Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SienenIvo schreef:maralyn schreef:Een gerbuikte klamboe met allemaal gaten.
Ik wou zo graag een klamboe.....
Heb nu zelf een 2 persoons voor onze kamermet maar 1 gat.
Waar je in kan (A)
Ik heb je mijne juist weggedaan! Had dat maar gezegd! Je mocht hem zo hebben!
Judith_ schreef::+Citaat:De meeste kado's die niet mijn smaak zijn gebruikt ik als 'doorgeefkado's' zo komen ze altijd nog wel van pas.Simpel douchegel en bodylotion vind ik ook prima, het is niet echt verrassend of speciaal maar ik moet ze hoe dan ook wel gebruiken dus wel nuttig
.
Thuis maken we tegenwoordig hele uitgebreide verlanglijstjes of lootjes waarop alles tot in de details beschreven staat, merk, kleur/geur winkel ect. De mensen die niet zo handig zijn in kado's kopen kiezen daar wat van, wat goed ontvangen wordt. En de mensen die er iets beter in zijn kopen een echte verrassing die ook altijd wel goed vallen.
Echt erge kado's heb ik wel gehad, zoals een soort monsteroog met vleugels aan een leren touwtje als ketting? Of een fles drank van iemand uit de familie, die goed kan drinken om het zo maar te zeggen. En die ook weet dat alcohol bij ons thuis niet kan het valt niet goed en het levert onherroepelijk problemen op. En toch elke verjaardag die er wordt gevierd als olie op het vuur een fles drank komen brengen.
N0a schreef:Mijn opa en oma deden ooit met ons mee met sinterklaas. Eerste kado wat uit de zak komt is voor mij, ik helemaal blij. (Ik was op dat moment een jaar of 11) krijg ik een boekje; liedjes voor het slapen gaan.. EUHM.
Bedankt oma, fijn dat je weet hoe oud ik ben.
En het meeste vreselijke kado wat ik ooit heb gekregen, was dat mijn vriend op mijn verjaardag kwam. Ik was erg benieuwd wat ik zou krijgen, kreeg ik een luchtje die al half leeg wasVervolgens eet hij de taart op, en zegt dat die weer naar huis gaat. Dus ik zei nog, maar je bent er net
. Loop ik mee naar buiten om afscheid te nemen, zegt die: "Ja sorry, banketstaaf om dit op je verjaardag te doen. Maar ik heb geen gevoelens meer voor je, sorry het is uit. Maar wel nog een fijne dag verder, en bedankt voor de taart." Toen ik weer binnen kwam, tranen met tuiten. Wat een zak! (Ik was toen overigens 17
)
Narnia schreef:Het meest lelijkste dat ik ooit gekregen heb!?
Delfts blauwe beeldjes....ik heb al sinds ik in de wieg kwam te liggen een hekel aan tierelantijnen en wat kreeg ik tot mijn 18de verjaardag die stomme beeldjes....ik heb ze standaard door gepaast bij de verjaardagsvisites die ik aflegde![]()
Mijn jongste zusje was ook bijzonder creatief...die gaf mij cadeautjes waarvan ik vergeten was dat ik het in bezit had![]()
Eigenlijk vind ik het jammer dat mensen je dan zo slecht kennen, zelf doe ik echt moeite om wat leuks te geven daar maak ik een hele operatie van
_mexx_lady_ schreef:Die zou ik voor zijn verjaardag een lekkere fles alcoholvrije wijn of bier brengenLekker tegendraads of misschien hoopte hij dat die fles die avond al werd opengetrokken en hij hem naar binnen kon kappen...
Ohjha voor mijn 16de een vibrator gekregen in de vorm van een banaan met een lachend gezichtje op. Schaamde me kapot toen ik hem open deed met mijn ouders erbij