De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SienenIvo

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:47

Ik heb ooit een kaartje gekregen met ''beterschap''.... Van mijn ouders.. :')

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:52

Ik heb toen ik 14 werd van mijn oma voor school een k3 schoolpakketje gekregen..
Met k3 potloden, k3 schriften, k3 lineaal en ga zo maar door. -O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:07

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:14

Ik hoop niet dat mijn ouders op bokt kijken.. Maar toen ze dit jaar van vakantie terug kwamen kregen we dit:

Afbeelding

Heel leuk *kuch*, kan je sleutels aan hangen :') Past alleen niet echt in mijn landelijke inrichting, hij hangt nu in de schuur haha.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:16

Ah die is juist tof! :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:19

Vind hem gaaf!! Stuur maar hierheen haha.

Laat wel zien wat een verschil in smaak er is..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:33

Een gerbuikte klamboe met allemaal gaten.

Ik wou zo graag een klamboe.....

Heb nu zelf een 2 persoons voor onze kamer :D met maar 1 gat.
Waar je in kan (A)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:35

Hahaha sommige dingen hier _O-

Ik heb ook een keer iets heel stoms gekregen... Met sinterklaas in groep 7, ik vroeg een of andere mega stuiterbal, ik had als suprise een hele mooie vrachtwagen gemaakt enzo , wat krijg ik, een suprise wat een paard moet voorstellen, met een of ander houtspeeltje erin :( In het gedicht: Je zult het vast leuk vinden..

-O-

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:35

maralyn schreef:

Waar je in kan (A)

Ik heb je mijne juist weggedaan! Had dat maar gezegd! Je mocht hem zo hebben!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:36

Ik heb eigenlijk nooit vreselijke of lelijke cadeaus gekregen :)) Dat sleutelbord van Curaçao mag je anders ook wel hierheen sturen!

Ik had wel eens een halster maat full gekregen, terwijl mijn paard cob heeft.. maar ach, niet iedereen kan dat van tevoren weten :D Daarom ben ik meest tevreden met de cadeaus waarvan je zelf kiest wat je ermee doet (zoals centjes, bonnen etc).

Zilkesteyn70

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:37

Ik kreeg van mn schoonmoeder koeienklompsloffen die me 3 maten te groot waren, ze had ze zelf ook gekregen zei ze maar ze vond ze niet mooi }:0
Toen mn zoontje geboren werd kregen we van een oom een mooie hinnikende paardenvuuraansteker /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:38

Het meest lelijkste dat ik ooit gekregen heb!?

Delfts blauwe beeldjes....ik heb al sinds ik in de wieg kwam te liggen een hekel aan tierelantijnen en wat kreeg ik tot mijn 18de verjaardag die stomme beeldjes....ik heb ze standaard door gepaast bij de verjaardagsvisites die ik aflegde :')

Mijn jongste zusje was ook bijzonder creatief...die gaf mij cadeautjes waarvan ik vergeten was dat ik het in bezit had _O-

Eigenlijk vind ik het jammer dat mensen je dan zo slecht kennen, zelf doe ik echt moeite om wat leuks te geven daar maak ik een hele operatie van :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:38

SienenIvo schreef:
maralyn schreef:

Waar je in kan (A)

Ik was toen 12 jaar oud.
Wordt dit jaar 19.
Ding is 6 jaar geleden al in wijster beland (afvalplaats.)

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:41

De meeste kado's die niet mijn smaak zijn gebruikt ik als 'doorgeefkado's' zo komen ze altijd nog wel van pas. :j Simpel douchegel en bodylotion vind ik ook prima, het is niet echt verrassend of speciaal maar ik moet ze hoe dan ook wel gebruiken dus wel nuttig. :+

Thuis maken we tegenwoordig hele uitgebreide verlanglijstjes of lootjes waarop alles tot in de details beschreven staat, merk, kleur/geur winkel ect. De mensen die niet zo handig zijn in kado's kopen kiezen daar wat van, wat goed ontvangen wordt. En de mensen die er iets beter in zijn kopen een echte verrassing die ook altijd wel goed vallen.

Echt erge kado's heb ik wel gehad, zoals een soort monsteroog met vleugels aan een leren touwtje als ketting? Of een fles drank van iemand uit de familie, die goed kan drinken om het zo maar te zeggen. En die ook weet dat alcohol bij ons thuis niet kan het valt niet goed en het levert onherroepelijk problemen op. En toch elke verjaardag die er wordt gevierd als olie op het vuur een fles drank komen brengen. >;)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:45

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:46

Mijn opa en oma deden ooit met ons mee met sinterklaas. Eerste kado wat uit de zak komt is voor mij, ik helemaal blij. (Ik was op dat moment een jaar of 11 := ) krijg ik een boekje; liedjes voor het slapen gaan.. EUHM. :') Bedankt oma, fijn dat je weet hoe oud ik ben.

En het meeste vreselijke kado wat ik ooit heb gekregen, was dat mijn vriend op mijn verjaardag kwam. Ik was erg benieuwd wat ik zou krijgen, kreeg ik een luchtje die al half leeg was :? Vervolgens eet hij de taart op, en zegt dat die weer naar huis gaat. Dus ik zei nog, maar je bent er net :( . Loop ik mee naar buiten om afscheid te nemen, zegt die: "Ja sorry, banketstaaf om dit op je verjaardag te doen. Maar ik heb geen gevoelens meer voor je, sorry het is uit. Maar wel nog een fijne dag verder, en bedankt voor de taart." Toen ik weer binnen kwam, tranen met tuiten. Wat een zak! (Ik was toen overigens 17 :+ )

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:46

maralyn schreef:
SienenIvo schreef:

Ik was toen 12 jaar oud.
Wordt dit jaar 19.
Ding is 6 jaar geleden al in wijster beland (afvalplaats.)

