Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urielle schreef:Nou, ik kom heel veel mensen tegen die stinken, niet altijd zweetlucht hoor, maar ook een vieze lichaamsgeur of mensen die uit hun mond ruiken.
Urielle schreef:Volgens mij heeft een echt zware lichaamsgeur toch ook wel te maken met hygiëne. Na het douchen is die veel minder aanwezig en als iemands lichaamsgeur je bijna overstelpt als je er maar langsloopt dan is dat volgens mij toch ook wat anders dan zomaar voeding/aanleg/.. oid.
Urielle schreef:Bij mijn vriend is het geen of/of kwestieShirts zijn na een hele dag gewoon zo ranzig dat je ze gelijk in het wasmachine moet stoppen, anders meurt heel de keuken naar oud zweet. Dus dat is ook meerdere keren per dag wisselen, maar bij het wisselen ook even netjes wassen, hetzij onder de douche hetzij zeer grondig met een washand en zeep. Anders ruik je onder het verse shirt alsnog de zweetlucht.
Daarom douche ik elke ochtend als ik uit bed kom. Ik zweet heel erg weinig gelukkig en heb geen sterkte lichaamsgeur maar ik wil het ook gewoon echt voorkomen dat ik stinkend op school zit o.i.d. Urielle schreef:Volgens mij heeft een echt zware lichaamsgeur toch ook wel te maken met hygiëne. Na het douchen is die veel minder aanwezig en als iemands lichaamsgeur je bijna overstelpt als je er maar langsloopt dan is dat volgens mij toch ook wat anders dan zomaar voeding/aanleg/.. oid.
Rebeccaa schreef:Ik was op vakantie met 4 vriendinnen, 3 daarvan waren net als ik; 's ochtends douchen voor we naar het strand gingen én 's avonds douchen na het strand/voor het uitgaan. Wij trokken elke dag schone shirts aan. We wisselden onze pyama shirts ook allemaal minstens 1x, nummer 4 sliep de hele week in hetzelfde. Wij roken altijd fris (ok nou ja na een dag zon/zee/strand ook niet echt maar dan gingen we douchen). vriendin nummer 4 douchte 's ochtends niet en zij stonk ook echt ontzettend.. zij ruikt zichzelf niet.
Haar hele slaapkamer van het appartement rook naar haar zweet, zij sliep dus ook alleen in een bed, niemand wilde met haar een bed delen..
in de rij van het vliegveld werd er gelachen en gewezen omdat ze zo stonk. Ik schaamde me ontzettend, was écht bang dat mensen zouden denken dat ik misschien wel die stinker was..
nu zweet ik gelukkig bijna niet maar kom op, zoiets is toch te gênant voor woorden? dat wil je toch voorkomen?Daarom douche ik elke ochtend als ik uit bed kom. Ik zweet heel erg weinig gelukkig en heb geen sterkte lichaamsgeur maar ik wil het ook gewoon echt voorkomen dat ik stinkend op school zit o.i.d.
Rebeccaa schreef:Ik was op vakantie met 4 vriendinnen, 3 daarvan waren net als ik; 's ochtends douchen voor we naar het strand gingen én 's avonds douchen na het strand/voor het uitgaan. Wij trokken elke dag schone shirts aan. We wisselden onze pyama shirts ook allemaal minstens 1x, nummer 4 sliep de hele week in hetzelfde. Wij roken altijd fris (ok nou ja na een dag zon/zee/strand ook niet echt maar dan gingen we douchen). vriendin nummer 4 douchte 's ochtends niet en zij stonk ook echt ontzettend.. zij ruikt zichzelf niet.
Haar hele slaapkamer van het appartement rook naar haar zweet, zij sliep dus ook alleen in een bed, niemand wilde met haar een bed delen..
in de rij van het vliegveld werd er gelachen en gewezen omdat ze zo stonk. Ik schaamde me ontzettend, was écht bang dat mensen zouden denken dat ik misschien wel die stinker was..
nu zweet ik gelukkig bijna niet maar kom op, zoiets is toch te gênant voor woorden? dat wil je toch voorkomen?Daarom douche ik elke ochtend als ik uit bed kom. Ik zweet heel erg weinig gelukkig en heb geen sterkte lichaamsgeur maar ik wil het ook gewoon echt voorkomen dat ik stinkend op school zit o.i.d.

) Air schreef:Heb je je wel eens bedacht dat die sterke lichaamsgeur alleen maar versterkt wordt door te vaak douchen?
Iedere keer na het douchen moet je huid herstellen, op het moment dat dat vaak is maakt de huid veel meer talg ed. aan dan op het moment dat je je niet iedere dag squeeky clean wast.
Air schreef:Rebeccaa schreef:Ik was op vakantie met 4 vriendinnen, 3 daarvan waren net als ik; 's ochtends douchen voor we naar het strand gingen én 's avonds douchen na het strand/voor het uitgaan. Wij trokken elke dag schone shirts aan. We wisselden onze pyama shirts ook allemaal minstens 1x, nummer 4 sliep de hele week in hetzelfde. Wij roken altijd fris (ok nou ja na een dag zon/zee/strand ook niet echt maar dan gingen we douchen). vriendin nummer 4 douchte 's ochtends niet en zij stonk ook echt ontzettend.. zij ruikt zichzelf niet.
En jij noemt je een vriendin?
Klijntje schreef:Ik vind mensen die niet dagelijks douchen toch minder vies dan mensen die hun bad- bedden- en ondergoed altijd alleen maar op 30 ipv minstens 60 graden uitwassen![]()
Want dan kun je wel een schone handdoek van de stapel nemen maar denk maar niet dat die bacteriën er dan uit zijn hoor
(Net als van die laf uitgewrongen washandjes en vaatdoeken die dan ergens liggen te broeien)