Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vrouwke schreef:Mijn zus ook.
Loopt ze jamin binnen, proeft een heleboel snoepjes en zegt dan:"ik hoef geen snoep meer te kopen, ik zit vol".![]()
Bij ons thuis waren we met 14 kinderen, 7 jongens en 7 meisjes.
Mijn vader deed de boodschappen.
Dan vroeg mij moeder vaak: "Wil je 7 pakken maandverband en 7 pakjes tampons mee brengen".
Mijn vader een rood hoofd en zei dan: "echt niet, de mensen denken dat we een olifant in de tuin hebben staan".
Love_Swing schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb vriendinnen die precies hetzelfde zijnzei gister voor de grap op het terras tegen haar "als we nog een gratis drankje krijgen pak ik die gast op z'n bek" (werkte op het terras en bracht al de hele tijd drankjes).. Volgende keer dat hij toevallig langsloopt schiet ze hem aan "ALS JE NOG EEN GRATIS DRANKJE BRENGT PAKT MN VRIENDIN JE OP JE BEK"... Jongen kwam later nog bij ons aan tafel zitten maar mijn scharrel kwam er precies tegelijk aan dus was een beetje lichtelijk ongemakkelijk
Dat was pas een lompe actie (hé Amber, kuch kuch)
xMendy schreef:Ik volg dit topic al vanaf het begin, prachtige opmerkingen komen er voorbij
Mijn moeder is (gelukkig) niet zo, m'n vader daarentegen..
We maken al jaren geintjes naar elkaar in vernederlandst engels (is dat een woord?), denk aan het boekje "I always get my sin".
We waren in New York met broertje en zusje, en we stonden in een drukke metro. Zat er een vrouw haar kindje borstvoeding te geven en m'n vader zat zonder gene gefascineerd toe te kijken hoe dat ging. Dat is al een ding op zich, en ik zei nog 'Kijk even de andere kant op ofzo'. Toen had de vrouw het door en bij de volgende halte stapte ze uit nadat ze m'n vader een boze blik toewierp. Op het moment dat ze weg was keek m'n vader een andere vrouw aan met haar zoontje, haalde z'n schouders op en zei "So goes that" (zo gaat dat).![]()
schaamde me dood.
Zo ook in dezelfde vakantie in Amerika, dit keer ergens in Arizona. We waren met de auto bij een Mcdonalds drive thru. Ik en m'n zusje wilden kipnuggets. Dus die vrouw in die praatpaal "Hello can I take your order" en m'n vader "two KIPnuggets please" waarop de vrouw antwoordde, "WHAT nuggets?" en m'n vader daarop weer stug "KIPNUGGETS!!". Wij helemaal in een deuk en schreeuwden "CHICKEN NUGGETS!
" Haha ik schaamde me kapot maar vind het nu wel grappig
xMendy schreef:Ik volg dit topic al vanaf het begin, prachtige opmerkingen komen er voorbij
Mijn moeder is (gelukkig) niet zo, m'n vader daarentegen..
We maken al jaren geintjes naar elkaar in vernederlandst engels (is dat een woord?), denk aan het boekje "I always get my sin".
We waren in New York met broertje en zusje, en we stonden in een drukke metro. Zat er een vrouw haar kindje borstvoeding te geven en m'n vader zat zonder gene gefascineerd toe te kijken hoe dat ging. Dat is al een ding op zich, en ik zei nog 'Kijk even de andere kant op ofzo'. Toen had de vrouw het door en bij de volgende halte stapte ze uit nadat ze m'n vader een boze blik toewierp. Op het moment dat ze weg was keek m'n vader een andere vrouw aan met haar zoontje, haalde z'n schouders op en zei "So goes that" (zo gaat dat).![]()
schaamde me dood.
Zo ook in dezelfde vakantie in Amerika, dit keer ergens in Arizona. We waren met de auto bij een Mcdonalds drive thru. Ik en m'n zusje wilden kipnuggets. Dus die vrouw in die praatpaal "Hello can I take your order" en m'n vader "two KIPnuggets please" waarop de vrouw antwoordde, "WHAT nuggets?" en m'n vader daarop weer stug "KIPNUGGETS!!". Wij helemaal in een deuk en schreeuwden "CHICKEN NUGGETS!
" Haha ik schaamde me kapot maar vind het nu wel grappig