Whoeps.. Sorry! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:48

Judith_ schreef:
Citaat:
De meeste kado's die niet mijn smaak zijn gebruikt ik als 'doorgeefkado's' zo komen ze altijd nog wel van pas. :j Simpel douchegel en bodylotion vind ik ook prima, het is niet echt verrassend of speciaal maar ik moet ze hoe dan ook wel gebruiken dus wel nuttig
.
:+

Thuis maken we tegenwoordig hele uitgebreide verlanglijstjes of lootjes waarop alles tot in de details beschreven staat, merk, kleur/geur winkel ect. De mensen die niet zo handig zijn in kado's kopen kiezen daar wat van, wat goed ontvangen wordt. En de mensen die er iets beter in zijn kopen een echte verrassing die ook altijd wel goed vallen.

Echt erge kado's heb ik wel gehad, zoals een soort monsteroog met vleugels aan een leren touwtje als ketting? Of een fles drank van iemand uit de familie, die goed kan drinken om het zo maar te zeggen. En die ook weet dat alcohol bij ons thuis niet kan het valt niet goed en het levert onherroepelijk problemen op. En toch elke verjaardag die er wordt gevierd als olie op het vuur een fles drank komen brengen. >;)

Toilet artikkelen krijgen vind ik wel handig, net als dat ik het ook geen bezwaar zal vinden om bijv. spiergels te krijgen, ik sport dus alleen maar handig :D

En als iets me niet bevalt word het door gepaast naar iemand anders :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-07-13 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:48

N0a schreef:
Mijn opa en oma deden ooit met ons mee met sinterklaas. Eerste kado wat uit de zak komt is voor mij, ik helemaal blij. (Ik was op dat moment een jaar of 11 := ) krijg ik een boekje; liedjes voor het slapen gaan.. EUHM. :') Bedankt oma, fijn dat je weet hoe oud ik ben.

En het meeste vreselijke kado wat ik ooit heb gekregen, was dat mijn vriend op mijn verjaardag kwam. Ik was erg benieuwd wat ik zou krijgen, kreeg ik een luchtje die al half leeg was :? Vervolgens eet hij de taart op, en zegt dat die weer naar huis gaat. Dus ik zei nog, maar je bent er net :( . Loop ik mee naar buiten om afscheid te nemen, zegt die: "Ja sorry, banketstaaf om dit op je verjaardag te doen. Maar ik heb geen gevoelens meer voor je, sorry het is uit. Maar wel nog een fijne dag verder, en bedankt voor de taart." Toen ik weer binnen kwam, tranen met tuiten. Wat een zak! (Ik was toen overigens 17 :+ )

Mn mond valt hier letterlijk van open..
Wat een hufter! :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:49

Die zou ik voor zijn verjaardag een lekkere fles alcoholvrije wijn of bier brengen :D Lekker tegendraads of misschien hoopte hij dat die fles die avond al werd opengetrokken en hij hem naar binnen kon kappen...

Ohjha voor mijn 16de een vibrator gekregen in de vorm van een banaan met een lachend gezichtje op. Schaamde me kapot toen ik hem open deed met mijn ouders erbij :(

en N0a wat een kl**tzak!
Laatst bijgewerkt door _mexx_lady_ op 28-07-13 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:49

Narnia schreef:
Het meest lelijkste dat ik ooit gekregen heb!?

Delfts blauwe beeldjes....ik heb al sinds ik in de wieg kwam te liggen een hekel aan tierelantijnen en wat kreeg ik tot mijn 18de verjaardag die stomme beeldjes....ik heb ze standaard door gepaast bij de verjaardagsvisites die ik aflegde :')

Mijn jongste zusje was ook bijzonder creatief...die gaf mij cadeautjes waarvan ik vergeten was dat ik het in bezit had _O-

Eigenlijk vind ik het jammer dat mensen je dan zo slecht kennen, zelf doe ik echt moeite om wat leuks te geven daar maak ik een hele operatie van :D

Je spreekt jezelf wel tegen :D

Heb trouwens een hekel aan doorgeef cadeautjes. Vind ik zo onbeleefd.. Als je iets niet leuk vind, gewoon zeggen en om het bonnetje vragen. Als je echt vrienden met elkaar bent, of goede familie, kan dat toch gewoon.. Bonnetje en ruilen voor iets leuks! Maar niet met een fake glimlach in ontvangst nemen en vervolgens als ze de rug gekeerd hebben het doorgeven.. Als je het wel in ontvangst neemt, moet je het ook houden vind ik.

Misschien zijn de rot cadeautjes die men krijgt soms ook gewoon doorgeef cadeautjes :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:51

_mexx_lady_ schreef:
Die zou ik voor zijn verjaardag een lekkere fles alcoholvrije wijn of bier brengen :D Lekker tegendraads of misschien hoopte hij dat die fles die avond al werd opengetrokken en hij hem naar binnen kon kappen...

Ohjha voor mijn 16de een vibrator gekregen in de vorm van een banaan met een lachend gezichtje op. Schaamde me kapot toen ik hem open deed met mijn ouders erbij :(

Das niet grappig -O- :n

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:52

Vriendin van mij kreeg van haar ouders op haar 16de verjaardag allemaal hints met dat ze een scooter zou krijgen. Zij helemaal happy en blij.. Hele speurtocht naar dat ding... Wat vind ze aan het einde van de speurtocht... Een mini scooter van Barbie.. Tranen met tuiten dat ze heeft gehuild.. Logisch ook. Vond het o zo banketstaaf van die ouders.