje en zusje, en we stonden in een drukke metro. Zat er een vrouw haar kindje borstvoeding te geven en m'n vader zat zonder gene gefascineerd toe te kijken hoe dat ging. Dat is al een ding op zich, en ik zei nog 'Kijk even de andere kant op ofzo'. Toen had de vrouw het door en bij de volgende halte stapte ze uit nadat ze m'n vader een boze blik toewierp. Op het moment dat ze weg was keek m'n vader een andere vrouw aan met haar zoontje, haalde z'n schouders op en zei "So goes that" (zo gaat dat). :') :') schaamde me dood.

Zo ook in dezelfde vakantie in Amerika, dit keer ergens in Arizona. We waren met de auto bij een Mcdonalds drive thru. Ik en m'n zusje wilden kipnuggets. Dus die vrouw in die praatpaal "Hello can I take your order" en m'n vader "two KIPnuggets please" waarop de vrouw antwoordde, "WHAT nuggets? >;)" en m'n vader daarop weer stug "KIPNUGGETS!!". Wij helemaal in een deuk en schreeuwden "CHICKEN NUGGETS! _O-" Haha ik schaamde me kapot maar vind het nu wel grappig :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:07

Hahaha. Nou als je niet gezien wilt worden, borstvoedend, moet je voooral in een drukke metro gaan zitten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:25

Mogen opmerkingen van Vaders ook?

Ik heb een bijnaam thuis en dat is Pietje -O- Vraag mij niet hoe ze op het idee zijn gekomen mij zo te noemen, ik vind het zelf niet echt leuk. Maar mijn vader noemt mij dus zo sinds ik geboren ben. Mijn eigen naam is overigens Janneke -> Lijkt dus echt totaal niet op elkaar.

Als ik op vakantie op strand aan het rijden ben en mijn vader staat op het strand te kijken met mijn moeder dan roept hij altijd graag dat ze daar staan, en zwaaien mijn ouders ook heel graag.
*\o/* *\o/* 'PIETJE, staan we!! Lachen voor de foto's!! ' *\o/* *\o/*

Mijn reactie;
>;) >;)

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:08

xMendy schreef:
Ik volg dit topic al vanaf het begin, prachtige opmerkingen komen er voorbij :))

We maken al jaren geintjes naar elkaar in vernederlandst engels (is dat een woord? :') ), denk aan het boekje "I always get my sin".

We waren in New York met broertje en zusje, en we stonden in een drukke metro. Zat er een vrouw haar kindje borstvoeding te geven en m'n vader zat zonder gene gefascineerd toe te kijken hoe dat ging. Dat is al een ding op zich, en ik zei nog 'Kijk even de andere kant op ofzo'. Toen had de vrouw het door en bij de volgende halte stapte ze uit nadat ze m'n vader een boze blik toewierp. Op het moment dat ze weg was keek m'n vader een andere vrouw aan met haar zoontje, haalde z'n schouders op en zei "So goes that" (zo gaat dat). :') :') schaamde me dood.

Zo ook in dezelfde vakantie in Amerika, dit keer ergens in Arizona. We waren met de auto bij een Mcdonalds drive thru. Ik en m'n zusje wilden kipnuggets. Dus die vrouw in die praatpaal "Hello can I take your order" en m'n vader "two KIPnuggets please" waarop de vrouw antwoordde, "WHAT nuggets? >;)" en m'n vader daarop weer stug "KIPNUGGETS!!". Wij helemaal in een deuk en schreeuwden "CHICKEN NUGGETS! _O-" Haha ik schaamde me kapot maar vind het nu wel grappig :D

Haha dat zei me moeder net ook, ik kwam niet meer bij.
Mijn vader is ook zo'n held in engels....

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:28

Een vriend van mijn opa en oma stelde zich voor aan mijn Amerikaanse tante als jeep de farmer hij heet Jaap de boer nou je kon me oprapen serieus!

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:54

Sommige opmerkingen zijn echt heel erg genant, gelukkig valt mijn moeder mee :') .
Hoewel de kipnuggets wel herkenbaar zijn. Alleen dan in het duits i.p.v. engels.
Mijn moeder spreekt heel goed duits, maar kwam op vakantie midden in het restaurant niet meer op de goede vertaling.
Dus ze vroeg aan de bediening om kipnuggets, maar dan in het duits uitgesproken als 'kieeepnugguts'.
Toen die vrouw haar redelijk vragend aankeek nadat ze het nog een paar keer herhaald had (lees, zeer duidelijk articulerend) ging ze over op de volgende stap.. juist ja: een kip nadoen >;) . Het is vast ook geen verassing als ik zeg dat mijn vader en ik heel subtiel (lachend :+) langzaam achteruit zijn gelopen *daar horen we niet bij := *. We hebben uiteindelijk wel nog de chickennuggets gekregen :D.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:40

xMendy schreef:

Wees blij dat hij niet vroeg om een McKroket :P

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:47

Ik heb het 2 jaar terug in australie gehad.
Wij gaan er eens in de 5 jaar naar toe voor familiebezoek, mijn man is australier.
We gingen naar een chinees restaurant en Mary-ann was aan het praten met de kok.
De kok liep weg en ik zei: "thats a nice kok".(cock)
In plaats van cook.
Het was druk in het restaurant en iedereen keek me aan. :o
Ik had het uitgesproken en dacht, oeps foutje! :o
Mary-ann lag echt in een deuk.